Sexy lennart!Asphalt Licker schreef:Hmmmmmmm... Bier...!surfstad schreef:Bericht van Kona Tom;"Alaaf Surf, diegene die net als de flyer gesminckt komt krijgt van mij een biertje, tis tenslotte CARNAVAL!!"
Ik kreg ter zin an!
>>>26 Februari, Street-meeting Den-Haag/Scheveninge
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
-
-
-
-
-
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybi ... 11&LANG=nl
savonds kan het gaan sneeuwen
maar jah dan ben ik hoop ik al onderweg naar huis 
savonds kan het gaan sneeuwen

Je hebt mensen en je hebt potloden........
-
Die weersvoorspellingen moet je nooit geloven, aan het begin van deze week heb ik ook op weeronline.nl gekeken en toen stond er dat 't zondag zonnig zou worden en rond de 4 graden, nu wordt 't opeens bewolkt en 2 graden?enpro schreef:http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybi ... 11&LANG=nl
savonds kan het gaan sneeuwenmaar jah dan ben ik hoop ik al onderweg naar huis
koopzondag
Zondag a.s. koopzondag!! dat word leuk
de al die shopaholics moeten oppassen!!

Nou dit is juist de ennige die wel klopt van wat ik heb gezien. rtl 4 en al die onzin zenders zijden dat het donderdag middag zou gaan regenen en deze site zij van niet als ennige en hier heeft niet geregend . dus . maar goed ieder zn bronnen. Tot nu toe heeft deze site nog altyd gelijk gehad in tegensnelling tot piet paulis geval. En je moet wel per regio kijken he op denhaag dus .Steelhead Rider schreef:Die weersvoorspellingen moet je nooit geloven, aan het begin van deze week heb ik ook op weeronline.nl gekeken en toen stond er dat 't zondag zonnig zou worden en rond de 4 graden, nu wordt 't opeens bewolkt en 2 graden?enpro schreef:http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybi ... 11&LANG=nl
savonds kan het gaan sneeuwenmaar jah dan ben ik hoop ik al onderweg naar huis
maar jah laten we maar hopen dat deze gelijk heeft dan

Je hebt mensen en je hebt potloden........
Re: koopzondag
serieus?Marcuos schreef:Zondag a.s. koopzondag!! dat word leuk![]()
dan zouden ze de prijs voor longest manual moeten veranderen naar "meeste aanrijdingen in 1 manual"
-
- Contacteer:
Re: koopzondag
Elke week hier in de bewoonde wereld... Je gaat toch niet in een winkelstraat fietsen...?BiKeRbOi schreef:serieus?Marcuos schreef:Zondag a.s. koopzondag!! dat word leuk![]()
dan zouden ze de prijs voor longest manual moeten veranderen naar "meeste aanrijdingen in 1 manual"
-
Den Haag is elke zondag koopzondag, maar daar waar het "winkelend publiek" zich bevindt, valt bar weinig te rijden.. Of je moet inderdaad prijzen gaan uitreiken als "Wie de meeste voetgangers van zn sokken rijdt"..
Wat betreft parkeergelegenheid, volgens mij is het op de meeste plekken betaald van ma. t/m vr. Hoe het in het centrum is gesteld durf ik niet precies te zeggen. Het kan zijn dat je daar ook op zondag een kaartje moet kopen, maar er is volgens mij voldoende plek om net buiten het centrum te parkeren...
Van de 'dirts' op het malieveld is trouwens weinig meer over zag ik..
Wat betreft parkeergelegenheid, volgens mij is het op de meeste plekken betaald van ma. t/m vr. Hoe het in het centrum is gesteld durf ik niet precies te zeggen. Het kan zijn dat je daar ook op zondag een kaartje moet kopen, maar er is volgens mij voldoende plek om net buiten het centrum te parkeren...
Van de 'dirts' op het malieveld is trouwens weinig meer over zag ik..