Jongens, tijd om de virus files te updaten. