Re:UMG - Groningen - The Spring Edition
Moderator:Beheerders
Ziet er goed uit!!
Vooral de pics bij die roestige stalen cirkel, waarbij de groep in het midden zit en de de bmx-er gevolgd wordt door de mtb-er, erg cool!
Het was ook dikke pret met zijn allen, wat voor fiets je ook had, bmx, mtb, blauwe gazelle met slicks, thanks!
Vooral de pics bij die roestige stalen cirkel, waarbij de groep in het midden zit en de de bmx-er gevolgd wordt door de mtb-er, erg cool!
Het was ook dikke pret met zijn allen, wat voor fiets je ook had, bmx, mtb, blauwe gazelle met slicks, thanks!
- Arnetteman
absoluut mee eens.
total respect voor iedereen, gezellige sfeer, bmx/mtb/singlespeed/dh/street, het maakt niet uit.
Iedereen deed zijn ding.
Volgende keer wat mij betreft weer zo"n groep!!!
total respect voor iedereen, gezellige sfeer, bmx/mtb/singlespeed/dh/street, het maakt niet uit.
Iedereen deed zijn ding.
Volgende keer wat mij betreft weer zo"n groep!!!
Dit was mijn eerste meeting en ik vond het zeer geslaagd. Voor al de laatste spot, met die roestige stalen cirkel was gaaf. Ik hoop dat ik de volgende keer weer mee kan. De volgende keer gaan afsluiten met een BBQ? ;D
BBQ lijkt me strak plan. Paar bakken bier erbij.
Een meeting met eten en bier ga ik niet missen...
Foto"s zijn strak heren.
Foto"s zijn strak heren.
Ik ben dus bmxer 7 met die stadsfiets en camera,
ben bezig met het online zetten van de foto"s maar heb nu nog een brakke computer dus duurt nog even Wie weet maak ik ook nog wel een leuk filmpie.
Vond het i.e.g. zeer vet en zie uit naar de volgende keer.
1 foto staat op
scavenge-.deviantart.com
ben bezig met het online zetten van de foto"s maar heb nu nog een brakke computer dus duurt nog even Wie weet maak ik ook nog wel een leuk filmpie.
Vond het i.e.g. zeer vet en zie uit naar de volgende keer.
1 foto staat op
scavenge-.deviantart.com
- Arnetteman
Hi scavenger,
welkom op het forum van Dirty Pages.
Ben erg benieuwd naar je filmpje. Zou wel tof zijn als je die ergens kunt plaatsen en dan linken naarr dit forum.
Je kunt foto"s bijvoorbeeld neerzetten op PINKBIKE en je video kun je op Goed Idee
Enige wat je hoeft te doen is even een inlognaam en password aanmaken (gratis) en dan je foto"s en video"s uploaden. Ik zet ze altijd op mijn eigen site.
Have fun with dirty-pages en tot de volgende keer.
Arnetteman (Floris)
welkom op het forum van Dirty Pages.
Ben erg benieuwd naar je filmpje. Zou wel tof zijn als je die ergens kunt plaatsen en dan linken naarr dit forum.
Je kunt foto"s bijvoorbeeld neerzetten op PINKBIKE en je video kun je op Goed Idee
Enige wat je hoeft te doen is even een inlognaam en password aanmaken (gratis) en dan je foto"s en video"s uploaden. Ik zet ze altijd op mijn eigen site.
Have fun with dirty-pages en tot de volgende keer.
Arnetteman (Floris)
Alvast maar een topic voor de volgende keer opstarten??
Of wordt dat te snel achter elkaar??
Ik denk btw niet dat ik hier in de buurt een dag vullende route voor jullie kan uitstippelen. En jullie moeten ook wel bereid zijn deze kant op te komen.
Ik denk btw niet dat ik hier in de buurt een dag vullende route voor jullie kan uitstippelen. En jullie moeten ook wel bereid zijn deze kant op te komen.
Mathijs schreef:
Alvast maar een topic voor de volgende keer opstarten??
Post maar een data zou ik zo zeggen, niet al te vroeg

Als er geen vullend programma is in Twente dan misschien toch beter Groningen, of andere stad dit keer?
- Arnetteman
jojo schreef:
of andere stad dit keer?
Wellicht Arnhem of Utrecht een keer? Misschien nog grotere groep voor nog dopere pics!!!
Maar Grunn is ok gout!!!
Arnhem schijnt idd ook wel goed te rijden te zijn. Utrecht is ook wel vet, maar moeten we wel ff een guide hebben.
In Twente is er wel een dag vullend programma te maken, maar dan moet er wel erg veel gecruisd worden, of met trein oid stukken hoppen.
In Twente is er wel een dag vullend programma te maken, maar dan moet er wel erg veel gecruisd worden, of met trein oid stukken hoppen.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Arnhem is zeker veel te doen. Is er in Friesland (ja paspoort mee) wat te doen?
Mark, Frank ?
Rinse
Mark, Frank ?
Rinse
nee niet voor een meeting
Leuke foto"s hoor.
Wat betreft over een nieuwe meeting. Utrecht lijkt me wel eens wat, maar net wat Mathijs al zei, we zijn dan wel een gids nodig die daar alles kent. Lijkt me mooi om eens de streeters en freeriders van Utrecht en omstreek te leren kennen.
Wat betreft over een nieuwe meeting. Utrecht lijkt me wel eens wat, maar net wat Mathijs al zei, we zijn dan wel een gids nodig die daar alles kent. Lijkt me mooi om eens de streeters en freeriders van Utrecht en omstreek te leren kennen.
Rinse Appelstroop schreef:
Arnhem is zeker veel te doen. Is er in Friesland (ja paspoort mee) wat te doen?
Mark, Frank ?
Rinse
Nou het is voor 1 keer gewoon rijden misschien wel grappig (leeuwarden)
Maar voor een meeting denk ik niet echt. Kan altijd proberen natuurlijk we rijden hier ook regelmatig met een paar mensen
Groeten Frank