Re:winter beruhhhhhggg
Moderator:Beheerders
-
heej mensen
wij (planetxstreeter, 24 dude, meester sloper) gaan naar winterberg. we treffen daar nog wat meer mensen, in de vorm van martijn, gideon e.d. dus voor de liefhebbers. weekend van 16 en 17 okt.
Groetjes Bertus
wij (planetxstreeter, 24 dude, meester sloper) gaan naar winterberg. we treffen daar nog wat meer mensen, in de vorm van martijn, gideon e.d. dus voor de liefhebbers. weekend van 16 en 17 okt.
Groetjes Bertus
I "ll see what I kan forceren

- King Zeus @ DirtE19
Bruno schreef:
I "ll see what I kan forceren![]()
wa kost da ginder?
kzit wa krap maar ik wil wel gaan

is het de moeite om te proberen de HT mee te nemen?
let me know Bru!!!
Greetz King Zeus
zane et les tukkers zijn er ook...
waar gaan jullie pitten?
zane
waar gaan jullie pitten?
zane
Wij zaten laatst in een pension van 20 euri + ontbijt. Zijn er zat in het dorp..............
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Wij zitten er ook, met een delegatie (4-8man) uit het noorden van Nederland, in Pension Zum Kreuzberg, welke al propvol zit
Rinse
Rinse
Ik wil gaarne ook een keer komen kijken. Ik heb al een dagje op de freeride rondgehangen op een huurfiets en wil nu met m"n eigen fiets gaan.
Weet iemand waar je in A"dam goed scheenbeschermers en een full face helm kunt kopen? Vind ik toch wat handiger dan gaan huren aangezien ik dit toch meer ga doen ;D
Is het in het weekend ook goed te doen voor een beginner of word je er dan aan alle kanten afgereden door "pro"s" of mensen die denken dat ze het kunnen die in ieder geval vinden dat je aan de kant moet?
Weet iemand waar je in A"dam goed scheenbeschermers en een full face helm kunt kopen? Vind ik toch wat handiger dan gaan huren aangezien ik dit toch meer ga doen ;D
Is het in het weekend ook goed te doen voor een beginner of word je er dan aan alle kanten afgereden door "pro"s" of mensen die denken dat ze het kunnen die in ieder geval vinden dat je aan de kant moet?
-
Ik ga met Natte Asja het weekend van 22/23/24 oktober naar winterberg. Eerder gaat helaas niet.
Indien goed weer wordt het kamperen "Am Bruchhauser Steine", met minder weer waarschijnlijk een pension.
BTW, het wordt niet alleen FR/DH, ook de XC-bakken worden uitgelaten...
TBB
Indien goed weer wordt het kamperen "Am Bruchhauser Steine", met minder weer waarschijnlijk een pension.
BTW, het wordt niet alleen FR/DH, ook de XC-bakken worden uitgelaten...
TBB
Gewoon meegaan. Wie sneller is, zet m wel ergens ernaast. Iedereen moet t leren en je leert t het snelst als je een goed voorbeeld hebt!.Lautje schreef: Ik wil gaarne ook een keer komen kijken. Ik heb al een dagje op de freeride rondgehangen op een huurfiets en wil nu met m"n eigen fiets gaan.
Heb nog een nieuwe helm te koop staan. Had er voor de zomer een aantal gekocht in duitsland en deze is nog over. Is een Giro MadMax 2004 blauw/wit, maat M. Interesse?
@ Biker X; ik zal eerst eens gaan passen. Als ik vergelijk met petjes etc zal ik wel voor de large moeten gaan denk ik..
Is inderdaad leuk om met wat meer gevorderde bikers te rijden, ff de lijnen checken etc en wat goedbedoelde tips zijn nooit weg.
Toen ik er de eerste keer was, waren ze net open. Ik was met een vriend van mij de enige op de baan, reed best heerlijk zeg maar.. kon je er nog eens ergens zonder problemen de baan uit schieten als je de bocht niet meer haalde na een lastig gelegen bult ;D
De huurfietsen daar waren trouwens wel top. Ze kwamen ook net uit de originele Giant doos toen we ze ophaalden, gelijk maar even goed ingeremd ;D
Is inderdaad leuk om met wat meer gevorderde bikers te rijden, ff de lijnen checken etc en wat goedbedoelde tips zijn nooit weg.
Toen ik er de eerste keer was, waren ze net open. Ik was met een vriend van mij de enige op de baan, reed best heerlijk zeg maar.. kon je er nog eens ergens zonder problemen de baan uit schieten als je de bocht niet meer haalde na een lastig gelegen bult ;D
De huurfietsen daar waren trouwens wel top. Ze kwamen ook net uit de originele Giant doos toen we ze ophaalden, gelijk maar even goed ingeremd ;D
Ride schreef:
hoe ver is dit paradijsje rijden?
3 uurtjes en je bent er, vanaf Groningen dan

