BWB 26 oktober
Moderator:Beheerders
-
Me,myself and I (Sick Rick) ga samen met Miker_G ,Meneer Frapant en (maybe) Ad de Rat ( na een weekje streeten in Hamburg :P)
op de zondag naar BWB.....
zijn dr dan nog andere DP"ers die dr dan heen gaan zodat we ons miskien ergen kunnen meeten....? Hoe meer zielen, hoe meer vreugt zeg ik maar he ;D
Salu S.R.
op de zondag naar BWB.....
zijn dr dan nog andere DP"ers die dr dan heen gaan zodat we ons miskien ergen kunnen meeten....? Hoe meer zielen, hoe meer vreugt zeg ik maar he ;D
Salu S.R.
Re:BWB 26 oktober
BWB, bike water bike, nee vast niet, bier bike bier, dat klinkt al beter maar is dat niet in het voorjaar?
als je 26 september bedoelt.... http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=10669
een paar zullen er dan zijn. wellicht ook wel in oktober... is wel lang dag nog. we zien wel.
Waarom proberen jullie niet om er met het king of the park weekend te zijn? Het zou wel cool zijn als er daar een grote nederlandse opkomst is!
een paar zullen er dan zijn. wellicht ook wel in oktober... is wel lang dag nog. we zien wel.
Waarom proberen jullie niet om er met het king of the park weekend te zijn? Het zou wel cool zijn als er daar een grote nederlandse opkomst is!
-
das ne dh-wedstrijd, wij gaan dr enkel voor de bsx en de dual heen...
als ik maar 1 dag ga, kom ik voor de dh, blijf ik langer dan neem ik ook en ht mee voor de boarder X.
het oefenparcours (bovenaan) is nu ook veel leuker dan eerst. hoge jumps etc.
het oefenparcours (bovenaan) is nu ook veel leuker dan eerst. hoge jumps etc.
De lift was vorig weekend kapot van de BSX. Dus bel even (of mail Peter) voor de zekerheid op anders loop je kans dat je voor noppes daar bent als je geen DH gaat doen.
-
thnx zal ik doen