;D

Moderator:Beheerders
pinoisgeel schreef:
aan het geluid te horen kan die bak nog veeel harder... :-X
KillerPiet schreef:
Toffe movie!! ;D
PS.
sjezus, laat die mannen toch lekker raggu :P
het is me echt iedere keer weer een raadsel waarom die gasten zo negatief beoordeeld worden.Filmpje is volgens mij al wel aardig gedateerd onderhand. Net zulke mongolen als die mannetjes in die Enzo en Lambo van een tijdje terug. Echt gevaarlijk.
HUGO© schreef:Filmpje is volgens mij al wel aardig gedateerd onderhand. Net zulke mongolen als die mannetjes in die Enzo en Lambo van een tijdje terug. Echt gevaarlijk.
het is me echt iedere keer weer een raadsel waarom die gasten zo negatief beoordeeld worden.
Het is niet dat ze absoluut gestoorde acties uithalen. Ze rijden niet zoals die mafkezen in die E39 M5 en die (R)S4 met 600PK.
Ik vind het ook absoluut heerlijk om het gas af en toe volledig open te gooien, Nederlanders en met name de politici hebben meteen met het vingertje te wijzen. Ik lees af en toe in de krant misdrijven zoals verkrachting en moord waar minder ernstig over geschreven word dan over een man die ergens in het noorden van Nederland om 4 uur snachts het gas is open gooit van zen sportwagen waar niemand last van heeft.
Dit is weer typisch oud nederlands gezeik naar mensen die spullen hebben die voor menig individu onbereikbaar zijn. Ik word daar echt helemaal doodziek van!!
Dit geld ook voor het biken in de steden. als ik fiets eender waar en ik rijd met een groep door rood en ik doe een bunnyhop van een stoeprand dan zal het de eerste keer niet zijn dat een wout mij eruit pikt om te volgen/waarschuwen/bekeuren.
Overigens bedoel ik dit in het algemeen, dus niet alleen op mathijs gericht !!
HUGO© schreef:
het is me echt iedere keer weer een raadsel waarom die gasten zo negatief beoordeeld worden.
Het is niet dat ze absoluut gestoorde acties uithalen. Ze rijden niet zoals die mafkezen in die E39 M5 en die (R)S4 met 600PK.
Ik vind het ook absoluut heerlijk om het gas af en toe volledig open te gooien, Nederlanders en met name de politici hebben meteen met het vingertje te wijzen. Ik lees af en toe in de krant misdrijven zoals verkrachting en moord waar minder ernstig over geschreven word dan over een man die ergens in het noorden van Nederland om 4 uur snachts het gas is open gooit van zen sportwagen waar niemand last van heeft.
Dit is weer typisch oud nederlands gezeik naar mensen die spullen hebben die voor menig individu onbereikbaar zijn. Ik word daar echt helemaal doodziek van!!