allo altegader!
dit weekend kamperen we met een aantal man in de ardeense molshopen daar in het zuiden van ons landje, en bijgevolg vroeg ik mij af of dr nog mensen van plan waren erges te gaan rijden in de ardennen? zaterdag gaan we nieuwe spots zoeken en zondag maken we de citadel onveilig, duzzz wie er interesse heb om af te spreken die laat maar wat weten ok?
trouwens heeft er iemand nog tips ivm goede spots in de ardense bossen?
:-*bob
Re:Namur 15-16 mei
Moderator:Beheerders
-
- King Zeus @ DirtE19
yow BOB, checkt uwen meel is!
kheb antwoord nodig voor de financieele en practische planning...
en mijn mobiel is kapoet
en o ja als we gaan streeten beseft ge dan wel da ge een pracht van een DH aan de verbeelding overlaat...
greetz en antwoorden hé :-*
kheb antwoord nodig voor de financieele en practische planning...
en mijn mobiel is kapoet

en o ja als we gaan streeten beseft ge dan wel da ge een pracht van een DH aan de verbeelding overlaat...
greetz en antwoorden hé :-*
box one bastard schreef:
trouwens heeft er iemand nog tips ivm goede spots in de ardense bossen?
zeg beub, wa wilt ge feitelijk in de ardeeeeenen gaan doen. Alleen naar beneden of ook een bekke naar boven ?
-
den beub wilt het liefste naar beneden maar daarvoor moet em wel eerst boven geraken dus het zal een beetje van allebei zijn denk ik
maar tis niet dat ik op mn rammelbak de berg op ga stampen daar hebbe we de jeep wel voor ;D
BTW watje weet gij misschien toffe plekskes of wat? of komt ge ook af?
en dirk tuurlek gaan we bergaffen en nie straten, we zijn in de ardennen begot !
CU
:-*

maar tis niet dat ik op mn rammelbak de berg op ga stampen daar hebbe we de jeep wel voor ;D
BTW watje weet gij misschien toffe plekskes of wat? of komt ge ook af?
en dirk tuurlek gaan we bergaffen en nie straten, we zijn in de ardennen begot !
CU
:-*
Ik ken de Ardennen zoals m"n broekzak. Het enige probleem is dat het merendeel van de zakken in m"n broeken kapot is en dat bijgevolg ik meer verloren rijd dan de bedoeling kan zijn. Ik heb dus ook tijdens m"n "verloren-rijden" vele skoooone trails gevonden. sommige al wat meer DH gericht, sommige meer XC gericht. De jeep-kwestie lijkt op "mijn" trails uitgesloten (Wandelgebied).
Ik denk dat ge beter den TBX is diep in z"n ogen kijkt en hem zijn trails probeert te laten prijsgeven. ("t is mo e gedacht hé!)
Verder heb ik tijdens m"n tochten ook oog voor een weghuppelend reetje of vosje, een ijsvogeltje of een wilde ongetemde bosnimf.
Dus, ik vrees dat ik je niet verder zal kunnen helpen, maar ik ben er zeker van dat we elkaar ooit eens zullen ontmoeten in de Edegemse mountains. ("k kwam daar vroeger redelijk veel, een jaar of 12 geleden)
Have fun in the Ardens; Enjoy the saucisse.
Ik denk dat ge beter den TBX is diep in z"n ogen kijkt en hem zijn trails probeert te laten prijsgeven. ("t is mo e gedacht hé!)
Verder heb ik tijdens m"n tochten ook oog voor een weghuppelend reetje of vosje, een ijsvogeltje of een wilde ongetemde bosnimf.
Dus, ik vrees dat ik je niet verder zal kunnen helpen, maar ik ben er zeker van dat we elkaar ooit eens zullen ontmoeten in de Edegemse mountains. ("k kwam daar vroeger redelijk veel, een jaar of 12 geleden)
Have fun in the Ardens; Enjoy the saucisse.
-
mercikes voor de tips, alleen onze excuses want vanaf nu zult ge nog weinig ongetemde bosnimfen tegekomen vrees ik, we hebben ons goe geamuseerd... ;D
ook een paar keer verloren gereden en wat mooie trails gevonden maar nooit echt de moeite om te blijven hangen, dus we zijn maar ineens naar namen gereden, waar ik moest constateren dat Mi Julie achteraan naar de zak was en ik dus alleen op mn voorste vbrake naar beneden kon, ik verzeker u das kikken (en zweten!)...
maar wakker worden van de fluitende vogeltjes das iets waar nix aan kan tippen!
allee tot een keer in de bergskes dan maar, of ben ek u dr al tegegekomen maybe???
btw we did enjoy but de saucisse was nimeer zo fris ;D
ook een paar keer verloren gereden en wat mooie trails gevonden maar nooit echt de moeite om te blijven hangen, dus we zijn maar ineens naar namen gereden, waar ik moest constateren dat Mi Julie achteraan naar de zak was en ik dus alleen op mn voorste vbrake naar beneden kon, ik verzeker u das kikken (en zweten!)...
maar wakker worden van de fluitende vogeltjes das iets waar nix aan kan tippen!
allee tot een keer in de bergskes dan maar, of ben ek u dr al tegegekomen maybe???
btw we did enjoy but de saucisse was nimeer zo fris ;D