DP Puzzelrit -- Zondag 21 Juni
Moderator:Beheerders
Er zijn vele varianten mogelijk op de Wappendorfer puzzlerit. Op de langste dag van 2010 doe ik graag opnieuw mee. Een laagdrempelige versie op de kortste dag van het jaar lijkt me ook wel wat. maar dan moet het wel aangepast zijn aan de winterse omstandigheden.
Als we op de langsta dag (naamdag Sint Johannes de Doper) en de korste dag (geboortedag Onze Lieve Heer) iets organiseren, kunnen de zonnewendedagen (Pasen en de naamdag van Sint Lambertus) gebruiken voor een groepsrit.
Het kiezen van thema's is IMHO het voorrecht van Wappendorf.
Als we op de langsta dag (naamdag Sint Johannes de Doper) en de korste dag (geboortedag Onze Lieve Heer) iets organiseren, kunnen de zonnewendedagen (Pasen en de naamdag van Sint Lambertus) gebruiken voor een groepsrit.
Het kiezen van thema's is IMHO het voorrecht van Wappendorf.
Humps are for camels
Nee,Steelboy schreef:Staat daar bij de ingang niet een bord 'Verboden toegang'willem12 schreef:[Overal en nergens....
<plaatje>
Sterker zelfs, er staat naast me op de foto een bord met excuses dat Radio Kootwijk niet open is voor bezoek maar dat ik als "troostprijs" een mooie folder mag meenemen.
Vroeger was het Verboten, in 2003 heeft KPN de zaak verkocht aan het Rijk en het is nu een Rijksmonument. Je kan het zelfs huren.... http://www.uitopradiokootwijk.nl/page.asp?menu_id=2
Willem
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
"Gebouw A", zoals de officiële benaming van het bedrijfspand van de PTT is, is gewoon éen van de 500 or so bedrijfslocaties van KPN, de werkgever van W12.Steelboy schreef:Staat daar bij de ingang niet een bord 'Verboden toegang'willem12 schreef:[Overal en nergens....
<plaatje>
Hij is dus gewoon legaal aanwezig, mits in bezit van een geldige Tobias-pas ondertekend door het hoofd bedrijfsbeveiliging van de Tcd Amf.
was getekend
BL, KPN-registernummer 507543
Humps are for camels
bert l. schreef:"Gebouw A", zoals de officiële benaming van het bedrijfspand van de PTT is, is gewoon éen van de 500 or so bedrijfslocaties van KPN, de werkgever van W12.Steelboy schreef:Staat daar bij de ingang niet een bord 'Verboden toegang'willem12 schreef:[Overal en nergens....
<plaatje>
Hij is dus gewoon legaal aanwezig, mits in bezit van een geldige Tobias-pas ondertekend door het hoofd bedrijfsbeveiliging van de Tcd Amf.

a) Ik werk bij een dochterbert l. schreef:"Gebouw A", zoals de officiële benaming van het bedrijfspand van de PTT is, is gewoon éen van de 500 or so bedrijfslocaties van KPN, de werkgever van W12.
was getekend
BL, KPN-registernummer 507543
b) Gebouw A, evenals B t/m E zijn in 2003/2004 verpatst aan het Rijk.
Feiten heren, geen opinies

-
-
-
-
-
-
-
Volgens mij mag je van Picasa geen links maken naar foto's die niet van jezelf zijn,Tall Boy Bram schreef:bij mij wel, de heer wappendorf heeft ze zelf ergens online staan... Daar trek ik ze nu vanaf...Steelboy schreef:Euh Bram, je foto's doen het bij mij iig niet...
TBB
alleen Wappendorf mag linkjes maken.....

Bram probeert deze foto's te laten zien: http://picasaweb.google.nl/Axel.Wappend ... erBramIlse