ik weet niet of het aan het weer lag of aan mn fiets of aan mijn geweldige inzet maar ik heb nog maar eens de afdaling onder de stoeltjes lift in coo gedaan en deze ging "lekker hard"

de trail loopt van 200m boven de stoeltjeslift en heeft bijna alleen maar technische stukken die goed hard te rijden zijn, boomwortels rotsen en natuurlijke jumps zitten er allemaal in. het is best te doen met een HT maar je kan beter uit de voeten met een serieuze DH bak onder je reet ;D
het nadeel is alleen dat de lift niet te gebruiken is voor je fiets en het wordt dus of omhoog lopen of omhoog rijden. mocht je denken tja ik rij niet helemaal naar coo voor een afdaling dan kan ik je gerust stellen... het downhill parcours waar nico vink belgisch kampioen werd is voor 75% nog te rijden (voor de kenners> de kom bochten vanaf de start zijn dicht gegroeid) verder is er nog een makkelijk te omhoog te lopen downhill stukje op de berg in het midden van het stuwmeer.
dus dames en heren ik zit hier het hele jaar door maar ik heb eens zin om een keer niet in mn eentje te rijden ;D als je langs wilt komen stuur me dan ff een mailtje (check profiel)
Greetz wouter