Fiets brochures
Moderator:Beheerders
Een tijdje geleden heb ik op DP iets gelezen over on-line oude fietsfolders bekijken. Ik kan het alleen niet meer terugvinden.
Heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden....?
Heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden....?
Re:Fiets brochures
hmmm, ik ben dislectisch aan m"n linkeroog, sorry.B@rt schreef: Het gaat hier om folders van "vroeger".
*edit*
Het gaat hier om folders van "vroeger".
Er zijn mensen die folders sparen, ook folders van ATB"s. Volgens mij is er een keer een post geweest met een link naar de site van iemand die dit soort folders op een website heeft gezet.
Ik ben namelijk op zoek naar meer informatie over Principia fietsen en zou het leuk vinden om oude Pricipia folders te kunnen bekijken.
Er zijn mensen die folders sparen, ook folders van ATB"s. Volgens mij is er een keer een post geweest met een link naar de site van iemand die dit soort folders op een website heeft gezet.
Ik ben namelijk op zoek naar meer informatie over Principia fietsen en zou het leuk vinden om oude Pricipia folders te kunnen bekijken.
Leuk, thanx!
Helaas staat Principia er niet bij. Zijn er misschien mensen die meer over Principia weten of weten waar informatie op het www te krijgen is?
Helaas staat Principia er niet bij. Zijn er misschien mensen die meer over Principia weten of weten waar informatie op het www te krijgen is?
B@rt schreef:
Leuk, thanx!
http://www.google.nl/
dusssss©
Ben ik al geweest, heb ik al gedaan en heb het t-shirt ook al!
-
@ B@rt: jij woont bij mij in de buurt. kom maar eens langs om te kwijlen:
"onbekend", "onbekend", "98, "01, "03
TB
PS. Gaat het om racefiets of MTB"s btw?
"onbekend", "onbekend", "98, "01, "03
TB
PS. Gaat het om racefiets of MTB"s btw?