Re:LEIDSCHE ELFSTEGEN TOCHT
Moderator:Beheerders
ik doe mee

Ik ga zodirect aan de slag met het beplakken van lantarenpalen zodat de route goed te rijden is, ook met een brok krijt zal ik wat aanduidingen op de weg maken
De supermarkt ga ik ook bezoeken, ik heb een handig karretje voor het snel opstellen van een koek en zopie in het park
Voor zover bekend komen:
Mark
GT Gideon
Psyho K
Hubert
Jur
JJ
Setzer
Brute Paul
Jaap
TBB
Clokkxi
Mirjam (en die gaat schrikken)
?????
Desl
Jur uit Katwijk
Alex uit Katwijk
Verder een aantal mensen die naar Zeeland gaan voor een standrace op de crossmotor voor een strandrace, veel plezier!
En een paar andere, best wel veel ik weet het nog niet mensen, die hopelijk toch komen, met dit gezelschap wordt het zeker gezellig
en de zusjes hebben beloofd er de 30e oktober zeker te zijn!
Mocht u op de hoogte zijn van wel een niet komers dan hoor ik het graag!
De supermarkt ga ik ook bezoeken, ik heb een handig karretje voor het snel opstellen van een koek en zopie in het park
Voor zover bekend komen:
Mark
GT Gideon
Psyho K
Hubert
Jur
JJ
Setzer
Brute Paul
Jaap
TBB
Clokkxi
Mirjam (en die gaat schrikken)
?????
Desl
Jur uit Katwijk
Alex uit Katwijk
Verder een aantal mensen die naar Zeeland gaan voor een standrace op de crossmotor voor een strandrace, veel plezier!
En een paar andere, best wel veel ik weet het nog niet mensen, die hopelijk toch komen, met dit gezelschap wordt het zeker gezellig
en de zusjes hebben beloofd er de 30e oktober zeker te zijn!
Mocht u op de hoogte zijn van wel een niet komers dan hoor ik het graag!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
15.00 daar of eerder??
JJ
JJ
ik reken op 12.00 uur dan hebben we de hele middag, ik zorg voor een lunch!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Weet iedereen dat?
Hoe laat gaan we weg?
Tot morgen,
JJ
Hoe laat gaan we weg?
Tot morgen,
JJ
TOBY schreef:
informatie mbt Elfstegen Tocht Leiden
laatste zondag van de maand september, de 25e
georganiseerd door 2 erkende prutsers
Verzamelen aan de Juliana van Stolberghof Leiden
is aan de Willem de Zwijgerlaan, en naast de Groenoordhallen waar de Tour van 78
zijn start kende. Als iedereen er is, rond 12 uur vertrekken we richting
Start/Finish van de 5.8 kilometer lange tijdrit, aansluitend een rondje of 2 singel
om zo duidelijk het gebied af te bakenen, buiten de singel is foute boel!
Ik geloof dat iedereen die aangegeven heeft te komen dit weet zoals het in de mail ook stond beschreven. Als we allemaal bij elkaar zijn vertrekken we naar de Groenoordhal voor het "tijdrit" gedeelte
Tijdrit duurt niet langer als een uur, dan moet je minstens 3 rondjes kunnen rijden.
Hierna een de route rustig doornemen zodat iedereen weet waar ie heen moet en weer waar de routeaanduidening e.d hangt zodat je geen kaartje nodig hebt, en ook weet hou je bij de finish moet komen als je verdwaalt wat ik betwijfel overigens
Daarna hapje en drankje,
dan de race met het verzamelen van alternatieve stempels, om te finishen op een teras midden in het centrum, Ik heb er zin in.
Tot morgen

een zooi (SingleSpeed) malloten in spandex op de Beestenmarkt op koopzondag, dat gaat nog leuk worden dan, haha
-
tijdrit....???
Dat was ik alweer vergeten... Ik lees het net terug.
Mmmm, dat wordt lekker stoempen op de XcX. Géén SS voor mij dan, eens even wat uittesten daar.
Zal ik nog een GT frame meenemen voor het frameslingeren?
TBB
Dat was ik alweer vergeten... Ik lees het net terug.
Mmmm, dat wordt lekker stoempen op de XcX. Géén SS voor mij dan, eens even wat uittesten daar.
Zal ik nog een GT frame meenemen voor het frameslingeren?
TBB
ploegentijdrit is het geloof ik, ik smurf 46:16 op een roze terrago
Ik heb een Koga en een BeOne te vergooien ik denk dat een extra frame goed uitkomt voor het geval er een de verkeerde kant opvliegt
Ik zit net even je oude straat op te zoeken!
Ik heb een Koga en een BeOne te vergooien ik denk dat een extra frame goed uitkomt voor het geval er een de verkeerde kant opvliegt
Ik zit net even je oude straat op te zoeken!

