ja ben ook erg content met de black magic so far,die wordt echt wild.
beetje jesse james-achtig,maar dan voor nog niet een derde van de prijs,ok,geen west coast choppah-bak,maar wel de looks as je het mij vraagt!en ik vind alles wat je zelf doet/maakt sowieso toffer dan iets dat gewoon uit de catalogus komt en klakkeloos erop geschroefd is,dat kan namelijk elke boerekinkel,en ga maar eens in de states kijken,posers en niets dan posers,op bike week zie je ze met bosjes achter op de aanhangertjes staan die zogenaamde custom-bikes,maar zet ze naast elkaar en het enige verschil is de lak!!en erop rijden.....ho maar,stel je voor hij wordt vuil

nee dat hebben ze wat mij betreft in de states nog niet helemaal begrepen(uitzonderingen daargelaten,maar 9 van de 10
''bikers'' daar wil je echt nix mee te maken hebben).
een vriend van me uit luxemburg was er vorig jaar,de high-neck choppers
waren gewoon te koop in de mall,daar staan ze gewoon in een rijtje
voor de deur,allemaal identiek,op de lak na(en WAT voor lak ook nogus
special paint erop voor circa 10.000 dollars

)
je ziet dat ook bij de serie over die publiciteitsgeile teutels...je weet wel
orange county floppers.......in de hoek staan 20 frames,in de rek liggen 30 tankjes en alles,maar dan ook alles is hetzelfde laken een pak,op zo'n manier kan ik ook 10 motoren per week afleveren,da's gewoon lopende band werk daar,ok die ene zoon maakt leuke thema-bikes,en heeft leuke ideeen,maar uniek????verre van dat

om over die ouwe lul

nog maar te zwijgen,bahbah.nee dan die knuckle van MAX
RESPECT!!!en er wordt op gereden,dat ZIE je er gewoon aan,
zo hoort het
zo dat moest er ff uit,haha!!
maar ik help je graag uit de brand as je de zaag in je softail gaat zetten,
en er iets echt leuks van te maken.met dikke wielen monteren hebben we meer dan genoeg ervaring,en als je wilt kan ik je meerdere projecten die
ik samen met mijn maat heb gemaakt op foto's en in de echt laten zien,
er zit ook een knuckle bij,diverse shovels en veeel evo's
en totnogtoe een twin-cam.
ikzelf ben bij HDC WEERT,misschien weleens van gehoord?
die Beer van de ROGUES die schrijft in de bigtwin hebben we ook
al eens op bezoek gehad,die heeft er toen nog een stukje over geschreven in de bigtwin,weet niet meer welk nummer dat was,maar ergens tussen de 160 en 200 meen ik.
anders kom je toch gewoon eens langs op de derde zaterdag van de maand in ons clubhuis,kunnen we onder het genot van enkele emmers bier of wat anders eens rustig kleppen over alles op twee wielen
grtz sander