Re:29-30 Okt. Winterberg
Moderator:Beheerders
zo ik kom ook maar es kijken tot morgen!
Zo weer naar Winterberg! We blijven vandaag en morgen, iemand nog overnacht tips?
sorry foks...
Ik ben genoodzaakt het allerlaatste weekend winterberg te gaan missen.
Zit helaas met koorts in me lichaam en het lijkt me nie echt verstandig om dan nog es flink te gaan knallen op winterberg.
Voor iedereen die er vandaag al naar toe is en die morgen gaan, heel veel bike plezier toegewenst :"( keep it real
CY next year,
Greetz S.
Ik ben genoodzaakt het allerlaatste weekend winterberg te gaan missen.
Zit helaas met koorts in me lichaam en het lijkt me nie echt verstandig om dan nog es flink te gaan knallen op winterberg.
Voor iedereen die er vandaag al naar toe is en die morgen gaan, heel veel bike plezier toegewenst :"( keep it real

CY next year,
Greetz S.
-
Gisterne geweest, was TOP! 22-23 gradne, strak blauwe hemel, windstil! Was gewoon warm!
Ik ben zaterdag ook geweest, welliswaar om fotos te maken,
zijn binnen enkele dagen te zien op
www.astonish-mtb.tk
(winterberg wat er nu opstaat is van enkele weken geleden!!)
zijn binnen enkele dagen te zien op
www.astonish-mtb.tk
(winterberg wat er nu opstaat is van enkele weken geleden!!)
mooie fotos wel

Was het druk?
Aywaille namelijk niet en daar was het super :P
Zondag was het druk! Ik ben er ook foto"s wezen maken. Het licht was erg klote (vond ik), dus het zijn niet zo"n beste foto"s geworden.
www.zonoskar.com
www.zonoskar.com
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Wie had z"n Giant DH Quick-Release pen niet hardgenoeg dicht gedrukt?
Rinse
Rinse
Ik ben er ook foto"s wezen maken. Het licht was erg klote (vond ik), dus het zijn niet zo"n beste foto"s geworden.
Heb anders toch van je foto"s genoten. Er zaten zeker een paar hele mooi prentjes tussen.
[
Jass schreef:
Was het druk?
Waar bike je als je in aywaille bent? Als ik daar ben ga ik meestal een beetje cx rijden met mijn girlie. Maar zoek toch altijd de meest uitdagende tracks. Tot nu toe nog niet heel veel gevonden.
goofy2 schreef:
Waar bike je als je in aywaille bent? Als ik daar ben ga ik meestal een beetje cx rijden met mijn girlie. Maar zoek toch altijd de meest uitdagende tracks. Tot nu toe nog niet heel veel gevonden.
Als je een goede gids hebt en niet alleen de gebaande routes volgt, kom je op hele mooie plekjes ;D
Op zoek naar een goede gids dus.
zonoskar schreef:
Zondag was het druk! Ik ben er ook foto"s wezen maken. Het licht was erg klote (vond ik), dus het zijn niet zo"n beste foto"s geworden.
www.zonoskar.com
Ben gisteren geweest, dinsdag... de laatste openingsdag... super chill! geneen hollander behalve wij en een paar duitsers... Wel te hard op mijn bek gegaan... mijn hele lichaam zo"n beetje gekneusd
er was inderdaad veel volk maar eigelijk vile het best wel mee,de wachttijden aan de lift waren niet extreem en op de DH was er ook niet overdreven veel rijders,alleen op het laatste stuk was er soms wel fille als er eentje niet meer recht kwam ;D