Re:10 april Namur
Moderator:Beheerders
- King Zeus @ DirtE19
ow kewl BOB, is er dan nog een plekkie voor mij? iemand die al veels te lang nimmer heeft gedownhillt... ;D
alvast een :-*
;D
alvast een :-*
;D
Smax schreef:
en wie shutteled er dan? dan is het ZEKER de moeite....
Bike2build sponsort voor deze dag de shuttles.
Dat houdt in 1 Ford Transit met Punkrock en 1 Mercedes MB100D met Gabber en Graffiti.
-
- Contacteer:
surfstad schreef:
[Smax schreef:
en wie shutteled er dan? dan is het ZEKER de moeite....
Bike2build sponsort voor deze dag de shuttles.
Dat houdt in 1 Ford Transit met Punkrock en 1 Mercedes MB100D met Gabber en Graffiti.
Ik ben voor de mercedes die een km afwijking heeft van 20km per uur.
hahhah en wij maar denken waarom rijd iedereen zo langzaam
box one bastard schreef:
ja hoor surfstad, ik vertrouw uw edele rijkunsten als geen ander en wentel mijzelf alreeds in het onmenselijke genoegen mijzelf te mogen onderwerpen aan uw niet te evenaren stuurmansvaardigheden in om het even welke desastreuze omstandigheden :P
kom maar af naar l"anvers en dan kunde het bewijzen!!!
NB en moest ik dr geraken met dien oto dan kan da wel dienen als shuttle, groot genoeg in elk geval, maar soit, da valt dus nog te bezien... ik kan dr nie eerst mee naar holland rijden ofzo ::) (allee ja hangt ervan af voor wa natuurlek... ;D)
:-*bob
Yo BoB,zeg als je gaat heb je dan nog plaats over ?
Anders heb ik ni echt veel zin om naar namen te gaan..(als ik ga dan ga ik voor zaterdag-zondag(=droog weer);).
Let me know....
-camou-
ronny,s nicolai gang is in iedergeval ook present
4 nicolai,s en 1 afvallige met een ruckes
4 nicolai,s en 1 afvallige met een ruckes
Ik kom msschn ook proberen te leren naar beneden te sturen ,,,
advies gewenst waarschijnlijk ???
cu
-GK-
advies gewenst waarschijnlijk ???
cu
-GK-
-
voorlopig lijstje antwerpen:
bob
king zeus
camouflage
( en ik veronderstel yare, crasher, yokozuna... )
dr zijn dus nog 1 a 2 plaatsen over in de auto, maar zoals het er nu voor staat zullen we die tot ginder moeten duwen dus da gaat wel een eindje duren...
keb nog altijd GENE SJOOFEUR >:(
dussssssss nog onder zwaar voorbehoud...
>>>help mij help mij uit de nood !
bob
king zeus
camouflage
dr zijn dus nog 1 a 2 plaatsen over in de auto, maar zoals het er nu voor staat zullen we die tot ginder moeten duwen dus da gaat wel een eindje duren...
Yo dude,
Namen ziet er niet best uit, veel modder en heel glad hoorde ik van Anthony die er ook niet kan bijzijn doordat ie een wedstrijd in France heeft. Zijn parcours is nog niet klaar maar binnekort wel, kunnen we daar ook gaan trainen. Chaudfontaine zou beter moeten zijn maar we houden het ook in de gaten want het weer moet niet gekker gaan worden.
ollie
Bovenstaande mailde Ollie mij.
Vrijdagavond beslissen we of het Chaudfontaine of Namur wordt.
Hou het forum dus goed in de gaten (als je gebruik wilt maken van de pendeldienst)
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen
Namen ziet er niet best uit, veel modder en heel glad hoorde ik van Anthony die er ook niet kan bijzijn doordat ie een wedstrijd in France heeft. Zijn parcours is nog niet klaar maar binnekort wel, kunnen we daar ook gaan trainen. Chaudfontaine zou beter moeten zijn maar we houden het ook in de gaten want het weer moet niet gekker gaan worden.
ollie
Hou het forum dus goed in de gaten (als je gebruik wilt maken van de pendeldienst)
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen

surfstad schreef:
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen![]()
Nice ;D

