Beetje jammer van al dat gezeik de hele tijd.. Als het je niet bevalt dan moet je zelf maar iets organiseren toch?
Het is een mtb jam, en bmxers zijn ook gewoon welkom, maar idd wat vincent zegt, we wilden het niet op bmx fora posten omdat wij hier heel veel moeite in hebben gestoken voor de mtb scene

(ik zelf zit al over de 40 uur wat ik hierin heb gestoken).
Er zijn al zoveel bmx jams en er is bijna niks voor mtb, dus wij willen graag iets doen voor de mtb scene. Bmx is ook welkom natuurlijk (is gezellig!), maar de prijzen zullen naar mtbers gaan aangezien het een mtb jam wordt.
Nog 2 doelen van onze jam:
-Een doel van deze jam is om de Nederlandse mtb scene op de kaart te zetten en onze sport bekender te maken
-Wij willen met dit jaars reclame volgend jaar een groot internationaal mtb street contest gaan houden in Nederland!
Vin en ik gaan waarschijnlijk ook nog een bmx+mtb jam of wedstrijd oid organiseren, precies om de reden die jullie zeggen: om de bmxers en mtbers bij elkaar te krijgen
Snappen jullie wat ik bedoel?

We willen iets groots doen voor de mtb scene, maar andere mensen zijn ook van harte welkom voor de gezelligheid! Van mij part kom je op een skateboard of een stepje, want gezelligheid en fun is de belangrijkste factor!

Wij hebben totaal geen haat en er wordt niemand buitengesloten, en het is ook niet onze bedoeling om zo over te komen! Zolang dat maar duidelijk is en we een goeie tijd gaan hebben!