Streetmeeting Topic nr. 3 (Zondag 2 juli, Rotterdam)
Moderator:Beheerders
-
- streetfreak
Het was een spraakmakend dagje..
Toen ik om half 4 terug ging en op R'dam CS was heb ik bij die politiepost gevraagd wat ze met die gozer gedaan hadden...
Hij is afgevoerd naar het hoofdbureau in Breda, waar ze zijn DNA gingen afnemen (hij had z'n ID niet bij zich) etc etc.. Daarna zou hij weer op R'dam CS terugkomen en met zijn tas en fiets weer vrijgelaten worden. Het was echt te ziek dat die politieagent meteen pepperspray gebruikte, dat mag je namelijk pas doen als hij gezegt heeft dat je 'staande bent gehouden' (of dat je 'arrestant bent') en als je je daarná nog verzet. Dit was dus niet het geval en die politieagent is dus volgens mij strafbaar..
Verder was het weer vet gezellig natuurlijk, ook veel leuke truukjes gezien..

Toen ik om half 4 terug ging en op R'dam CS was heb ik bij die politiepost gevraagd wat ze met die gozer gedaan hadden...

Verder was het weer vet gezellig natuurlijk, ook veel leuke truukjes gezien..

vond het ook super vet
ik heb die gister nog gesproken hij woont bij mij in de buurt
toen ik gister een hapje aan het eten was met mijn vriendinnetje
op het teras kwam ie voorbij
hij was om half 11 vrij gelaten in rotterdam
leuke truukjes gezien
vooral die gast op de street legal van ns met die starre planet x voorvork was zeer stijlvol om naar te kijken
volgende keer bij ons in brabant dan maar!!!!!!!!!!!!!
greetz jonne
leuke truukjes gezien
vooral die gast op de street legal van ns met die starre planet x voorvork was zeer stijlvol om naar te kijken
greetz jonne
johnson schreef:vond het ook super vet
leuke truukjes gezien
greetz jonne

Ik vond het geen style wat je die man flikte, eerst rij je hem van z'n fiets af en dan rij je nog door ook.
Da's doorrijden na een ongeval en dat is strafbaar, zeker gezien de grote diepe vleeswonden die goede man op beide benen had. Daar had ook geen pleister overheen gepast zulke grote wonden waren het.
Ik heb net dan ook het ziekenhuis gebeld in R'dam want die man is gister met spoed opgenomen en gezegd dat ze op het forum van DP Nami z'n nummer wel kunnen vinden.

Da's doorrijden na een ongeval en dat is strafbaar, zeker gezien de grote diepe vleeswonden die goede man op beide benen had. Daar had ook geen pleister overheen gepast zulke grote wonden waren het.

Ik heb net dan ook het ziekenhuis gebeld in R'dam want die man is gister met spoed opgenomen en gezegd dat ze op het forum van DP Nami z'n nummer wel kunnen vinden.

Never Grow Up
Ik snap niet waarom die man niet snapte dat het een ongelukje was, en waarom hij zo moeilijk deed en wat hij allemaal probeerde te bereiken (ok, hij was misschien ff geschrokken maar dit sloeg nergens op)Pogo schreef:Ik vond het geen style wat je die man flikte, eerst rij je hem van z'n fiets af en dan rij je nog door ook
Was iemand al op het idee gekomen dat deze meneer mogelijk lichtelijk gehandicapt was?
Dat zou ook verklaren waarom hij zo vreemd praatte.
ff gegoogled op peppersprayhttp://www.icpolitie.nl/shared/download ... o_7-00.pdf
Dat zou ook verklaren waarom hij zo vreemd praatte.
ff gegoogled op peppersprayhttp://www.icpolitie.nl/shared/download ... o_7-00.pdf