-
oude straat is richting Stevenshof
TBB
TBB
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Toby bedankt!!!
Het was echt perfect geregeld, inclusief welkomst drankje en banaan, lunch en een nieuwe vaste route Leiden!! Hij was goed, heb hopen lol gehad en dit is zeker een leuke afwisseling voor een rondje door het bos.
Zag net dat Klok ook weer terecht is, dus iedereen heeft het overleefd, al is er wel wat huid geschaafd hier en daar, hoop dat het voor niemand blijvend is.
De filmpjes zijn echt wel lachen, vooral de trap is leuk
Zal even kijken hoe ik die bij jullie krijg, heb geen zin om mijn max traffic te overschrijden door het downloaden van fietsfilmpjes..
JJ
Het was echt perfect geregeld, inclusief welkomst drankje en banaan, lunch en een nieuwe vaste route Leiden!! Hij was goed, heb hopen lol gehad en dit is zeker een leuke afwisseling voor een rondje door het bos.
Zag net dat Klok ook weer terecht is, dus iedereen heeft het overleefd, al is er wel wat huid geschaafd hier en daar, hoop dat het voor niemand blijvend is.
De filmpjes zijn echt wel lachen, vooral de trap is leuk

Zal even kijken hoe ik die bij jullie krijg, heb geen zin om mijn max traffic te overschrijden door het downloaden van fietsfilmpjes..
JJ
-
Ik zeg maar 1 ding:
(hoog stemmetje modus aan) CLOXXXXXXXXXXXXXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (hoog stemmetje modus uit)
TBB
(hoog stemmetje modus aan) CLOXXXXXXXXXXXXXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (hoog stemmetje modus uit)
TBB
Toby, heel erg bedankt, alles wat tot in de puntjes verzorgd !
Persoonlijk hoogtepunt van de dag was toch wel het GT/ BeOne frametossen ! Gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar bergen fun, jammer dat het werkelijk levensgevaarlijk werd toen Tall Boy Bram aan de beurt was .....
Leuk was dat met een erorme variëteit aan fietsen, van fixed racefietsen en starre singlespeeds tot een freeridebak met meters veerweg, hetzelfde parcours verreden werd.
Volgende keer weer in het bos ? Degene die vlakbij een groot bos woont moet organiseren, als tegenprestatie voor Toby
Persoonlijk hoogtepunt van de dag was toch wel het GT/ BeOne frametossen ! Gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar bergen fun, jammer dat het werkelijk levensgevaarlijk werd toen Tall Boy Bram aan de beurt was .....
Leuk was dat met een erorme variëteit aan fietsen, van fixed racefietsen en starre singlespeeds tot een freeridebak met meters veerweg, hetzelfde parcours verreden werd.
Volgende keer weer in het bos ? Degene die vlakbij een groot bos woont moet organiseren, als tegenprestatie voor Toby

