Tasja en ik gaan as. zondag Schoorl per tandem doen.
Wie volgt?
- SGT & TBB;
- Pino & Ieniemienie?
- Spiff & Co.?
- JJ & Co.?
- B@rt & Co.?
- M&M?
- (vul zelf aan).
(Tandems Only!)
TBB
Schoorl per Tandem
Moderator:Beheerders
Re:Schoorl per Tandem
Tall Boy Bram schreef:
Tasja en ik gaan as. zondag Schoorl per tandem doen.
Wie volgt?
- SGT & TBB;
- Pino & Ieniemienie?
- Spiff & Co.?
- JJ & Co.?
- B@rt & Co.?
- M&M?
- (vul zelf aan).
(Tandems Only!)
TBB
Ik ben bang dat jullie het "alleen met z"n tweeën" moeten doen. Wij zijn watjes, zoals je weet, en met deze weersvooruitzichten hebben wij geen zin om zo"n eind te rijden. Maar Schoorl komt een keer aan de beurt, dat staat vast!
-
En toen was het uiteindelijk best aardig weer, regende het niet, en werd er dus gewoon getuft...
Tall Boy Bram schreef:
En toen was het uiteindelijk best aardig weer, regende het niet, en werd er dus gewoon getuft...
Vanmorgen viel het inderdaad nog wel mee, maar nu (in de middag) regent het weer. Ach ja, zo is er altijd wat. Laat je even weten hoe "Schoorl per tandem" is gelopen? Dan kunnen we ons voorbereiden voor de keer dat we wel gaan - want we gaan het beslist een keer proberen!
-
Hoe het was?
Eitje!
Nee, serieus nu, 2 x op het kleine blad voor gereden, verder alleen maar middel en groot. De laagste versnelling niet eens gebruikt. Parkours lag er goed bij. We hebben een tijd van 53 minuten genoteerd.
TBB
Eitje!
Nee, serieus nu, 2 x op het kleine blad voor gereden, verder alleen maar middel en groot. De laagste versnelling niet eens gebruikt. Parkours lag er goed bij. We hebben een tijd van 53 minuten genoteerd.
TBB