Gaan er nog mensen dat weekend?
Grtz
Bad Wildbad 28/29 augustus.
Moderator:Beheerders
Re:Bad Wildbad 28/29 augustus.
Hee Martijn............Volgens mij is het niet voor nix, dat er niet gereageerd wordt. Ik ben er afgelopen dinsdag met Chiel wezen biken en vond het heel weinig daarzo. :-[ :-[
Als je een DH monster bike hebt dan zullen die DH tracks ongetwijfeld wel wreed zijn.............maar verder vond ik het 1 grote droevenis.
Met de sleeplift toch echt wel als grootste drama :-[ :-[ :-[
De 4-cross en Dual slalom waren werkelijk in een ontzettend beroerde staat.....................een baan aanleggen is 1, maar ém onderhouden is toch altijd weer te veel gevraagd (net als in Willingen, EDG etc.)
....en die Freeride...........................Dat is gewoon echt helemaal nix.
.........................2000 meter rechtdoor over een smalle single-track.........deed een beetje denken aan m"n Cross-country tijden......Houffalize !!!!!
Voor mij echt niet meer.....................
Als je een DH monster bike hebt dan zullen die DH tracks ongetwijfeld wel wreed zijn.............maar verder vond ik het 1 grote droevenis.
Met de sleeplift toch echt wel als grootste drama :-[ :-[ :-[
De 4-cross en Dual slalom waren werkelijk in een ontzettend beroerde staat.....................een baan aanleggen is 1, maar ém onderhouden is toch altijd weer te veel gevraagd (net als in Willingen, EDG etc.)
....en die Freeride...........................Dat is gewoon echt helemaal nix.
.........................2000 meter rechtdoor over een smalle single-track.........deed een beetje denken aan m"n Cross-country tijden......Houffalize !!!!!
Voor mij echt niet meer.....................
Hmmmm raar, ben al vaker op de boardercross in bwb geweest en vind deze 10maal vetter als de boarder van willingen of winterberg, sneller stijler leukere jumps. Dat er wat remkuiltjes onderaan zitten okeej, ga er wat sneller overheen en je voelt er nix van.
-
- Forumbeheerder
u got the wrong idea makker
BWB heeft heel slecht weer gehad t voorbije weekend. Wij zijn gewoon blijven doorrijden, maar t parkoer spoelde gewoon weg. Per run werden de gate dieper en was de gravel meer en meer weg. Het padje langswaar je omhoog gesleept wordt had na een uur gaten van 15 cm diep, en was bijna onbereidbaar.
De volgende morgen om 10 uur was alles weer helemaal in orde! De jongens hebben zich in t zweet gewerkt om t terug bereidbaar te maken maar na een regenbui was t weer terug naar af.
dus als t eens slecht ligt: bad luck. Maar verwijten da ze geen onderhoud doen, da klopt niet.
BWB heeft heel slecht weer gehad t voorbije weekend. Wij zijn gewoon blijven doorrijden, maar t parkoer spoelde gewoon weg. Per run werden de gate dieper en was de gravel meer en meer weg. Het padje langswaar je omhoog gesleept wordt had na een uur gaten van 15 cm diep, en was bijna onbereidbaar.
De volgende morgen om 10 uur was alles weer helemaal in orde! De jongens hebben zich in t zweet gewerkt om t terug bereidbaar te maken maar na een regenbui was t weer terug naar af.
dus als t eens slecht ligt: bad luck. Maar verwijten da ze geen onderhoud doen, da klopt niet.
-
BF = cabrón schreef:
u got the wrong idea makker
berijdbaar

ik vertrek cmorgen voor een weekje BWB kzal under der wel zien zeker ;D