Te mooi om waard te zijn?
Moderator:Beheerders
http://link.marktplaats.nl/670398608
Ik ben op zoek naar een bike in de prijsklasse rond de 1000 euro.
Ik kwam dit juweeltje tegen op marktplaats en ik was gelijk verkocht.
Tot nu toe lijkt alles te kloppen.
Ik heb gewoon gezegd: ik wil hem voor 1000 komen ophalen op 16 mei.
hij woont in apeldoorn volgens marktplaats
hier het antwoord van de verkoper:
''hello Bas,
Thank you for your response.
My offer is still available. I don't know if i can keep the bike for you until 16th of may because really i have a lot of offerts for the bike at this price.
I was working professionally active in Holland 2 years and now i am back in England. If you are interested in buying, If you have interest on this purchase I will cover the costs of delivery to your home (shipping insurance included).
If you have further questions, let me know this quiet.
I am sorry for this inconvenience.
Sincerely,
Daven.''
Ik vind het wel redelijk klinken maar ik weet gewoon dat het een enorm risico is. tevens is een m9 met zo een afmontage voor 980 belachelijk goedkoop.
aan de andere kant kan ik met paypal aankoopbescherming toch goed weg komen? verzekerd tot 5000 euro ofzo, als ik niets ontvang of niet wat beschreven staat is er geen probleem. als ik de zaken goed registreer en screenshot, zoveel mogelijk informatie opvraagt en haast een contract afleg, zit ik vrijwel altijd goed?
Ik vind het zelf ongeloofwaardig maar toch reuzen verleidelijk. wil graag jullie mening horen!
Ik ben op zoek naar een bike in de prijsklasse rond de 1000 euro.
Ik kwam dit juweeltje tegen op marktplaats en ik was gelijk verkocht.
Tot nu toe lijkt alles te kloppen.
Ik heb gewoon gezegd: ik wil hem voor 1000 komen ophalen op 16 mei.
hij woont in apeldoorn volgens marktplaats
hier het antwoord van de verkoper:
''hello Bas,
Thank you for your response.
My offer is still available. I don't know if i can keep the bike for you until 16th of may because really i have a lot of offerts for the bike at this price.
I was working professionally active in Holland 2 years and now i am back in England. If you are interested in buying, If you have interest on this purchase I will cover the costs of delivery to your home (shipping insurance included).
If you have further questions, let me know this quiet.
I am sorry for this inconvenience.
Sincerely,
Daven.''
Ik vind het wel redelijk klinken maar ik weet gewoon dat het een enorm risico is. tevens is een m9 met zo een afmontage voor 980 belachelijk goedkoop.
aan de andere kant kan ik met paypal aankoopbescherming toch goed weg komen? verzekerd tot 5000 euro ofzo, als ik niets ontvang of niet wat beschreven staat is er geen probleem. als ik de zaken goed registreer en screenshot, zoveel mogelijk informatie opvraagt en haast een contract afleg, zit ik vrijwel altijd goed?
Ik vind het zelf ongeloofwaardig maar toch reuzen verleidelijk. wil graag jullie mening horen!
-
-
- de lachende derde
- Contacteer:
Het gaat bij mij vaak ook al kriebelen als iemand 1 dag actief op marktplaats is.
Ik zou nooit geld naar zo'n kerel overmaken! Zeker niet naar het buitenland!
Daarnaast weet ik niet of pay pall ook vergoed bij dit soort particuliere betalingen?
Als die kerel jou een lege doos toezendt wordt het helemaal ingewikkeld!
Ik zou nooit geld naar zo'n kerel overmaken! Zeker niet naar het buitenland!
Daarnaast weet ik niet of pay pall ook vergoed bij dit soort particuliere betalingen?
Als die kerel jou een lege doos toezendt wordt het helemaal ingewikkeld!
Re: Te mooi om waard te zijn?
je vertouwd het zelf al niet, het ziet er niet vertrouwd uit, maar nu wil je toch nog serieus met die persoon in zee gaan ?BQDHFR schreef:[url]
daarbij met 1.000 euro op zak afsrpeken op ene station met iemand die je al niet vertouwd lijkt me zowieso al niet slim of veilig.
je word daar gewoon geripped van je geld, want een fiets zullen ze niet bij hebben
ik zou er me handjes niet aan branden
-
-
ff gemaild met de vraag of ie in Apeldoorn is te bezichtigen.
maar dan moet je hem mailen op morg.dk.daven@hotmail.com
als dat zo begint..
maar dan moet je hem mailen op morg.dk.daven@hotmail.com
als dat zo begint..
Die jomgen is altijd een bitje van net padje hahafucalot schreef:somebody should stop smoking weedleendewinterpeen schreef:jeatt dienk ut wel maer ik eij nog een oud houten toetsebord. en dat werkt nie altied zo makelijk. maar jea eej kunne er nog mee door eej
Altijd aan het hallucineren enzo. Hippie niet normaal.
Dat van dat houten toetsenbord is wel waar trouwens.
Zeker een scam! Net als deze: http://link.marktplaats.nl/665265973
Net ff background checkje gedaan, en deze fiets staat te koop in Duitsland voor €850,-Bramtb schreef:Zeker een scam! Net als deze: http://link.marktplaats.nl/665265973
http://www.kalaydo.de/kleinanzeigen/rad ... /38620077/
http://www.kalaydo.de/kleinanzeigen/rad ... /38620077/
Het zou goed kunnen dat dit echt is, gezien hij als Duitser waarschijnlijk Google Translate oid heeft gebruikt, en hij €50,- meer vraagt in Nederland, lijkt mij waarschijnlijk i.v.m. reiskosten om hierheen te komen als die 'm eventueel zou verkopen?