Lucas Brunelle....
Moderator:Beheerders
Wie? Geen idee, maakt wel leuke "filmpjes" bike gerelateerd. Hierbij de link naar de overall pagina, check vooral de NYC Drag Bicycle race...... kromme tenen... én fixed gear!
Erikje
Erikje
Re:Lucas Brunelle....
shait,
wat is de gemiddelde levensverwachting van zo"n fixed messenger.........
Pfffff dan moet je toch wel wat essentiele onderdelen missen in je bovenkamer.
dussssss©
wat is de gemiddelde levensverwachting van zo"n fixed messenger.........

dussssss©
BOSS schreef:
shait,
wat is de gemiddelde levensverwachting van zo"n fixed messenger.........![]()
dussssss©
Nope, je mist wat essentÃele onderdelen aan je bike.....
Erikje
lol op da ijs gaan ze best hard ;D
Zo, Download loopt.
Op Discovery ook wel eens iets gezien over NY Bike Messengers. Zieke lui, gaat er ook geregeld eentje dood. Het is jammer dat er in NL niet echt een fiets koerier buissiness is, zeker niet in Twente. Anders wist ik wel wat ik deed naast de studie....
Op Discovery ook wel eens iets gezien over NY Bike Messengers. Zieke lui, gaat er ook geregeld eentje dood. Het is jammer dat er in NL niet echt een fiets koerier buissiness is, zeker niet in Twente. Anders wist ik wel wat ik deed naast de studie....
- Sir Rides a Lot
Shiiiiiiiiiiiiiiit,
heb net gezocht op fietskoerier, en er blijkt er gewoon een in Nijmegen te zitten, gelijk solliciteren natuurlijk, als dat niet de perfecte bijbaan is
jzs!!!
Heb alleen dat filmpje nog maar gezien met die knakkers in NY, maar om nou te zeggen dat dat zo heel extreem is? het verkeer staat daar continu vast dus echt onverwachte situaties doen zich volgens mij niet echt voor...
yoooo
heb net gezocht op fietskoerier, en er blijkt er gewoon een in Nijmegen te zitten, gelijk solliciteren natuurlijk, als dat niet de perfecte bijbaan is
jzs!!!
Heb alleen dat filmpje nog maar gezien met die knakkers in NY, maar om nou te zeggen dat dat zo heel extreem is? het verkeer staat daar continu vast dus echt onverwachte situaties doen zich volgens mij niet echt voor...
yoooo
Mathijs schreef:
Zo, Download loopt.
Ik zie ze wel eens in Utrecht volgens mij... Lijkt me ook wel lachen om te doen!
Zijn er toch nog meer dan verwacht in NL. Jammer genoeg net niet dichtbij genoeg.