Goeie poeier allemaal van B2B!!!
box one bastard schreef:
voorlopig lijstje antwerpen:
bob
king zeus
camouflage
Yo BOB,
Ik kan aan een chauffeur geraken ,wat voor een auto-busje ist eigenlijk ???
Kwestie van weten...
Ik heb morgen nog verlof,dus ik laat je op tijd iets weten !
Wat den Yoko gaat doen is mij niet bekend(prolly gaat ie weer zagen over hoe slecht het weer wel n i kan worden en hoe slecht het terrein er wel n i bij ligt

BTW,zal voor mij ok wel ff wennen worden(het parcour)
-camou-
Joe BOB,
Voorlopig lijstje en definitief lijstje..??
-bob
-king zeus
-camouflage
-den yoko
-en den lesley(chauffeur).
Dan denk ik da we zo wel stillekes aan een volle 4wieler hebben.
Ik weet nog niet veel meer over de chauff.maar dat zou geen probs zijn want had gisteren nog gevraagd wat ie ging doen en hij wou wel mee no Namen mo had geen geld voor den tjoek-tjoek-trein.
Duzzzz,nu ie zelf kan meerijden ;D + ikan ie filmen en foto"s trekken !
En vooral rollleeuuuuhhhhhh !!! ;D
Ik hou je op de hoogte,geef jij een belletje naar Yoko??
-camou-
Voorlopig lijstje en definitief lijstje..??
-bob
-king zeus
-camouflage
-den yoko
-en den lesley(chauffeur).
Dan denk ik da we zo wel stillekes aan een volle 4wieler hebben.
Ik weet nog niet veel meer over de chauff.maar dat zou geen probs zijn want had gisteren nog gevraagd wat ie ging doen en hij wou wel mee no Namen mo had geen geld voor den tjoek-tjoek-trein.
Duzzzz,nu ie zelf kan meerijden ;D + ikan ie filmen en foto"s trekken !
En vooral rollleeuuuuhhhhhh !!! ;D

Ik hou je op de hoogte,geef jij een belletje naar Yoko??
-camou-
-
http://www.meteoonline.be/cgi-bin/cityb ... 63&LANG=be
Hmmm, zeg maar gerust dat het bagger weer wordt.
Hmmm, zeg maar gerust dat het bagger weer wordt.

24 Martijn schreef:
http://www.meteoonline.be/cgi-bin/cityb ... 63&LANG=be
Hmmm, zeg maar gerust dat het bagger weer wordt.![]()
Ik denk da da heel goed gaat meevallen .
De Belgische meteo weet geen zak af van het weer !
Ze zijn al bezig dat het heel de week ging regenen ,terwijl het plaatselijke stortbuien zijn .
Ik durf men hand ervoor in het vuur steken dat we dit weekend in Namen goed weer krijgen(althans toch beter dan voorspeld ;D)
Wat de ondergrond betreft ,tja der kun je weinig aan doen eh.
-camou-
Zo zuigmulder niet fucken met de man met de bling-bling helm.
Ruckus zeker te hard voor je tere billetjes
Ruckus zeker te hard voor je tere billetjes
-
yoooooow camou!
ik beschik over ne toyota cruiser maar ik weet nie welk model ofzo, tis gewoon grrrrroooooooot !!!
dus daar kunne we met 4 makkelek in plus onze plooifietskes erbij ;D
wel even nog vragen of ie em nie nodig heeft dit weekend maar da zal wel nie (better not >:( ) dus dan zit da wel snor...
ik zal straks nog ff rondbellen wat de rest gaat doen... wordt wel een mooie gelegenheid om wat extra vette plaatjes te schieten! want ik zit compleet blut en met ne kapotte demper en lekkende achterband word da wel nie zo gemakkelek daar. maar kom, zolang mijne box nog rijd is den bob gelukkig
trouwes ik was van plan om vrijdagnamiddag de bergskes op te zoeken, keb nen halve vrije dag gepakt dan kan ik al wa opwarmen voor zaterdag hehe
ik bel u morgen voor de final afspraken, hoort gij ondertussen ook al es rond ok?
CU!
bob :-*
ik beschik over ne toyota cruiser maar ik weet nie welk model ofzo, tis gewoon grrrrroooooooot !!!
dus daar kunne we met 4 makkelek in plus onze plooifietskes erbij ;D
wel even nog vragen of ie em nie nodig heeft dit weekend maar da zal wel nie (better not >:( ) dus dan zit da wel snor...
ik zal straks nog ff rondbellen wat de rest gaat doen... wordt wel een mooie gelegenheid om wat extra vette plaatjes te schieten! want ik zit compleet blut en met ne kapotte demper en lekkende achterband word da wel nie zo gemakkelek daar. maar kom, zolang mijne box nog rijd is den bob gelukkig

