thesjaak schreef:
Heb goesting om hard te gaan, count me in!!!
Als je maar wel met een propvolle wagen komt.... want volgens mij hebben we echt vleugels nodig tijdens dit weekend...
Moderator:Beheerders
thesjaak schreef:
Heb goesting om hard te gaan, count me in!!!
PinoMEISSIE schreef:
@Donnie,
Je kunt helemaal niet want je kikker-fiets is nog niet in orde. Tenzij je natuurlijk zonder rem wilt gaan. Dan win je de race misschien wel!![]()
Chri$$tiaan schreef:
Nee, hij zal dan zeker weer ene boom raken, whehehehehe
surfstad schreef:
Bomen... niet onder de indruk... wacht maar tot hij ziet wat ik gezaaid heb... ::)
M@LPHY schreef:
Ter illustratie; 2 kennissen van me schrokken zich het apelazerus van de MEGA table into kombochten laats... ;D
M@LPHY schreef:
Een tip! ::)
Iedereen VET trainen want de vernieuwde BSX is strakkies World Cup waardig!![]()
Nivo van de baan is nl. weer een stapje hoger...
Ter illustratie; 2 kennissen van me schrokken zich het apelazerus van de MEGA table into kombochten laats... ;D
Ruut schreef:
Hij heeft het formaat van Zane, maar dan een ietswat meer getinte huidskleur.
Hij heeft wel net als Taeke een kick-ass Mini.
M@LPHY schreef:
Een Ruut Tuut Tuut; Z@ne is iets groter als mij en rijdt niet in een Mini én op GT!
M@LPHY schreef:
::) ::) ::)
De startheuvel wordt aflopend à la BMX en niet meer vlak/horizontaal als voorheen toch Surfstad.
Maar het laatste stuk onderin verdwijnt / andere Dirt bestemming???
Dat was juist net het VETSTE stuk van de BSX...
M@LPHY schreef:
De startheuvel wordt aflopend à la BMX en niet meer vlak/horizontaal als voorheen toch Surfstad.
M@LPHY schreef:
surfstad schreef:
[M@LPHY schreef:
Jep
[M@LPHY schreef:
Hummmm lezen??? Eerder schreef ik... Het terrein waar vroeg de twee laatste bochten lagen, zullen worden om getoverd tot trails. ::) ::)
surfstad schreef:
@Lion
Als we tijd, ruimte en materiaal genoeg hebben, dan wordt er ook aan een freeridebaan gedacht met North Shore, DH Dirts, enz. enz.