winterberg 21/22 mei

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Steelboy
Contacteer:
Re:winterberg 21/22 mei

Bericht door Steelboy » ma mei 23, 2005 9:41 am

Oh ok.

Dat is inderdaad een venijnig punt omdat je met banden vol zand op een aflopende weg land. Hoeft maar een beetje glad te zijn en weg ben je...

woodbumble

Bericht door woodbumble » ma mei 23, 2005 8:40 pm

Ik maar twijfelen tot ik ons woog of ik zou gaan ivm dat weer......was het uiteindelijk gewoon goed weer en ik zat thuis :-X

Mudfreak

Bericht door Mudfreak » ma mei 23, 2005 10:36 pm

woodbumble schreef:
Ik maar twijfelen tot ik ons woog of ik zou gaan ivm dat weer......was het uiteindelijk gewoon goed weer en ik zat thuis :-X

Same here. Ik heb het weekend lopen balen dat ik niet gegaan ben.

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma mei 23, 2005 11:05 pm

Steelboy schreef:
[
goofy schreef:
Jammer genoeg klapte een vriend van mij op het eind van de dag op de six cross onderuit. Het zag er in het begin erger uit dan uit eindelijk bleek. Na een paar uur verliet hij kreupel maar zonder botbreuken het ziekenhuis. Gelukig had hij een helm op want die kon de prullenbak in.

Wat gebeurde er precies en waar?

Ik stond met Daniel net voor die roadgap, zag het gebeuren, ging vol voorover, op zijn hoofd en zijn rug, had veel pijn enz, ziekenwagen erbij. Volgende keer niet met de XC fiets op de 6X, en zeker niet met enkel een XC helm

Gelukkig vlat de schade achteraf mee

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » di mei 24, 2005 8:53 am

yep, hij heeft zijn lesje wel geleerd. Volgende keer zal hij goed beschermd zijn. Lullige is wel dat hij eigenlijk het hele weekend alles verantwoord heeft gefiest. Want ook toen hij onderuit ging fietste hij rustig de 6x.

Zijn fiets was ook niet echt geschikt voor een 6x. Maar een kona dwag zou ik geen xc bike noemen. Maarja je rijd met wat je hebt.

Plaats reactie