Amsterdam Dirtpark!
Moderator:Beheerders
Wanneer,kom ik misschien ook wel ff langs
Re:Amsterdam Dirtpark!
Velgje de dirt ziet er goed uit!
Is wel andere koek als in sweat lake city
Keep on Digging
wanneer is de opening? ;D
Greetz Bomber
Is wel andere koek als in sweat lake city

Keep on Digging

wanneer is de opening? ;D
Greetz Bomber
- vette ranger
- Contacteer:
ik woon er vlak bij ....
laat me maar horen waneer jullie gaan ...
ik weet wel een maar leuke spots
maar het is nu te nat
in de zomer kan je er goed aan de gang
maar pas wel op want er staan aardig want auto"s
die ze ergens achter hebben gelaten JOY ! rijders...
mzzls
laat me maar horen waneer jullie gaan ...
ik weet wel een maar leuke spots
maar het is nu te nat
in de zomer kan je er goed aan de gang
maar pas wel op want er staan aardig want auto"s
die ze ergens achter hebben gelaten JOY ! rijders...
mzzls
-
kunnen we niet met elkaar een keer afspreken.. die foto is wel cool...
ik begin net een beetje met rijden maar het ziet er wel errug goed uit moet ik zeggen en het is makkelijk te vinden...
maar ik ben dan ook een local en weet de weg
ik hoor het wel mzzzzzzl
ik ben heb ook plannen voor een baantje maar daar horen jullie wel meer over
mzzzl
ik begin net een beetje met rijden maar het ziet er wel errug goed uit moet ik zeggen en het is makkelijk te vinden...
maar ik ben dan ook een local en weet de weg
ik hoor het wel mzzzzzzl
ik ben heb ook plannen voor een baantje maar daar horen jullie wel meer over
mzzzl
Er liggen al een aantal dirts maar er moet nog genoeg gedaan worden.
mooie shots jongens. ik kon er laatst niet zijn, ben vergeten waarom.
binnenkort weer ff proberen
.
alleen als ik daar dan ben ga ik ook beginnen met een hoop gaten die ik vorm als push-dirts achter elkaar. trails lijkt me wat relaxter (trails = flow, niet trappen, dirts = een flinke sprong speciaal voor truuks).
binnenkort weer ff proberen

alleen als ik daar dan ben ga ik ook beginnen met een hoop gaten die ik vorm als push-dirts achter elkaar. trails lijkt me wat relaxter (trails = flow, niet trappen, dirts = een flinke sprong speciaal voor truuks).
-
ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut blij verrrast was over de spot ik ben er afgelopen zaterdag laat in de middag ben geweest..
maar het ziet er goed uit ook met de kruiwagens en tafel op de achtergrond....
me maat vond het er ook errug cool uit zien die is heeft wat meer ervaring met dirten dan ik en die vond het ook errug leuk....
dus zeg maar wanneer jullie er zijn...
mzzzl
maar het ziet er goed uit ook met de kruiwagens en tafel op de achtergrond....
me maat vond het er ook errug cool uit zien die is heeft wat meer ervaring met dirten dan ik en die vond het ook errug leuk....
dus zeg maar wanneer jullie er zijn...
mzzzl
Zondag weer maar dan gaan we ook even graven......
ik ben er zondag, zo vroeg ik de ochtend als ik kan (feest en wijf vrijdag/zaterdag), begin ik aan die trails. iemand zin om ook mee te helpen met die? misschien 2 klaarleggen dan

