http://koopjes.marktplaats.nl/fietsen_e ... 99771.html?
Hmmmmpppfff.......

Moet toch niet gekker worden.
Moderator:Beheerders
Ik heb er zo'n pest hekel aan dat soort shit fietsen en verkopersdat is echt het nadeel van Marktplaats. die hut wordt overspoeld door dit soort aanbiedingen.
Dan is het nog steeds waardeloos om te kopen,Ik geef voor die fiets 50 euro cent en niet meerdat ding kost miss nog net nieuw 200
Maartentje schreef:Ik vraag me af of diegene die op die bike geboden heeft daadwerkelijk een gek is. Hij heeft Metz in z'n naam, als in de MTB-helmen.
Dus wellicht heeft hij er wel verstand van, maar maakt hij deel uit van de oplichtersbende...? Zo zou hij immers laten zien dat de bike misschien inderdaad het geld waard is. Want: Iemand anders bied ineens 1000,-,
dan moet het wel wat zijn. Hoewel je natuurlijk erg naïef bent als je zo'n
extreem bod niet verdacht vind. Van 100 naar 1000, hmmmm...
BigHitRider schreef:Bod is Van mij... Om een B-tj Te Fokken.....
En owja... K heb een big hit.....
Beste Bied(st)er,
Bedankt voor je reactie / bod.
Deze fiets is gloed nieuw en je krijgt er fabrieksgarantie op. Helaas is je bod op deze fiets niet voldoende. Deze of een vergelijkbare fiets kost in de winkel minimaal €249,-.
Laten we een deal maken.
Je mag deze fiets voor € 169,- komen ophalen. Dit is een eenmalig en persoonsgebonden aanbod. Neem daarom een printje van dit mailtje mee, dat voorkomt verwarring bij het afhalen.
Wij kunnen bijna alle fietsen voor € 15,- onder rembours bij u thuis laten bezorgen. Vraag naar de voorwaarden. Dit is niet voor elke fiets van toepassing.
Kijk voor meer soorten en kleuren fietsen eens op www.12buyonline.nl