vergeet Google, meneer VerboutTall Boy Bram schreef:Iemand nog een hint?
DP Puzzelrit -- Zondag 21 Juni
Moderator:Beheerders
- zaadstengel
- Contacteer:
-
- zaadstengel
- Contacteer:
- zaadstengel
- Contacteer:
probleempje met Mylos3
Zelf de maker van Mylos3 weet niet meer waar hij de foto gemaakt heeft. Er is nog een tweede foto van Mylos3 waar hij zelf op staat. Zijn geheugen laat hem in de steek. Ik ga natuurlijk niet op 21 juni lopen zoeken, dus wou ik graag weten of je vooraf wat vooronderzoek mag doen.
de groeten van Zaadstengel
Tot nu toe heb ik alleen maar meegelezen in dit bijzondere topic. Ik heb de meeste punten wel op een rij.
Een flink aantal bevindt zich in de directe omgeving van mijn echte vaste woon- en verblijfplaats en gelukkig heb al menige tocht in Nederland op de mtb gereden. Veel plekken herkende ik daarom al zonder enig zoeken. En inderdaad: het is voor de puzzelrit een voordeel als je in het midden van Nederland woont. De finish heb ik al gevonden op nummer 63, u gaat mij daar zien.
Waarschijnlijk gaat het me niet lukken alle punten af te rijden vanwege wat andere familiale verplichtingen. Ik ben dus bijvoorbaat kansloos voor de overwinning, maar meedoen is gelukkig belangrijker dan eeuwige roem.
Met dank aan www.adventurebikes.nl voor het op niveau brengen van mijn mountainbike.
Een flink aantal bevindt zich in de directe omgeving van mijn echte vaste woon- en verblijfplaats en gelukkig heb al menige tocht in Nederland op de mtb gereden. Veel plekken herkende ik daarom al zonder enig zoeken. En inderdaad: het is voor de puzzelrit een voordeel als je in het midden van Nederland woont. De finish heb ik al gevonden op nummer 63, u gaat mij daar zien.
Waarschijnlijk gaat het me niet lukken alle punten af te rijden vanwege wat andere familiale verplichtingen. Ik ben dus bijvoorbaat kansloos voor de overwinning, maar meedoen is gelukkig belangrijker dan eeuwige roem.
Met dank aan www.adventurebikes.nl voor het op niveau brengen van mijn mountainbike.
Humps are for camels
Beste strijders!
Ik zie mij genoodzaakt me even voor te stellen. Ik ben Ilske en zal de 21e TallBoyBram vergezellen op de tandem. Uiteraard ben ook ik al maanden bezig met de voorbereiding voor deze prestigieuze koers. Het is namelijk zo dat ik koste wat kost deze wedstrijd winnen wil en ik zal mij er dan ook als een terrier in vastbijten.
Na herhaalde tevergeefse pogingen van Bram om een beschaafde en volwassen regeling te treffen aangaande het uitwisselen van informatie over de foto's, zijn wij genoopt over te gaan tot het gebruik van andere methodes.
Ik noem spionage, martelingen, internet-terreur en omkoping.
U bent gewaarschuwd!
Ik zie mij genoodzaakt me even voor te stellen. Ik ben Ilske en zal de 21e TallBoyBram vergezellen op de tandem. Uiteraard ben ook ik al maanden bezig met de voorbereiding voor deze prestigieuze koers. Het is namelijk zo dat ik koste wat kost deze wedstrijd winnen wil en ik zal mij er dan ook als een terrier in vastbijten.
Na herhaalde tevergeefse pogingen van Bram om een beschaafde en volwassen regeling te treffen aangaande het uitwisselen van informatie over de foto's, zijn wij genoopt over te gaan tot het gebruik van andere methodes.
Ik noem spionage, martelingen, internet-terreur en omkoping.
U bent gewaarschuwd!
Laatst gewijzigd door Ilske op wo jun 10, 2009 9:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram, ik stel voor dat wij desnoods wat cement en een beiteltje meenemen om dat verdomde bankje zelf in elkaar te knutselen. We kunnen het gewoon van te voren bij jou in de achtertuin metselen?
Andere deelnemers kunnen hier uiteraard ook mee op de foto, na een (contante) betaling van 100 euro aan TBB of ondergetekende, kan er een afspraak gemaakt worden.
Andere deelnemers kunnen hier uiteraard ook mee op de foto, na een (contante) betaling van 100 euro aan TBB of ondergetekende, kan er een afspraak gemaakt worden.
- zaadstengel
- Contacteer:
Maakt u zich maar geen zorgen meneer Zaadstengel, wij hebben een waterdichte regeling getroffen. Aangezien mijn kleine lijfje in het niet valt achter de enorme torso van TBB, ben ik haast te verwaarlozen. Goed beschouwd ben ik slechts bagage en ingehuurd om reepjes en andere versnaperingen aan te reiken.
Wij zijn dus geen groep en zullen onderling wel uitmaken wie van ons tweeen de titel mag dragen. Daarover hoeft u zich eveneens geen zorgen te maken.
Vertrouwende op een goede afloop, verblijf ik,
Ilse
Wij zijn dus geen groep en zullen onderling wel uitmaken wie van ons tweeen de titel mag dragen. Daarover hoeft u zich eveneens geen zorgen te maken.
