Alternatief voor Kazaa(lite)
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een alternatief voor Kazaa, een met minder ongein en beschadigde bestanden als "t ffkes kan. Maar ik heb niet de meest voor de hand liggende smaak, ik moet dus wel ook minder algemene dingen kunnen vinden. Iemand?
Re:Alternatief voor Kazaa(lite)
Ares. Hier de link om te downloaden: Hier!!
SOort kazaa, ook volgens mij op dat netwerk. Geen popups, no bad files, en errug snel, ook qua zoeken.
Voor muziek ideaal, maar video valt tegen...
SOort kazaa, ook volgens mij op dat netwerk. Geen popups, no bad files, en errug snel, ook qua zoeken.
Shareaza misschien een optie?
bittornado en edonkey?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Bittorrent..... kun je in één keer een heel album downloaden

Edonky zuigt big taim. Langzaam, en ook nog best veel zooi ertussen....
Bittorrent is ook niet alles, by the way... Maja, wat voor iets illegaals is wel goed? :P
Bittorrent is ook niet alles, by the way... Maja, wat voor iets illegaals is wel goed? :P
Hello Usenet, goodbeye P2P.
Ik doe alles tegenwoordig met nieuwsgroepen. Werkt altijd en op maximale snelheid. Ik gebruik Grab-It www.shemes.com .
Ik doe alles tegenwoordig met nieuwsgroepen. Werkt altijd en op maximale snelheid. Ik gebruik Grab-It www.shemes.com .
ik heb net een week direct connect
daar kan je echt vet veel downloaden, heb NWD4 er ook gedownload.
moet je bij google naar "download dc++" zoeken
daar kan je echt vet veel downloaden, heb NWD4 er ook gedownload.
moet je bij google naar "download dc++" zoeken
Probeer KCeasy....werkt wel lekker en op meerdere p2p netwerken
muziek: FastMp3Search
video: WinMX
video: WinMX
BearShare

-
het beste vind ik nieuwsgroepen (www.packetnews.com , www.ircspy.com)
en je kan ook bittorrent gebruiken of Warez P2P die gebruik ik zelf soms want ik download niet zoveel liedjes en alle liedjes die ik tot nu toe heb gedownt zijn virusvrij etc =)
en je kan ook bittorrent gebruiken of Warez P2P die gebruik ik zelf soms want ik download niet zoveel liedjes en alle liedjes die ik tot nu toe heb gedownt zijn virusvrij etc =)
Dn Helle schreef:
Ares. Hier de link om te downloaden: Hier!!
Ik heb Ares gedownload en zag er goed uit allemaal wat nummers gedownload en geen bad files ofzo. Nu wil ik Ares weer opstarten en doet de helft het niet meer staat geen tekst meer bij search en hij geeft ook de gevonden files niet meer weer en nog wat van dat soort dingen. Lastig downloaden dus... Ook opnieuw instaleren helpt niet, iemand dit eerder gehad of weet wat ik er aan kan doen, ik was net blij dat ik een goed vervanger voor kazaa had gevonden.
Probleem is, dat bij een taalverandering, en een restart, de nederlandse taal niet staat. Terrug naar control panel, en taal terug in Engels...
Ik gebruik nu een jaar Emule, werkt ook perfect! Heb al zo"n 560GB dataverkeer ermee gehad en daarvan was misschien 2% corrupte of verkeerde bestanden.
Is het niet zo bij emule dat je een aardige downloadhistorie moet hebben voordat je normaal kan downloaden?
Antwoord op D"n Helle:
Niet dat ik weet. Het helpt echter wel om je computer lang aan te laten staan, zo kom je namelijk sneller aan meer download sources en klim je sneller in de wachtlijsten. Maar de mijne staat toch praktisch 24/7 aan, dus voor mij maakt dat niet uit.
Niet dat ik weet. Het helpt echter wel om je computer lang aan te laten staan, zo kom je namelijk sneller aan meer download sources en klim je sneller in de wachtlijsten. Maar de mijne staat toch praktisch 24/7 aan, dus voor mij maakt dat niet uit.
Simpel maar je moet het even weten, Thnx!Dn Helle schreef:
Probleem is, dat bij een taalverandering, en een restart, de nederlandse taal niet staat. Terrug naar control panel, en taal terug in Engels...

emule heeft geen download history nodig, alleen moet je inderdaad wachten tot je hoog genoeg in de que bent gestegen. Bij files met over de 50 sources is dat meestal geen probleem. En zelfs met files met een paar sources niet, als deze verder weinig andere files sharen

limewire!
www.suprnova.org, even op de eerste pagina de Torent-tool downloaden en alles wat je kan verzinnen is daar te vinden...
dit is niet de originele Suprnova want daar moet je voor betalen
dit is niet de originele Suprnova want daar moet je voor betalen

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dat is geen alternatief, dat is Kazaa...