dus zoals het er nu voorstaat zijn deze mensen volgens mij aanwezig:(correct me if i"m wrong)
caramba
asphaltdude
gemini
BOSS
dusssss©
Moderator:Beheerders
BOSS schreef:
maar je weet toch dat geld niet gelukkig maakt ;D ;D![]()
asphaltdude on the rocks schreef:
Jammers Splinter.
Dit weekend vast op verkenning geweest op de reetfiets. Ook leuk! Koning van Spanje, Keutenberg, Gulperberg, Dode Man, 3-landenpunt, jammie.
Wel slecht wegdek soms en door een kaartleesfoutje zelfs een stukkie stevig onverhard![]()
2 thumbs up voor:
-Mijn Cosmos wieltjes: nog 100% recht!
-Mijn Conti GP 3000 bandjes: geen sneetjes of stootlekken, en al 1700 km zonder lekke band![]()
-Ultegra groep: met 38 ( ! ) en 53 ( ! ) voor toch als een zonnetje schakelen!
Ultegra remmen zijn eigelijk niet zoooo geweldig maar ja..... remmen = voor mietjes.
Goed, tot volgende week!
Gemini schreef:
ok mensen....
Hoe jammer ik het ook vind, Het is bij deze definitief.....
Ik ga komende meeting niet met jullie mee...
Wegens een ernstig geld- en slaaptekort in de komende weken gaat het niet lukken...
mzzls Gemini
11:00 NS station Valkenburg. (staat enige pagina"s terug ook te lezen trwns)
Ik ken een klein beetje de weg, of in ieder geval komen bepaalde paadjes aldaar me vaag bekend voor......
BOSS schreef:
sorry jongens maar het word een definitief nee :-[ :-[ :-[
De nieuwe kachelradiator is er pas maandag. Zondag gaan we het dashboard eruit halen zodat maandag gelijk de nieuwe radiator erin kan. Een leenauto krijg ik niet voor elkaar en de trein vind ik geen alternatief aangezien ik niet echt veel zin heb om alles mee te zeulen en terug te stinken als een skunk, ik weet niet eens of ik het uberhaupt zou redden vanuit alkmaar![]()
![]()
Het spijt me echt vreselijk, ik had er echt onwijs veel zin in. Ook omdat het mijn eerste DP meeting zou worden. Ik wens jullie een onwijs toffe dag, aan het weer zal het iig niet liggen want het word mooi weer.
Ik kijk al uit naar de volgende meeting en als troost zal ik dan zorgen voor iets lekkers bij de koffie/thee.
dusssss©
Dn Helle schreef:
[BOSS schreef:
sorry jongens maar het word een definitief nee :-[ :-[ :-[
De nieuwe kachelradiator is er pas maandag. Zondag gaan we het dashboard eruit halen zodat maandag gelijk de nieuwe radiator erin kan. Een leenauto krijg ik niet voor elkaar en de trein vind ik geen alternatief aangezien ik niet echt veel zin heb om alles mee te zeulen en terug te stinken als een skunk, ik weet niet eens of ik het uberhaupt zou redden vanuit alkmaar![]()
![]()
Het spijt me echt vreselijk, ik had er echt onwijs veel zin in. Ook omdat het mijn eerste DP meeting zou worden. Ik wens jullie een onwijs toffe dag, aan het weer zal het iig niet liggen want het word mooi weer.
Ik kijk al uit naar de volgende meeting en als troost zal ik dan zorgen voor iets lekkers bij de koffie/thee.
dusssss©
Daarin deel ik dan mee!!!
Many fun there!!