Plons Winter Enduro Meeting MM
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Weinig tijd voor een singlespeed met 100mm voor en achter..
Bedankt mannen, was weer een leuk rondje. En "mingling" met Enduro rijders is weinig lachen, jammer dat mijn zadel te laag stond..
JJ
Oh ja, en weinig impressive wheelie (P and TBX) en manual (Guy Pannenkoek) acties, respect!
Bedankt mannen, was weer een leuk rondje. En "mingling" met Enduro rijders is weinig lachen, jammer dat mijn zadel te laag stond..
JJ
Oh ja, en weinig impressive wheelie (P and TBX) en manual (Guy Pannenkoek) acties, respect!
Re:Plons Winter Enduro Meeting MM
Inderdeed,
JJ heeft dringend een langere zadelpen nodig om te kunnen concurreren met de Enduro Rijders !
JJ heeft dringend een langere zadelpen nodig om te kunnen concurreren met de Enduro Rijders !
Oja,
Dedwergs deed very impressive freeride Tricks met zijn Breezer !
Vooral te danken aan zijn speciaal freeride stuur.
Mensen als Crash, Bender, Bombproof Erik zullen moeten aanschuiven om dit juweeltje van Freeride innovatie te mogen misbruiken en hun skillz naar de next level brengen !
Total raspect to "de-mens-wiens-enkels-aan-zijn-heupen-zijn-gemonteerd"dedwergs !
Dedwergs deed very impressive freeride Tricks met zijn Breezer !
Vooral te danken aan zijn speciaal freeride stuur.
Mensen als Crash, Bender, Bombproof Erik zullen moeten aanschuiven om dit juweeltje van Freeride innovatie te mogen misbruiken en hun skillz naar de next level brengen !
Total raspect to "de-mens-wiens-enkels-aan-zijn-heupen-zijn-gemonteerd"dedwergs !
Het was weer plezant!
Meer van dat!
Grtz
Tbx
Meer van dat!
Grtz
Tbx
het was gewoon weer ambetant plezant.. en we mochten nog wel op elkaar plassen.. JJ de spelbreker deed het naast het parcour waarvoor plons nog waarschuwde. Tssss single speeders = single minded. :P
@SteelyDan wanneer mag ik weer op je ros?
@SteelyDan wanneer mag ik weer op je ros?

Soon k@tze...
Seg heren... willen alle bikers die er zaterdag bij waren zich even melden?
Ik hoor net op het nieuws dat er op een oud vervallen openbaar toilet er een 5minuutjes vandaan vandaag een doodgekogelde kerel is gevonden...
JJ die de humor van de te lage zadel niet meer inzag?
Katze die de SS van steelboy wilde?
een verwarde nicolairijder die de sram ketting van tbx wilde?
...
ik weet het niet maar is wel spooky
greetz
bettes
Ik hoor net op het nieuws dat er op een oud vervallen openbaar toilet er een 5minuutjes vandaan vandaag een doodgekogelde kerel is gevonden...
...
greetz
bettes
bEttEs schreef:
Seg heren... willen alle bikers die er zaterdag bij waren zich even melden?
...
greetz
bettes
Uh.. ik weet dat er een tijdsverschil is tussen deze kant van de wereld en MM, maar zijn wij niet op zondag wezen biken...???

is die dodge van jou dan geen teletijdmachine? :-X Aan de bikes die er achteruitkomen te zien wel hé
(wie zegt dat die kerel nog maar net dood was? Hij is vandaag gevonden, maare...)
greetz
bettes

(wie zegt dat die kerel nog maar net dood was? Hij is vandaag gevonden, maare...)
greetz
bettes
Stond zeker in de dorpskrant....
Ok, heren, indien jullie toch bezig zijn, gelieve mij te verwittigen in het vervolg :
http://www.hbvl.be/nieuws/limburg/defau ... 3410CE9446}
http://www.hbvl.be/nieuws/limburg/defau ... 3410CE9446}
Die wilde zekers ook meekomen, maar had de verkeerde fiets geleend ::)