-
ik kan zondag helaas niet..
want ik zit nog in rotterdam dan... maar van de week ga ik zeker weer even langs... als het weer het toe laat... want het is weeeeeer errug triest...
mzzl
want ik zit nog in rotterdam dan... maar van de week ga ik zeker weer even langs... als het weer het toe laat... want het is weeeeeer errug triest...
mzzl
kan iemand mij effe de routebeschrijving in de meel gooien voor die spot, wil ook wel effe kijken, rijdend vanaf Den Haag.
@elvis Het weer zal niet goed worden dus waarschijnlijk zal er weinig gebeuren dit weekend.
A4 aanhouden tot A10 dan A10 zuid aanhouden (links). Dan de ring blijven volgen tot afslag 111. (amstel business park) Die neem je dan en boven bij T splitsing linkaf over de ring en bij stoplicht rechtsaf slaan naar kleine rotonde. 1e afslag nemen en dan de weg volgen. Deze loopt haaks naar links en dan na 300 meter zie je een restaurant liggen (rechts) en daar achter ligt het.
Het is daar gratis parkeren.
En anders kan je me altijd even bellen. Je hebt me nummer.....geloof ik........ ::)
A4 aanhouden tot A10 dan A10 zuid aanhouden (links). Dan de ring blijven volgen tot afslag 111. (amstel business park) Die neem je dan en boven bij T splitsing linkaf over de ring en bij stoplicht rechtsaf slaan naar kleine rotonde. 1e afslag nemen en dan de weg volgen. Deze loopt haaks naar links en dan na 300 meter zie je een restaurant liggen (rechts) en daar achter ligt het.
Het is daar gratis parkeren.
En anders kan je me altijd even bellen. Je hebt me nummer.....geloof ik........ ::)
muchas gracias senor, no habla espanol ? ;D
yohooooooo dank u wel, we kijken wel effe, tss inderdaad geen fiets weer met die wind.
Elvisz

yohooooooo dank u wel, we kijken wel effe, tss inderdaad geen fiets weer met die wind.
Elvisz
Vandaag bij de dirtjumps in Osdorp geweest, ook zeer de moeite.
-
wel over gehoord en een stukkie op tv gezien maar het si wel oke ....
waar is het precies ???
ik heb daar in de buurt gewoond dus een winkelstraat of park ken ik der wel
mzzl
waar is het precies ???
ik heb daar in de buurt gewoond dus een winkelstraat of park ken ik der wel
mzzl
binnenkort mega meeting daar dan maar? de DD kerels, en allen die hier corrensponderen op dp?
vandaag weer geweest. prachtig, die regen maakt de aanloop voor bmxers perfect! ben bezig met trails, worden super

vandaag weer geweest. prachtig, die regen maakt de aanloop voor bmxers perfect! ben bezig met trails, worden super

-
hey mensen ik zie dat er veel zijn die willen weten wie de dirtbaan heeft gebouwd nou ik ben diegene met nog drie jongens we zij er vorig jaar zomer mee begonnen er staan nu een aantal jums we zijn nog druk bezig met scheppen dus wie er wil helpen mag komen. als je wat meer info wil stuur me dan een email.
-
nou dan wil ik je even de complimenten geven over de baan deze is echt wel geinig...
respect...
het is is alleen dit weekend super weer maar nu ga ik dit weekend
naar euro disney.... dus helaas...
mzzzl
respect...
het is is alleen dit weekend super weer maar nu ga ik dit weekend
naar euro disney.... dus helaas...
mzzzl
-
hey bikers
ik was er zaterdag ook toen er velen van jullie waren maar ik heb een opmerking haal niet zomaar dingen uitelkaar we zijn nu deze week bezig met een soort racetrack dat je met ze tweeen of drieen naast elkaar kan jumpen. dus een vraag elke jump waar een hekje voor staat of een pallet daar niet springen die jumps zijn dan nog aan het drogen please spring er niet op. als je deze week nog langs komt moet je nog wel zin hebben om te scheppen want we springen deze week niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoor et wel als je komt of stuur me een email
laterzzzzzzzzzz Daniel
ik was er zaterdag ook toen er velen van jullie waren maar ik heb een opmerking haal niet zomaar dingen uitelkaar we zijn nu deze week bezig met een soort racetrack dat je met ze tweeen of drieen naast elkaar kan jumpen. dus een vraag elke jump waar een hekje voor staat of een pallet daar niet springen die jumps zijn dan nog aan het drogen please spring er niet op. als je deze week nog langs komt moet je nog wel zin hebben om te scheppen want we springen deze week niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laterzzzzzzzzzz Daniel
Hoe meer je er over springt met dit weer hoe harder ze worden
. Ik weet niet wat je nu voor grond hebt ,maar waarschijnlijk als de zon op komt te staan straks en ze zijn hard en je gaat springen. brokkelt het af ,en word het stof

Als je nou je mond even open had getrokken op zaterdag. Daar had je meer aan gehad. Niet ?dirtbaan amsterdam schreef: hey bikers
laterzzzzzzzzzz Daniel
En gebruik de post van de General als advies want anders zullen de dirts niet meer dan een hoopje stof zijn.................