De DH-baan* is inmiddels goed uitgesleten, veel
remknippen ook maar desondanks dat de flow er
een klein beetje uit is, is het nog zeer leuk rijden
bemerkte ik weer afgelopen zondag.
* what"s in a name.
http://www.bikepark-winterberg.de
Over 2 weekenden zit ik er wederom, nu maar zorgen dat mijn
bike NIET uit de lift pleurt.
remknippen ook maar desondanks dat de flow er
een klein beetje uit is, is het nog zeer leuk rijden
bemerkte ik weer afgelopen zondag.
* what"s in a name.
http://www.bikepark-winterberg.de
Over 2 weekenden zit ik er wederom, nu maar zorgen dat mijn
bike NIET uit de lift pleurt.
-
@ zane, wij gaan kamperen. Doar ergens. Voor de rest zien we wel, denk ik.
Groetjes Bertus
Groetjes Bertus
ha met die instelling gaan wij ook, of proberen in de bus te pitten fzo etc, komt wel goed (y)
zane
zane
King Zeus schreef:
wa kost da ginder?
kzit wa krap maar ik wil wel gaan![]()
is het de moeite om te proberen de HT mee te nemen?
let me know Bru!!!
wel vanaf 11u is "t 2€ goedkoper, 19€ nl.
om 8u vertrekken en dan zijn we er wel tegen dan, Pie gaat wschl al vanaf vrijdagavond, van de rest weet ik het nog niet.
Van 11u tot een uur of 5 rijden is wel genoeg, kunt ge mss 25 runs of zo doen als "t niet te druk is, uwe HT mee natuurlijk, koffer is groot genoeg
Greetz King Zeus
-
- Forumbeheerder
Misdaadkartel goes Bad Wildbad.
Maar misschien als de party thrashed is da we de zondag nog komen.
U zal t in elk geval geweten hebben
heeft iemand n idee van de weersvewachting?
want als de NorthShore dicht is, komenwe niet.
Is er een beetje te rijden op een single speed 24 met 100mm veerweg? Ik rij normaal street en ik ben nog nooit naar een park geweest :-[.
-
Ja, kan makkelijk.
-
BF = DeJean schreef:
Misdaadkartel goes Bad Wildbad.
En als de noordkust dicht is, is er geen kont meer aan
-
ik rijd daar ook alles met me singlespeed 24 met 110 mm gaat prima alleen als het nat is is het vrij lastig remmen, : maja vas vettig :P
mmh ik geloof dat wij bwb gaan checken als t weer goed genoeg is etc
zane
zane
-
heej mensen
Wij vertrekken op zaterdag morgen om 6 uur s"morgens uit oss. Richting winterberg. Lekker bij tijds daar en ff biken dan. ik ga daar zelf voor de eerste keer. :"( Dus moe alles ff checken.
See you
Bertus
Wij vertrekken op zaterdag morgen om 6 uur s"morgens uit oss. Richting winterberg. Lekker bij tijds daar en ff biken dan. ik ga daar zelf voor de eerste keer. :"( Dus moe alles ff checken.
See you
Bertus
nog plaats voor bikers in een auto ?