wiewatwaar??
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re: wiewatwaar??
nice bikerboi wij zjn idem van dezelfde mening enkel is het nit altijd eenvoudig veel bikers samen te brengen ...BiKeRbOi schreef:Ik dacht ik maak ff een topic aan waar iedereen kan posten als ze ergens gaan rijden, maar wat het niet waard is om een nieuw topic voor aan te maken.
Met hoe meer je rijdt hoe gezelliger het is togg
-
- Contacteer:
freeride parcours bellegem (kortrijk)
info over het parcours te argendaal (bellegem-kortrijk) bos
het is dus een freeride parcours voor de beginners onder de freeriders
het is prachtig gelegen qua natuur en gaat van het hoogste punt van het bos naar het laagste toe meer naar beneden op deze plek is heus niet haalbaar :p
het parcour zelf omvat 2 stroken die van dezelfste start gebruik maken
de start geeft iedereen al de keuze ofwel een aanloop voor de hoogste drop van het parcours (1m10), ofwel een strook metpaar bubbels die leiden naar een houten brugje waar je moet afdroppen (70cm), ofwel een roll-in die naast de hoogste drop gelegen is.
deze 3 opties komen samen vlak voor de gemeenschappelijke kombocht, en leiden naar een pop-jumpje die je net tussen 2 boompjes in moet landen,
dan krijg je opnieuw een keuze, ofwel kies je voor:
*linksaf, dan kies je voor een meer cross country parcous, het daalt af naar dezelfde finisch als de andere strook maar het gaat niet zo snel naar beneden en bijtrappen is hier en daar nodig,
niettemin als je het vlug wilt rijden is der ook wel ervaring voor nodig!
*rechtdoor: hier donder je recht naar de finisch van het parcours , je komt nog een jump tegen op je weg die nie zo hoog ligt ( 40cm) maar door de snelheid die je maakt vlieg je er wel fameus overheen!!
na de jump komt een s bochtje rond een boom weg, en na het ontwijken van de s-bocht kom je aan een jump die je schuinweg moet nemen om niet temidden het decor van het parcours te belanden,
ook hierna kom je aan het einde uit
dus : gezamelijk starten, gezamelijk aankomen, maar ieder kan zijn eigen weg
het is ideaal voor zowel de beginnende als de gevorderde freeriders, en zelfs de mtb-ikers kunnen er zich best wel vermaken
grts
(niet voor reclame te maken) maar voor foto's omtrent dit parcours
kijk www.k-townbikers.tk
onder foto's en dan bellegemse bos, zie je meer foto's over hoe het parcours erbij ligt
grts
het is prachtig gelegen qua natuur en gaat van het hoogste punt van het bos naar het laagste toe meer naar beneden op deze plek is heus niet haalbaar :p
het parcour zelf omvat 2 stroken die van dezelfste start gebruik maken
de start geeft iedereen al de keuze ofwel een aanloop voor de hoogste drop van het parcours (1m10), ofwel een strook metpaar bubbels die leiden naar een houten brugje waar je moet afdroppen (70cm), ofwel een roll-in die naast de hoogste drop gelegen is.
deze 3 opties komen samen vlak voor de gemeenschappelijke kombocht, en leiden naar een pop-jumpje die je net tussen 2 boompjes in moet landen,
dan krijg je opnieuw een keuze, ofwel kies je voor:
*linksaf, dan kies je voor een meer cross country parcous, het daalt af naar dezelfde finisch als de andere strook maar het gaat niet zo snel naar beneden en bijtrappen is hier en daar nodig,
niettemin als je het vlug wilt rijden is der ook wel ervaring voor nodig!
*rechtdoor: hier donder je recht naar de finisch van het parcours , je komt nog een jump tegen op je weg die nie zo hoog ligt ( 40cm) maar door de snelheid die je maakt vlieg je er wel fameus overheen!!
na de jump komt een s bochtje rond een boom weg, en na het ontwijken van de s-bocht kom je aan een jump die je schuinweg moet nemen om niet temidden het decor van het parcours te belanden,
ook hierna kom je aan het einde uit
dus : gezamelijk starten, gezamelijk aankomen, maar ieder kan zijn eigen weg
het is ideaal voor zowel de beginnende als de gevorderde freeriders, en zelfs de mtb-ikers kunnen er zich best wel vermaken
grts
(niet voor reclame te maken) maar voor foto's omtrent dit parcours
kijk www.k-townbikers.tk
onder foto's en dan bellegemse bos, zie je meer foto's over hoe het parcours erbij ligt
grts
nut-case schreef:ik vind dat het tijd is voor weer een grotere street meeting dit weekend
en jullie??
vinnik ook! maar dit weekend is een beetje snel, als je een grote opkomst wilt moet je het ff ruim van tevoren posten

btw, mark, ritchie en ik gaan zondag sowieso naar scheveningen, die wallrides daar moeten weer es lijden onder grof geweld van fietsen

@freerider001: haha i know :P
maja als je het goed aan pakt kan je sowieso wel een gang van 40 man bij elkaar krijgen, als je gewoon ruim van tevoren post, flyertje, iets leuks toevoegen wat de mensen trekt (jam van maken oid).....
dan is het AAN
(zoals vroegah met POR Jam, en daarna heb ik zelf nog X-STYLE Ride georganiseerd, en TRASH JAM samen met vieze vinnie)
Sowieso willen vinnie en ik deze zomervakantie nog iets GROOTS organiseren qua street/urban/park (en al het andere wat je in een stad kan vinden, maar dit x wel ff goed georganiseerd
)
maja als je het goed aan pakt kan je sowieso wel een gang van 40 man bij elkaar krijgen, als je gewoon ruim van tevoren post, flyertje, iets leuks toevoegen wat de mensen trekt (jam van maken oid).....
dan is het AAN

Sowieso willen vinnie en ik deze zomervakantie nog iets GROOTS organiseren qua street/urban/park (en al het andere wat je in een stad kan vinden, maar dit x wel ff goed georganiseerd

Mm dat klinkt niet best... Beterschap iig. Ik denk wel dat we een stuk vaker gaan rollen dus hou dit topic gewoon in de gaten. En mocht dat wonder toch 1 keer in je leven gebeuren. Staan we om 12 uur bij den haag CS...Bomber schreef:Jow.. klinkt weer ouderwets gezellig jongensZit zelf ff met een virusje onder de huid en kan denk niet aanwezig zijn. Moet ff de resultaten van een bloedonderzoek afwachten en ben bezig met een vrij heftig kuurtje..
Mocht er een wonder gebeuren, dan ben ik er bij, maar anders zeker de volgende X
Specialized Demo 8 2011