wees creatief en je vind genoeg dingentjes er bij

Moderator:Beheerders
Ja man, jij bent de helft van onze hele meeting!! Nu nog iemand vinden die Holmes heet...sherlock schreef:Betekent dat dat ik ook moet komen?Steelhead Rider schreef:Tja, Sherlock Homes meeting dan maar hé!!Mister P2 schreef:wat is er in delft nou aan street!
daar hebbie alleen de middenberm staal skatepark....
en wat kleine dingentjes
meer sherlockhomes werk dan street
Jij bepaalt 't dit keer niet, er komen ook wat mensen van wat verdere plaatsen, en die kennen dit hele gebied niet, dus we gaan WEL naar de standaarD spots, dus ook Rijswijk, en WEL naar Delft omdat sommige mensen dat metalen skatepark wel leuk vinden, jij niet? Niemand dwingt je om mee te gaan.The XeroX schreef:Als de meeting zondag in Den haag is...dan ben ik er ook weer eens bij. Zolang we maar niet naar de "standaart spots gaan" bijv. rijswijk.
Laat delft ook gelijk weg!...Ik ga geen lang stuk fietsen terug naar den haag.
wie? de meerderheid denk ik nietSteelhead Rider schreef:Jij bepaalt 't dit keer niet, er komen ook wat mensen van wat verdere plaatsen, en die kennen dit hele gebied niet, dus we gaan WEL naar de standaarD spots, dus ook Rijswijk, en WEL naar Delft omdat sommige mensen dat metalen skatepark wel leuk vinden, jij niet? Niemand dwingt je om mee te gaan.The XeroX schreef:Als de meeting zondag in Den haag is...dan ben ik er ook weer eens bij. Zolang we maar niet naar de "standaart spots gaan" bijv. rijswijk.
Er zullen vast meerdere naartoe willen daarom, en ik heb ook ALLEEN van jou gehoord dat je naar A4 Trails wou? Maar ik zet 't er toch bij, want er zullen wel meer naartoe willen, maargoed, ga dan maar met XeroX mee? Krijg je A4 ook niet te zien want hij wil toch niet naar Rijswijk.BiKeRbOi schreef:wie? de meerderheid denk ik nietSteelhead Rider schreef:Jij bepaalt 't dit keer niet, er komen ook wat mensen van wat verdere plaatsen, en die kennen dit hele gebied niet, dus we gaan WEL naar de standaarD spots, dus ook Rijswijk, en WEL naar Delft omdat sommige mensen dat metalen skatepark wel leuk vinden, jij niet? Niemand dwingt je om mee te gaan.The XeroX schreef:Als de meeting zondag in Den haag is...dan ben ik er ook weer eens bij. Zolang we maar niet naar de "standaart spots gaan" bijv. rijswijk.
ik ben t idd met xerox eens over delft, er is al meer dan een uur weg met t heen fietsen en ook nog zo veel met de terugweg, en die tijd kunnen we beter nuttig besteden aan streeten dan naar 1 lomp metaal skateparkje te gaan![]()
ik ga dan iig met xerox's fanclubje meerijden
en jou reden dat je er heen wilt is omdat je van 1, ik herhaal 1 iemand hebt gehoord dat ie t daar wel heen wilt gaan
maja, laten we t zondag maar beslissen als iedereen er bij is
een xc-rijder die zeurt om km's?The XeroX schreef:Oke...mensen willen dus naar delft...meeten bij Den Haag malieveld. Vanuit daar gaan we streeten...rustig naar rijswijk....daarna door naar delft...even nog het laatste beetje energie eruit persen! Maar natuurlijk zijn we erg moe...en zowat iedereen moet weer terug naar Den Haag vanwege hun vervoer.
Best... op het moment dat de groep naar delft gaat vanuit rijswijk ga ik men eigen kant...dat word me een beetje teveel van het goede. Ook al maak ik tig kilometers in de maand.
Even, ik zei ZELF, wie mee wilt kan mee, als mensen dan beginnen te zeuren over dat 't te ver is, te "standaard" spots, dan kunnen ze toch niet mee? Ik dwing niemand mee te gaan?Mister P2 schreef:volgens mij beginnen dit een beetje te geforceerde meetings te worden
Remember STREETEN IS FOR FUN!!!
en niet verplicht
jongens heb lol in het rijden en doe je ding!