wiewatwaar??
Moderator:Beheerders
ik ga marks sprocket ruilen voor 1 die ik hier nog heb liggen, dus binnenkort geen sprocket tekort meer
back ontopic:
Donderdag 16 juli streeten in Gouda??
gewoon lekker rollen door de stad en spots vinden en onze originaliteit erin gooien om vette shit te krijgen
had er vandaag nog een kwartiertje gereden met ritchie (we moesten lang wachten op onze trein bij de overstap in gouda) en sowieso een paar dikke spots gevonden in de buurt van CS, dus dat belooft wel goeie shit
verzamelen is standaard shit, 12:00 bij CS, aan de kant waar je de snackbar binnen hebt enzo
cu there

back ontopic:
Donderdag 16 juli streeten in Gouda??

gewoon lekker rollen door de stad en spots vinden en onze originaliteit erin gooien om vette shit te krijgen

verzamelen is standaard shit, 12:00 bij CS, aan de kant waar je de snackbar binnen hebt enzo
cu there

-
fuck yeah! ik ben er zowiezo, woon maar 2km van gouda. dusss...
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/
http://remmiedirt.pinkbike.com/
-
damn, spoorwerkzaamheden bij woerden, intercity rijdt ook niet tussen gouda en utrecht, plus je moet overstappen naar een bus waarvan het niet zeker is of je fiets er wel in mag, plus de reistijd is nu meer dan een uur extra
misschien beter om een andere keer amersfoort te doen?? mark, ik, en dirk moeten allemaal via gouda naar utrecht, wat dus kut is. en via den haag is de reistijd ook fokking lang (voor mij 1uur 44min, voor mark meer dan 2uur, en voor dirk nog veeeel meer). dus iedereen behalve de local heeft er last van voor zover ik weet..
waarheen dan??
btw, ruud, PB me ff je nr, is wat handiger afspreken etc
lataaaaaaa
misschien beter om een andere keer amersfoort te doen?? mark, ik, en dirk moeten allemaal via gouda naar utrecht, wat dus kut is. en via den haag is de reistijd ook fokking lang (voor mij 1uur 44min, voor mark meer dan 2uur, en voor dirk nog veeeel meer). dus iedereen behalve de local heeft er last van voor zover ik weet..
waarheen dan??
btw, ruud, PB me ff je nr, is wat handiger afspreken etc

lataaaaaaa
BiKeRbOi schreef:dirk kwam met het idee om naar Hasselt te gaan, who's in? ?
en wanneer a'foort? wie kunnen er allemaal doordeweeks?
lataaaaaaaaa
kut, slecht weer voorspeld in hasselt

dan kunnen we tog beter gewoon naar a'foort gaan denk ik, daar is het weer beter plus streeten kan gewoon als het even heeft geregend, maar dat skatepark in hasselt wordt dan onrijbaar

- SimonTEmplar