->Het grote Streetmeeting topic ( 7 Mei, Rotterdam)
Moderator:Beheerders
enpro schreef:Ik heb nog wel een starre vork voor je van een of andere aldi fietsBiKeRbOi schreef:ik hoop dat mn vork het houdt tot dan, want zelfs mn trialvork begint langzaam te verbuigen
**** vorken!!!!

ik hoor trouwens net dat die teringl***rs van marzocchi mij geen nieuwe vork geven, omdat dat niet onder garantie valt (klopt dus niks van)
vak hen!!!!!!!!

in het kort samengevat: koop geen marzocchi, want je krijgt tog geen nieuwe, al heb je er garantie op
wel leuke shit: spread the kona groove
-
Grappige shitBiKeRbOi schreef:enpro schreef:Ik heb nog wel een starre vork voor je van een of andere aldi fietsBiKeRbOi schreef:ik hoop dat mn vork het houdt tot dan, want zelfs mn trialvork begint langzaam te verbuigen
**** vorken!!!!YEAH!
![]()
ik hoor trouwens net dat die teringl***rs van marzocchi mij geen nieuwe vork geven, omdat dat niet onder garantie valt (klopt dus niks van)
vak hen!!!!!!!!![]()
in het kort samengevat: koop geen marzocchi, want je krijgt tog geen nieuwe, al heb je er garantie op
wel leuke shit: spread the kona groove

-
-
Mijn moeder zit ook wellus te zeuren over dat de reiskoste en blabla maar dan zeg ik altijd . : iets goedkopers dan streeten is er niet. Alles kost geld behalve fietsen . Ik bedoel een dagje uit naar een pretpark ofzo is way duurder. Zelfs een avondje uit is nog duurder een paar breezers en je hebt het er al uit .
Je hebt mensen en je hebt potloden........
-
We hebben aardig wat spots gevonden, sommige zijn wel herkenbaar uit de 24 film....
Zondag 7 mei, 12.00 Rotterdam CS, uitgang aan de NIET blijdorp kant ( dus aan de kant van spoor 1)
Jordidevos.
Enpro ?
Le Mark ?
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
BiKeRbOi
surfstad(misschien)
Steelhead Rider
pogo (kwam tog ook ???)
Zondag 7 mei, 12.00 Rotterdam CS, uitgang aan de NIET blijdorp kant ( dus aan de kant van spoor 1)
Jordidevos.
Enpro ?
Le Mark ?
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
BiKeRbOi
surfstad(misschien)
Steelhead Rider
pogo (kwam tog ook ???)
je moet het ook slim aanpakken:Le Mark schreef:Ik ben ook niet van de partij.. Mijn ouders vinden het te duurTja 15 jaar en ouders die je geld beheren he...
de beste manier om te leren is anderen nadoen
probeer de meetings te vergelijken met iets waar je ouders het (altijd) over hebben als het bijvoorbeeld over school/leren gaat
vertel erbij dat die meetings niet alleen zijn om samen te fietsen, maar dat we elkaar ook trukjes leren
en in een grote groep kan je altijd geholpen worden als er iets zou gebeuren, wat niet gaat gebeuren, omdat je geen nieuwe dingen gaat uitproberen
of als dat allemaal niet lukt, dan moet je (als je geld hebt voor een treinkaartje) zeggen dat het JOUW zakgeld is, en dat je oud genoeg bent om zelf te beslissen wat je ermee gaat doen
succes!
bikerboi
-
-