Laat nu eens zien wie je partner is!

Voor de slimmeren onder ons, deze partner gaat niet op!

Daar heb je de auto van Biker topic voor...
Erikje
Moderator:Beheerders
Dan moet jij natuurlijk beginnen anders komt het nooit op gang.Erikje schreef:Hoop gepose hier met zakmesjes, bikes, PC's, zonnenbrillen etc. etc..
Laat nu eens zien wie je partner is!En laat ons lachen
![]()
Voor de slimmeren onder ons, deze partner gaat niet op!
Daar heb je de auto van Biker topic voor...
Erikje
Dat komt dus neer op het feit dat je wel wilt nemen, maar niks terug wilt geven.Erikje schreef:Meiden topic is altijd "bike gerelateerd" (althans, dat wás de bedoeling).
Overigens is het zo dat ik nooit loop te posen over wat ik denk te hebben, dus nu ook niet....
Erikje
Joh, post haar even, hoeft niet gelijk een naaktfoto te zijn.Erikje schreef:Uh, jaRinse Appelstroop schreef: Dat komt dus neer op het feit dat je wel wilt nemen, maar niks terug wilt geven.
Erikje
Dan open je zo'n topic, en laat je zelf niets zien........eigenaardig!Erikje schreef:Hoop gepose hier met zakmesjes, bikes, PC's, zonnenbrillen etc. etc..
Laat nu eens zien wie je partner is!En laat ons lachen
![]()
Erikje
aangesproken........MOI????Erikje schreef:Ik open dit topic speciaal voor mensen zoals jij, die posen met hun (ahum) werkplaats, zakmesje, oude stalen rossen, redactionele stukjes in het blad "Fiets" (who wants to be there..), gebroken chainstays etc. Voel je je al aangesproken?![]()
Typisch dan ook dat juist jij reageerd...![]()
BTW, dat soort foto's horen dus weer in de afdeling Meiden 1 t/m 5. Je moet wel meewerken dan...
Erikje
Nee, snif, je draaft niet door, snif, mooi gesproken.BOSS schreef:aangesproken........MOI????
Volgens mij heb ik jou toch ook wel eens betrapt op wat pose-gedrag, onlangs nog volgens mij; ook met wat oud ijzer naar ik meen.
Ach posen; what's in a name?, ik zie het meer als het delen van kennis
en interesses, je leert mekaar een beetje beter kennen. Het is educatief, of draaf ik nu door?
dussssss©
De stille genieters zijn er gelukkig ook, tot nu toe alleen weinig te genieten.Het TUIG schreef:On-topic:Ik heb momenteel niks te posen hier,maar kijk wel stiekem mee!