9 uur zijn wij weggereden, start om een uur of tien volgens mij, dus jij was dan al bijna terug

Moderator:Beheerders
In het kader van de onbescheidenheid: we hebben bij die crossbaan precies één keer moeten afstappen en wel in de allerlaatste klim rondom die baan. Verder hebben we alles geredenPeter V schreef:Toch weer eens "te" vroeg vertrokken. Daardoor het het dubbele spektakel misgelopen. Stuk rond de motorcrossbaan was wel gaaf. Paar leuke sprongen kunnen maken. Rond dit stuk nog erg veel mensen zien lopen, sneu voor ze (ach als ze maar lol hebben).
Dat beginhekje haalden wij uiteraard ook niet ....Pino schreef:Wij hebben een paar keer een bocht niet gered. Om te beginnen de chicane bij het vertrek vanuit de sporthal.
Paar plaatjes http://pierrenoiret7177.fotopic.net/c821599_1.html .
Met dank aan Pottser !
Ach, met zo weinig licht en niet geholpen door de enorme flitsers die de mannen van Beeldnieuws in stelling kunnen brengen is dit het optimaal haalbare resultaat. Geeft wel een mooi sfeerbeeldPottser schreef:Fotograferen is echt een vak, dat blijkt maar weer. Zeker met dubbel aangedreven tandems die vragen om een supersnelle sluiter en een fish-eye om alles binnen het beeld te houden. Een erg leuke tocht, mooi terrein, goed georganiseerd en een erg leuke sfeer. Een aanrader voor iedereen.
1/ omdat ik Ieniemienie dan voor blijf,pietervds schreef:ik ben benieuwd waarom men tandem rijdt? Mijn vader reed weleens op een racetandem met een blinde kameraad. is dit ook zo bij jullie of is het een andere reden?
Zoals TBB aangeeft "soms", maar voor ons gewoon omdat het leuk is. Leuk omdat je bij elkaar blijft en leuk omdat MTB-en met de tandem wel heel bijzonder is. Het aardigste zijn de momenten waarop je die "onmogelijke" bocht toch haaltpietervds schreef:dus niks met handicap te maken?