Re:XC Meeting POSBANK
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
13 juli as. xc meeting op de Posbank Rheden, bij Arnhem
Wie willen er mee voor een compleet rondje posbank route (52 KM)
Lijst
FREAKaZOID
Xircuit
Greetz Freak
Wie willen er mee voor een compleet rondje posbank route (52 KM)
Lijst
FREAKaZOID
Xircuit
Greetz Freak
Cancel em en kom naar de xc meeting in het zuiden!!!
veel beter!!!
veel beter!!!
-
- Contacteer:
Ten eerste ligt t zuiden niet bepaald centraal, is daar de plaat nog niet bekend en bestaat t topic al jaren.
Dus deze loopt gewoon lekker door, als t niks word ist jammer. Maar kga niet zo snel met data"s schuive. Dan krijg je eeuwig lopende topics. Als er volgende week blijkt dat er geen animo is dan laat k t topic gewoon sluiten en dan zien we wel weer een andere keer. Voorlopig zeg ik, INSCHRIJVEN MAAR!
Dus deze loopt gewoon lekker door, als t niks word ist jammer. Maar kga niet zo snel met data"s schuive. Dan krijg je eeuwig lopende topics. Als er volgende week blijkt dat er geen animo is dan laat k t topic gewoon sluiten en dan zien we wel weer een andere keer. Voorlopig zeg ik, INSCHRIJVEN MAAR!
- PinoMEISSIE
Hey Freekie,
goed idee! Ik wil wel mee, maar dan niet te hard fietsen he? anders kan ik het niet bijhouden....
52 kilometers lang.....
Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
goed idee! Ik wil wel mee, maar dan niet te hard fietsen he? anders kan ik het niet bijhouden....

Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Als het lukt kom ik ook; schijnt daar wel mooi te zijn; of niet? Ik heb dan (de laatste dag) van m"n vakantie
Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
ik neem aan dat een route-beschrijving nog volgt
oz
Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
ik neem aan dat een route-beschrijving nog volgt
oz
-
- Contacteer:
Kzal in loop van de week wel een route beschrijving geven en tijden zetten waarop we verzamelen. Voor andere vragen mag je me natuurlijk ook mailen! 
Vriend van mij wil ook mee, niet (geloof ik) actief op DP maar hij komt ertussen
Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
JTB

Vriend van mij wil ook mee, niet (geloof ik) actief op DP maar hij komt ertussen
Dus;
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
JTB
laatste keer dat ik er was is het me toch wel bevallen! dus ik wil ook wel maar ik denk dat mijn lijf dan de grootste spelbreker kan zijn...
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
JTB
KoeniE (nog ff afwachten)
FREAKaZOID
Xircuit
PinoBabe
Oz
JTB
KoeniE (nog ff afwachten)
fuck man,
weer zo"n meeting midden in mijn vakantie
ik had graag ook hier bij geweest maar ik zit t/m de 20e met mijn reet op een MTB in de Alpen ;D ;D ;D
Ook niet slecht natuurlijk, maar een meetinkje had me ook wel leuk geleken.
volgende keer dan maar
dusssss©
weer zo"n meeting midden in mijn vakantie

ik had graag ook hier bij geweest maar ik zit t/m de 20e met mijn reet op een MTB in de Alpen ;D ;D ;D
volgende keer dan maar

dusssss©
- Xircuit
- Contacteer:
BOSS schreef:
fuck man,
weer zo"n meeting midden in mijn vakantie![]()
![]()
![]()
volgende keer dan maar![]()
dusssss©
Nou dan wisselen we toch gewoon, Zorg ik dat jij na de meeting kan. Ga ik in jou hotel in de alpen zitten, lekker biken.

Heel misschien kom ik ook , als mijn achterwiel weer werkt.
Maar ik ben geen xc"er .En ik ben ook al een half jaar niet op mijn xc fiets geweest en al helemaal niet in het bos ;D ;D ;D
Maar ik ben geen xc"er .En ik ben ook al een half jaar niet op mijn xc fiets geweest en al helemaal niet in het bos ;D ;D ;D
DEAL, moet je wel samen met m"n vriendin in 1 tentje slapen,Xircuit schreef: [Nou dan wisselen we toch gewoon, Zorg ik dat jij na de meeting kan. Ga ik in jou hotel in de alpen zitten, lekker biken.BOSS schreef: fuck man,
weer zo"n meeting midden in mijn vakantie![]()
![]()
volgende keer dan maar
dusssss©![]()

