Re:Mega Avalanche
Moderator:Beheerders
zijn er al mensen met plannen? Maarten en ik willen erheen met een aantal man voor de lol, niet de race zelf. Anyone else?
Hea dude,
Wij gaan de 26e juli er naartoe, zodat we gewoon de megavalanche mee kunnen rijden. Na de megavalanche blijven we nog ongeveer een week in portes du soleil (les gets,mozine enzovoorts) om een beetje dh"en enz. En hierna gaan we nog een midweekje naar todnau en bad wildbad. Ik ga samen met Steel farmer en mijn ouders (anders kunnen we er niet komen
.).
Grtz,
Mr. Woodbumble
Wij gaan de 26e juli er naartoe, zodat we gewoon de megavalanche mee kunnen rijden. Na de megavalanche blijven we nog ongeveer een week in portes du soleil (les gets,mozine enzovoorts) om een beetje dh"en enz. En hierna gaan we nog een midweekje naar todnau en bad wildbad. Ik ga samen met Steel farmer en mijn ouders (anders kunnen we er niet komen

Grtz,
Mr. Woodbumble
Ik kreeg gisteren voor het eerst toch weer zin om te gaan (oops) maar ik vrees dat ik het van "thuis" niet mag (al 2x gedwongen vakantie in Alpe d"r Huez). Ik overwoog trouwens ook om de Mountain of Hell te rijden een week voor de Mega. Goed geregeld met je ouders btw!!

Yeah lawine wordt in elk geval gereden door RRRRRuud en ikke. ;D
En dit jaar ben ik ook van de partij....... ;D