Re:Willingen/Winterberg 30 april t/m 2 mei
Moderator:Beheerders
Wat een klote nacht voor onze kampement vrienden in de tenten. Wij zijn zondagochtend om half negen wegereden (weggegleden met hevige regen).
En er liep weer een dronken tor op de bus te slaan om 3 uur s`nachts, hahaha wat een lol >:( >:( >:(
Winterberg schrijf ik me alvast voor in.
En er liep weer een dronken tor op de bus te slaan om 3 uur s`nachts, hahaha wat een lol >:( >:( >:(
Winterberg schrijf ik me alvast voor in.
Bad WIldbad maar da"s een tering end verder voor 1 dag. Toch?
je rijdt wel heel makkelijk door vanaf winterberg/willingen, maar voor 1 dag is dat echt te gek denk ik/weet ik haha
zane
-
Wahahahahaha!
Regen? Die drie druppels die er vielen toen ik mijn spullen uit de auto haalde? Voor de rest lekker weer gehad, het zonnetje liet zich zelfs even zien. voor ons was het iig WEL de moeite waar om een dag te rijden, al is 2 dagen wel meer relaxed.
Winterberg DH in de ochtend was erg glad. V-spec, vertel maar hoeveel je aan je bodyprotectors had, haha! Maar het freeride strekkie was lekker knallen. Daarna de hele middag in Willingen gereden. Het was een stuk beter dan de laatste keer dat ik er was, toen met de sneeuw.
Ik snap dus ook echt niet dat er een aantal DP-ers "s ochtends zijn weggegaan omdat het de hele dag droog was. Maar ik heb zeker erg lekker kunnen rijden,
H
Regen? Die drie druppels die er vielen toen ik mijn spullen uit de auto haalde? Voor de rest lekker weer gehad, het zonnetje liet zich zelfs even zien. voor ons was het iig WEL de moeite waar om een dag te rijden, al is 2 dagen wel meer relaxed.
Winterberg DH in de ochtend was erg glad. V-spec, vertel maar hoeveel je aan je bodyprotectors had, haha! Maar het freeride strekkie was lekker knallen. Daarna de hele middag in Willingen gereden. Het was een stuk beter dan de laatste keer dat ik er was, toen met de sneeuw.
Ik snap dus ook echt niet dat er een aantal DP-ers "s ochtends zijn weggegaan omdat het de hele dag droog was. Maar ik heb zeker erg lekker kunnen rijden,
H
Dag: Vrijdag
Lokatie: Winterberg
Trail: Evil Eye
Rijder: Jass
Lokatie: Winterberg
Trail: Evil Eye
Rijder: Jass

Is dat nou de hoogste drop ???
Hier sta ik boven op die hoogste en spring martijn van die drop daarnaast
En hier springt martijn van die hoogst
De afzet van die hoogste ligt op circa 1,90 a 2,00 meter.

En hier springt martijn van die hoogst

De afzet van die hoogste ligt op circa 1,90 a 2,00 meter.
-
volgens mij is ie nog wel wat hoger....Denise is zelf denk ik 1,90 en moest arm uitstrekken. Ik zou zeggen 250 cm...is wel redelijk gave drop; zeker als ie spekglad is!
Ik sluit me aan bij Helm; zondag super dag gehad...geen druppel tijdens het fietsen en de freeride in Winterberg en Willingen kurkdroog dus...super, lekker geknald!
Volgende keer ook blijven / gaan mannen; ook met beetje regen!!
mzzl
Ik sluit me aan bij Helm; zondag super dag gehad...geen druppel tijdens het fietsen en de freeride in Winterberg en Willingen kurkdroog dus...super, lekker geknald!
Volgende keer ook blijven / gaan mannen; ook met beetje regen!!
mzzl
Nee dat snap jij niet omdat jij er zaterdag en zaterdagavond/nacht er niet was.Ik snap dus ook echt niet dat er een aantal DP-ers "s ochtends zijn weggegaan omdat het de hele dag droog was. Maar ik heb zeker erg lekker kunnen rijden,
in elk geval ben ik blij dat jullie niet voor niets zijn gereden. en een paar leuke DROGE pics hebben kunnen schieten. ;D
Q.... aka Velgje schreef:
Is dat nou de hoogste drop ???
Ja absoluut ( tenminste ik vinnem erg erg hoog

