Wat een spam!
Moderator:Beheerders
-
-
typisch geval van een oplichter
als je vragen stelt ivm mogelijke aankoop krijg je een stanaard mailtje met overschrijving via bv western union bank (niet te traceren wie het geld heeft komen afhalen ervan)
......
blijkbaar moet men voor sommige toch altijdtekeningetje bij gemaakt worden ivm zo'n advertentie's
als je vragen stelt ivm mogelijke aankoop krijg je een stanaard mailtje met overschrijving via bv western union bank (niet te traceren wie het geld heeft komen afhalen ervan)
......
blijkbaar moet men voor sommige toch altijdtekeningetje bij gemaakt worden ivm zo'n advertentie's
-
Bij een kona coiler voor 800 had ik ook een mailtje gestuurd om te vragen war die woonde en of verzending mogeliojk was: niets meer gehoord van em.
Het is zeker niet alleen op de fietsenmarkt dat ze zitten,
Ik doe aan fotografie en als ik om een 2dehands lens zocht kwam ik nog veel meer spammerts tegen, zelfde als bij auto's(eigenlijk alle dure dingen denk ik zo)
grts
Het is zeker niet alleen op de fietsenmarkt dat ze zitten,
Ik doe aan fotografie en als ik om een 2dehands lens zocht kwam ik nog veel meer spammerts tegen, zelfde als bij auto's(eigenlijk alle dure dingen denk ik zo)
grts
-
Zie de reactie die ik heden kreeg. Hmmm zit voor mijn gevoel zeker een luchtje aan deze zaak.
Hi,I'm at present working in Italy on board of an offshore vessel.Even here we have internet connection as you can see but no phone :(It is at a delivery company. I can let you test it for 5 days if you want.I will pay the delivery and insurance cost
too.Just let me know if you want to buy it and give me your shipping address and name.Thanks and I will wait your reply.
Hi,I'm at present working in Italy on board of an offshore vessel.Even here we have internet connection as you can see but no phone :(It is at a delivery company. I can let you test it for 5 days if you want.I will pay the delivery and insurance cost
too.Just let me know if you want to buy it and give me your shipping address and name.Thanks and I will wait your reply.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
op eBay zitten tegenwoordig ook grappenmakers uit China die voor een habbekrats vanalles verkopen...
Ze begonnen nog onder een ghjklklld naam met 0 feedback een Merlin nogwattes te verkopen Buy it now 99 euro
Ondertussen hebben sommigen van die doortrapte lui al wel 100% positieve feedback door het verkopen van spullen voor 1 cent...
Ook niet intrappen dus...
Ze begonnen nog onder een ghjklklld naam met 0 feedback een Merlin nogwattes te verkopen Buy it now 99 euro
Ondertussen hebben sommigen van die doortrapte lui al wel 100% positieve feedback door het verkopen van spullen voor 1 cent...
-
http://fiets.2dehands.be/markt/fiets/13 ... r=100&q=dh
Machtig om te lezen, minder leuk om geld kwijt te zijn.
Mja ge moet maar achterlijk zijn om hier voor te betalen.
Mvg
Machtig om te lezen, minder leuk om geld kwijt te zijn.
Mja ge moet maar achterlijk zijn om hier voor te betalen.
Mvg
Same here http://fiets.2dehands.be/markt/fiets/mo ... q=downhill
Tot voor kort stond er bij de woonplaats van die kerel Ieper. Laat het nu toevallig zijn dat ik ook in Ieper woon
. Nadat ik hem een mail gezonden had of ik de fiets kon bezichtigen is er geen woonplaats meer ingevuld 
Tot voor kort stond er bij de woonplaats van die kerel Ieper. Laat het nu toevallig zijn dat ik ook in Ieper woon

Heeft ronde wielen
Ook gezien, de lui bieden echt alles aan.Steelboy schreef:op eBay zitten tegenwoordig ook grappenmakers uit China die voor een habbekrats vanalles verkopen...
Camera's, fietsen, fietsonderdelen, etc. Ze doen soms ook alsof ze in Loosdrecht of Engeland zitten.
Oke zo komen ze aan hun 100% feedback.