Xtreme Wheelchairing...
Moderator:Beheerders
- Sir Rides a Lot
Re:Xtreme Wheelchairing...
WAHHAAH...omg . deze gaat door voor de Darwin award..
" The quickest way to lose I.Q. points -- I"m fairly certain that the more I do this, the dumber I become. "
Precies jah... zal wel heel saai zijn in wheelchair..dat ie van die jackass dingen gaat doen.
maar jah die mensen hebben ook een (ver)- zetje nodig... vooral als ze vast zitten op de spoorrails. ;D.. bye bey rolstoel.

Precies jah... zal wel heel saai zijn in wheelchair..dat ie van die jackass dingen gaat doen.

het is geen wheelchair, het is een BLAST
wat zou ie wegen die blast?? beetje tuning zou niet gek zijn voor die jumps
doet me erg denken aan die fully downhill stoel uit 02 nummer 87, zou zeker iets voor hem zijn maar dan met elektronische besturing
wat zou ie wegen die blast?? beetje tuning zou niet gek zijn voor die jumps
doet me erg denken aan die fully downhill stoel uit 02 nummer 87, zou zeker iets voor hem zijn maar dan met elektronische besturing
wel dikke respect voor die gozer. No shit, ik meen het. Die gozer zit voor de rest van zijn leven in zo"n klote karretje met spasmes. Maar hij doet ondertussen alles om hetzelfde te ervaren wat wij iedere dag hebben.
RESTECP!!!!!!!!!!!
RESTECP!!!!!!!!!!!
damn wel heftig. je zult maar iedere dag in dat karretje moeten zitten... geen pretje, en dan toch nog dit soort dingen doen!!
- Pieter en zijn V10

respect voor die lui hoor
-
Respect of gewoon een foto verzameling van mislukte zelfmoord pogingen?
Ik heb ooit 15min in zo een bakje gezeten met een geblokkeerde knie.
De enige foto die je dan nog van mij te zien krijgt als ik in zo een bakje moet is een doodsprentje.
Ik heb ooit 15min in zo een bakje gezeten met een geblokkeerde knie.
De enige foto die je dan nog van mij te zien krijgt als ik in zo een bakje moet is een doodsprentje.
Respect. Kunnen we geen mooie 4x4 downhillbak voor hem bouwen?