Die Hard 4.0
Moderator:Beheerders
- didadunlop
zonet naar Die Hard 4.0 geweest...
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt de actie en de one-liners waren te over de top. Echt fantastisch... Het einde is echt te vet voor woorden.
Yippy Kay Yee motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi dat de actie scenes van de laatste jaren steeds extremer worden.
Echt de actie en de one-liners waren te over de top. Echt fantastisch... Het einde is echt te vet voor woorden.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Re: Die Hard 4.0
dank voor de tip, misschien ga ik ook binnnenkortdidadunlop schreef:zonet naar Die Hard 4.0 geweest...

- didadunlop
Heb zelf altijd last van te weinig rust in mn kont, echter voor een goede film lukt het me wel om 2 uur te blijven zitten.Erikje schreef:Ik zie 'm wel over 3 jaar op TV... in gedeeltes...
Dat jullie 2 uur naar 1 film kunnen kijken, soms zou ik dat ook willen... gewoon de rust niet in mijn kont, nog meer mensen die daar last van hebben? Laatste film voor mij in de bioscoop is MIB (1!)
Erikje
Maar denk toch dat k hem vanavond lekker thuis ga kijken.

Ken het probleem. Met name als er een vrouwelijk figuur naast mij zit en er weer zon slechte film is ala bridget jones diary.Erikje schreef:Dat jullie 2 uur naar 1 film kunnen kijken, soms zou ik dat ook willen... gewoon de rust niet in mijn kont, nog meer mensen die daar last van hebben?
Erikje
nothing beats cubic inches