trouwes ik was van plan om vrijdagnamiddag de bergskes op te zoeken, keb nen halve vrije dag gepakt dan kan ik al wa opwarmen voor zaterdag hehe
ik bel u morgen voor de final afspraken, hoort gij ondertussen ook al es rond ok?
CU!
bob :-*
Roger.
Komt in orde.
Alleen nog de chauff. waarschuwen se ....
PS.:Ik zal zien dak morgen ook aan de bergskes geraak,zoniet ben ik bij Patman aan het sleutelen(fietsie moet strijdklaar zen éh ;D

-camou-
als ik me niet vergis is chaufontaine, op de snelheid en losse stenen, na niet veel spannender dan de achterkant van de vuilnis bult af ,of heb ik dat mis?surfstad schreef:
Yo dude,
ollie
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen![]()
-
Nog iemand uit de buurt vna Amsterdam die zaterdag heen gaat en plaats heeft voor een persoon met DH bike?
-
- Contacteer:
Chri$$tiaan schreef:
Nog iemand uit de buurt vna Amsterdam die zaterdag heen gaat en plaats heeft voor een persoon met DH bike?
dan moet je even naar surfstad mailen
aap met een B schreef:als ik me niet vergis is chaufontaine, op de snelheid en losse stenen, na niet veel spannender dan de achterkant van de vuilnis bult af ,of heb ik dat mis?
Dit zei Tbx er eens over:
[
Tbx schreef:
Malmedy is ideaal voor wat lichte freeride...
Zeer mooie technische trails maar je moet fietsen...dus ook bergop.
Chaudfontaine is fijn als je graag rotsige ondergrond hebt, zitten geen jumps in wel bruut en scherpe bochten, en Namen is natuurlijk een heel mooi parkoer met geweldige jumps, busstops en natuurlijk de geweldige tafel....
Grtz
Tbx
ofzoals Micha aka Beast zegt : Namen is voor mannen en Chaudfontaine voor nichten...
persoonlijk ben ik één keer met een dh fiets in Chaudfontaine geweest en hield ik het bekeken na één run, Chaudfontaine is ideaal met een fiets met 10cm dan voel je tenminste nog iets van de bruutheid.
Met een dh-fiets zit je neer en trapt maar wat.
persoonlijk ben ik één keer met een dh fiets in Chaudfontaine geweest en hield ik het bekeken na één run, Chaudfontaine is ideaal met een fiets met 10cm dan voel je tenminste nog iets van de bruutheid.
Met een dh-fiets zit je neer en trapt maar wat.
Tis dan te hopen dat Namur er goed bij ligt morgen.
letterlijk uitgedrukt:

letterlijk uitgedrukt:

dussss.
wie gaan dr nou?
ik ben wel van plan die kant op te gaan, kmoet op de terug weg nog langs Pat. dus als het echt bagger is maakt het niet zoveel uit
wie gaan dr nou?
ik ben wel van plan die kant op te gaan, kmoet op de terug weg nog langs Pat. dus als het echt bagger is maakt het niet zoveel uit
Lijkt me dan ook wel aardig.
Heb nog wel een vervoersplek over(voor DH en rijder)
MvG Spike.
P.S Christiaan wil je wel ergens ophalen evt.
Heb nog wel een vervoersplek over(voor DH en rijder)
MvG Spike.
P.S Christiaan wil je wel ergens ophalen evt.
Tzit er dik in dat ik ga.