Als je dit tenminste geen probleem vind.
Hier een fotootje:

ps ze kan NIET koken.........wel fietsen zoals je ziet.
dusssss©
- Xircuit
- Contacteer:
Re:XC Meeting POSBANK 13 juli
DEAL!
Ik kan ook niet koken, hebben we iedergeval iets gemeen.
Het is wel een naturisten camping he? Vind ik wel fijn, lekker fris om je kloten.
Maar ik blijf zeggen: KOM NAAR DE XC MEETING!
Ik kan ook niet koken, hebben we iedergeval iets gemeen.
Het is wel een naturisten camping he? Vind ik wel fijn, lekker fris om je kloten.
Maar ik blijf zeggen: KOM NAAR DE XC MEETING!
-
- Contacteer:
NIEMAND? VERDER?!
ligt er even aan wat meeting zuid doet? doet die die dag niks en ben ik niet al op vakantie dan ga ik wel mee.
FREAKaZOID schreef:
NIEMAND? VERDER?!
Moet je het maar niet organiseren als ik op vakantie ben :P. Eigen schuld, dik weinig mensen.
-
- Contacteer:
K moet hem toch up to date zien te houden. Mocht er weinig animo zijn. K kom gewoon op een nog te zeggen tijdstip op de posbank en dan zie k wel of k vrienden heb ;D

Waar en hoelaat?
Groet Markus
Groet Markus
- PinoMEISSIE
Freekie, wat ga je nou doen met de meeting? spreken we nog wat af? en zo ja, hoe laat en waar?
Is er al een tijd en exacte locatie bekend? heb je voor mij een route-beschrijving?
oz
oz
-
- Contacteer:
ik merk dat er niet heeel veel animo is, Toch, ik ga! En k zorg dat ik A.s zondag 13 juli om 11:30 boven op de posbank bij het nieuwe Theehuis sta. Xircuit is ook zeker van de partij. Ik ben vanplan om ongeveer tot 11:45 te wachten. Tis de bedoeling dat we dan een flink gedeelte of zelfs de hele posbank route rijden. Stukken afsnijden kan natuurlijk altijd.
Ps. routebeschrijving richting de posbank? Waar moet je vandaan komen? Dan zal k even voor je kijken!
Ps. routebeschrijving richting de posbank? Waar moet je vandaan komen? Dan zal k even voor je kijken!

uh.....zo laat?
ik dacht eerder aan een uur of negen a half tien (uiterlijk daar vertrekken); anders ben ik pas heel laat in de middag weer thuis (zal toch wel zo"n dikke 200Km v.v. zijn met de auto)
in dit geval pas ik dus voor de meeting (helaas); had graag daar eens rondgereden; laat eens horen als jullie op een zaterdag of zondag eens vroeg vertrekken (dus uiterlijk 9.30u. Dan ben ik ook nog een beetje op tijd terug.
Oz
ik dacht eerder aan een uur of negen a half tien (uiterlijk daar vertrekken); anders ben ik pas heel laat in de middag weer thuis (zal toch wel zo"n dikke 200Km v.v. zijn met de auto)
in dit geval pas ik dus voor de meeting (helaas); had graag daar eens rondgereden; laat eens horen als jullie op een zaterdag of zondag eens vroeg vertrekken (dus uiterlijk 9.30u. Dan ben ik ook nog een beetje op tijd terug.
Oz
- Xircuit
- Contacteer:
Geen Problemo!
DUS:
9:30 Vertrekken
zondag 13 Juli
"t Theehuis op de Posbank!
DUS:
9:30 Vertrekken
zondag 13 Juli
"t Theehuis op de Posbank!
-
- Contacteer:
Ja, is helemaal goed, wat eerder vertrekken is geen probleem, xircuit en ik zullen je de atb route wel eens showen!!
Mocht je mijn tel willen moet je het maar eff mailen dan stuur k je die, op dat nr ben ik zondag ook te bereiken! Misschien wel handig!
Mocht je mijn tel willen moet je het maar eff mailen dan stuur k je die, op dat nr ben ik zondag ook te bereiken! Misschien wel handig!
mooie tijd zondag, gaan jullie hard fietsen? anders lijkt mij het wel leuk. nog meer liefhebbers voor een vroeg rondje posbank?
-
- Contacteer:
Zo hard als de langzaamste gaat he! Als xircuit en ik vol gaan dan halen we 23 km/h gemiddeld (inclusief van huis naar de posbank en terug)
Maar ik pas me graag aan als dat nodig is. Tgaat me echt niet om het knallen.
Maar als k het goed begrijp kom jij ook Juriaan? En Oz is de tijd zo gunstig? en weet je de weg?
Maar ik pas me graag aan als dat nodig is. Tgaat me echt niet om het knallen.

Maar als k het goed begrijp kom jij ook Juriaan? En Oz is de tijd zo gunstig? en weet je de weg?