-
Hubert ! schreef:
Volgende keer weer in het bos ? Degene die vlakbij een groot bos woont moet organiseren, als tegenprestatie voor Toby![]()
Dat is goed, 3 minuten fietsen en je zit in het bos. En het is G-R-O-O-T!
TBB
Mooie rit Toby!
Na 75km ofzo had ik geen fut meer om als aan malloot te rijden om alle bij te houden. Voetgangers kozen ook mij steeds uit om voorlangs over te steken, grbl...
Thuis stond de teller op 130km, pff...dat is voor het eerst sinds Juni ofzo! sindsdien nieteens per WEEK gedaan geloof ik.
Na 75km ofzo had ik geen fut meer om als aan malloot te rijden om alle bij te houden. Voetgangers kozen ook mij steeds uit om voorlangs over te steken, grbl...
Thuis stond de teller op 130km, pff...dat is voor het eerst sinds Juni ofzo! sindsdien nieteens per WEEK gedaan geloof ik.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612881
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612884
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612868
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612867
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612863
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612858
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612853
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612884
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612868
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612867
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612863
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612858
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=612853
-
Zo te zien heb ik heel wat gemist.... Toby, volgende keer als je zoiets organiseert moet je het wel doen als ik geen nachtdienst heb zodat ik ook mee kan doen... en als ik dan nog geen ander frame heb F#CK IT!! dan maar 2 weken last van me knie!! ;D
-
Ik mis DE foto uit de AH!
TBB
TBB
-
Heb ik al gezegd wat ik ervan vond vandaag?
Nee hé?
Ontzettend veel lol gehad, kennis gemaakt met opperprutser Toby en de te klokken Cloxxxi. Veel idiote rijacties gezien, zelf uitgehaald en veroorzaakt (hoogtepunt toch wel de landing van Mischa OP een rijdende - voor mij uitwijkende [want ik vloog laag over uit de fietsenstalling] - brommer en vervolgens de man"s reactie op ons). Daarnaast veel trappentjes, slippen, driften, sur-places, nog meer trappen, airtime, nog meer trappen en nog een keer een rondje fietsenhok.
Even op een 29-incher gereden, ging best lekker.
Wat frames vernacheld, Hubert de stuipen op het lijf gejaagd
door hem aan te zien als stok waar het frame omheen gegooid diende te worden (als hoefijzer werpen zeg maar), met JJ de trap bij de Burcht af voor de film, tussen de terrassen door en als oud-Leidenaar ook nog even en passant de te winnen prijs in de wacht gesleept. 1-0 voor Profile Wim Kok t.o.v. Profile Warmerdam zullen we maar zeggen...
:P
Al met al een goed geslaagd evenement. Het is op zich een best aardig idee om een volgende keer vanuit mijn huis een tocht te houden al zijn er bij mij in het dorp niet zoveel grachten (0 stuks, 1 wetering) en is er nooit een koopzondag! Maar een stukje idioot rijden door het bos kan ik wel organiseren. Maar dat hoort eigenlijk in een ander gedeelte van DP thuis.
TBB
Nee hé?
Ontzettend veel lol gehad, kennis gemaakt met opperprutser Toby en de te klokken Cloxxxi. Veel idiote rijacties gezien, zelf uitgehaald en veroorzaakt (hoogtepunt toch wel de landing van Mischa OP een rijdende - voor mij uitwijkende [want ik vloog laag over uit de fietsenstalling] - brommer en vervolgens de man"s reactie op ons). Daarnaast veel trappentjes, slippen, driften, sur-places, nog meer trappen, airtime, nog meer trappen en nog een keer een rondje fietsenhok.
Even op een 29-incher gereden, ging best lekker.
Wat frames vernacheld, Hubert de stuipen op het lijf gejaagd

Al met al een goed geslaagd evenement. Het is op zich een best aardig idee om een volgende keer vanuit mijn huis een tocht te houden al zijn er bij mij in het dorp niet zoveel grachten (0 stuks, 1 wetering) en is er nooit een koopzondag! Maar een stukje idioot rijden door het bos kan ik wel organiseren. Maar dat hoort eigenlijk in een ander gedeelte van DP thuis.
TBB
Zonde van die B1. Ik zie nu pas hoe goed die bij mijn sponsor kleurt
Heeft nou niemand even afgedrukt toen ik die racemotor opduwde langs de singel?

Heeft nou niemand even afgedrukt toen ik die racemotor opduwde langs de singel?

Dat was leuk mensen, bedankt voor jullie complimenten, jullie zijn een fijne doelgroep voor dergelijke partijtjes!!! Erg gaaf om eens zoiets in elkaar te "prutsen".
Ik ben net pas een beetje bijgekomen en zie ook dat het weer echt meezat zondag. Ik heb hier ook nog wat filmmateriaal, ik ben nu aan het uitvogelen hoe ik dat op mijn site kan plakken, tips zijn van harte welkom, ik heb nog nooit van een maximum gehoord op mijn net, dus knal maar door ofzo dan kan ik ze doorsturen, zo werkt het toch?
Voor Bram, de bierviltjes man wordt er iets getekend om te tattooen, de kosten blijken wel mee te vallen.
Die arme frames gaan een leuke tijd tegemoet, ze zijn zeker nog bruikbaar.........
Mischa is hersteld van de krash, erg gaaf zag dat eruit!
Bedankt allemaal en tot de volgende meeting, in het bos!
-
Komen/zijn er nog fotos en/of filmpjes online? ik ben erg benieuwd....
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Er is wel het 1 en ander beschikbaar alleen als ik die op mijn eigen site host ben ik bang dat mijn max download snel overschreden wordt... Ze zijn nogal groot nl
JJ

JJ
-
als je het naar mij doorstuurt, heb ik nog wel wat ruimte beschikbaar
Hee hallo
Er zijn wat filmpjes, maar eerst moeten we toch echt meeten!
wanneer ben je vrij?
groeten Toby
Er zijn wat filmpjes, maar eerst moeten we toch echt meeten!
wanneer ben je vrij?
groeten Toby