Vertrouwende op een goede afloop, verblijf ik,
Ilse
- zaadstengel
- Contacteer:
Geplaatst <datum> ter ere van .... oprichter ..... van.... naar wien deze <wegaanduiding> genoemd is. aldus luidt de inscriptie op de leuning van deze bank.Wappendorf schreef:"Zoekt en gij zult vinden"
Mylos 3
![]()
Dit was de laatste die ik nog moest doen. Ik ben er klaar voor! Deze was wel de moeilijkste die A. Wappendorff er tussenverstopt heeft, maar uiteindelijk bleken de coördinaten op internet te staan.
de groeten van Zaadstengel
-
- didadunlop
- didadunlop
Ben nog nooit met schoolreisje naar de Veluwe geweest....
Check:
Xhystos 1, 2, 5, 6, 7.
Mylos 1, 4.
Samaris 1, 2, 3.
Armilia 3.
Finish.
Ontbreken nog:
Armilia 1, 2.
Mylos 2, 3.
Xhystos 3, 4.
Alaxis 1, 2.
Iemand nog punten ruilen? 
Check:
Xhystos 1, 2, 5, 6, 7.
Mylos 1, 4.
Samaris 1, 2, 3.
Armilia 3.
Finish.
Ontbreken nog:
Armilia 1, 2.
Mylos 2, 3.
Xhystos 3, 4.
Alaxis 1, 2.

Laatst gewijzigd door Frank Z op do jun 11, 2009 2:45 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- Wappendorf
Allen,
Ik ben blij dat de tocht zo'n enhousiasme losmaakt. Kosten nog moeite worden blijkbaar gespaard om de locaties van de foto's uit te zoeken. Sommigen van jullie doen dat alleen, anderen gebruiken hiervoor zelfs internet nieuwsgroepen. Ik vind dat laatste toch jammer, het haalt de glans van de gevonden objecten af. Meedoen is een individuele keuze en alle punten vinden een overwinning op jezelf.
Er zijn vragen gesteld omtrent de regels:
De foto hoeft niet identiek te zijn aan de voorbeeldfoto. Het object moet samen met de deelnemer herkenbaar gefotografeerd worden.
Een tandem heeft slechts twee wielen en is daarom 1 deelnemer en mag meedoen.
Voor de deelnemers is het vinden van het laaste punt essentieel. Zonder finish geen resultaat en waarschijnlijk ook geen reis naar huis. Ik zal de hint nogmaals uitbreiden, alhoewel Dhr Kaj het er al duimendik bovenop legt. De locatie heeft als sleutelwoord: Noot. Op de dag voor de Puzzelrit zal ik de precieze locatie alhier bekend maken zodat supporters de deelnemers aan de finish kunnen verwelkomen.
Veel succes!!
Ik ben blij dat de tocht zo'n enhousiasme losmaakt. Kosten nog moeite worden blijkbaar gespaard om de locaties van de foto's uit te zoeken. Sommigen van jullie doen dat alleen, anderen gebruiken hiervoor zelfs internet nieuwsgroepen. Ik vind dat laatste toch jammer, het haalt de glans van de gevonden objecten af. Meedoen is een individuele keuze en alle punten vinden een overwinning op jezelf.
Er zijn vragen gesteld omtrent de regels:
De foto hoeft niet identiek te zijn aan de voorbeeldfoto. Het object moet samen met de deelnemer herkenbaar gefotografeerd worden.
Een tandem heeft slechts twee wielen en is daarom 1 deelnemer en mag meedoen.
Voor de deelnemers is het vinden van het laaste punt essentieel. Zonder finish geen resultaat en waarschijnlijk ook geen reis naar huis. Ik zal de hint nogmaals uitbreiden, alhoewel Dhr Kaj het er al duimendik bovenop legt. De locatie heeft als sleutelwoord: Noot. Op de dag voor de Puzzelrit zal ik de precieze locatie alhier bekend maken zodat supporters de deelnemers aan de finish kunnen verwelkomen.
Veel succes!!
Kan niet en Mag niet bestaan niet.
- didadunlop
- didadunlop
om het bed goed opgeschud te houden voor de liefhebber nog wat recent fotomateriaal van Mylos 3
http://picasaweb.google.nl/Sportfotoboek/DPPuzzelrit#
http://picasaweb.google.nl/Sportfotoboek/DPPuzzelrit#
Humps are for camels
-
Zo! Dat rottige kutbankje is ook gevonden. Ilse had een verkeerd bankje gevonden dus moest er nog even aan trekken. Met dank aan meneer Lam, vriendje van Wappie. Nog een aanwijzing voor mij wie er achter de nickname Wappendorf zit. Ben er vrij zeker van wie het is.
Enne Zaadstengel, mij een beetje verkeerd sturen he..., ik steek een stok tussen je wielen als ik je tegenkom bij de tocht!
Nu maar eens de route plannen!
Heb er zin in.
TBB
Enne Zaadstengel, mij een beetje verkeerd sturen he..., ik steek een stok tussen je wielen als ik je tegenkom bij de tocht!
Nu maar eens de route plannen!
Heb er zin in.
TBB
-