Op de foto lijkt hij niet hoog en ik heb nog zo mijn best gedaan om de hoogte erin te krijgen........ :"(
Staanders ongeveer 2,5 meter hoog, en landing nog 1,5 meter lager. Dropje van 4 meter......
Ja absoluut ( tenminste ik vinnem erg erg hoog: )
Op de foto lijkt hij niet hoog en ik heb nog zo mijn best gedaan om de hoogte erin te krijgen........ :"(
Staanders ongeveer 2,5 meter hoog, en landing nog 1,5 meter lager. Dropje van 4 meter......
En heb je hem als beginner gedaan ;D
Q.... schreef:
En heb je hem als beginner gedaan ;D
Hé ik leef nog hoor

Voorlopig levert er naar kijken nog voldoende adrenaline op....
Hé ik leef nog hoor![]()
Voorlopig levert er naar kijken nog voldoende adrenaline op....
En heb je al plannen om weer te gaan ? Wij gaan woensdag 26 mei tot en met 30 mei.
Het lange weekend van 20 mei ben ik er, donderdagavond tot en met zondag. ;D
(Hemelvaartsdag enzo geloof ik)
(Hemelvaartsdag enzo geloof ik)
Ik weet nog niet, wanneer naar Winterberg eind mei is wel een optie.
14 tm 16 mei eerst maar eens een keertje naar BwB ;D
14 tm 16 mei eerst maar eens een keertje naar BwB ;D
-
ik zou zeggen BWB...
zeker als er meer tijd is toch?
BWB en T laten we even voor juni.......daarna in juli evt port du etc.V-spec Stinky schreef: ik zou zeggen BWB...
Begin augustus Megavalanche..............http://www.avalanchecup.com/megavalanche/sommaire.html
- KillerPiet
Wanneer gaan er weer mensen jumpuh in Willingen? as zondag? hemelvaart??
Weekend van hemelvaart ben ik met vriendin er 4 dagen.KillerPiet schreef: Wanneer gaan er weer mensen jumpuh in Willingen? as zondag? hemelvaart??
- KillerPiet
lekker ding?

KillerPiet schreef:
lekker ding?![]()
Nee :P
-
Jaaaaaaaaaaaa,
zondag naar WIllingen! Weet iemand al wat voor weer het daar gaat worden? www.derpieterpaulusma.de
zondag naar WIllingen! Weet iemand al wat voor weer het daar gaat worden? www.derpieterpaulusma.de
Helm schreef:
Jaaaaaaaaaaaa,
Vraag het maar niet aan mij. Doe je het wel is het mogelijk dat je er sneeuw aantreft :P
-
Sonntag,
09.05.2004 Vor-
mittag Nach-
mittag
Wetter:
max. Temp.: 10 °C
min. Temp: 4 °C
Niederschlag? 60 %
Vorige keer was het 80 % kans op regen en toen was het op 3 druppels na droog. Dat wordt factor 26 meenemen!
Oh ja Killerpiet, ik heb een mooi plekkie gereserveerd voor je in mijn luxe bolide. Denk je dat we 2 bikes in mijn driecilinder krijgen?
09.05.2004 Vor-
mittag Nach-
mittag
Wetter:
max. Temp.: 10 °C
min. Temp: 4 °C
Niederschlag? 60 %
Vorige keer was het 80 % kans op regen en toen was het op 3 druppels na droog. Dat wordt factor 26 meenemen!

Oh ja Killerpiet, ik heb een mooi plekkie gereserveerd voor je in mijn luxe bolide. Denk je dat we 2 bikes in mijn driecilinder krijgen?
-
zondag?? Killerpiet: wordt dat niet lastig?
- KillerPiet
Idd, dan wordt t maar t weekend van hemelvaart. Geloof dat er dan flink wat animo is. Lekker biken, bbqen en zuipu!!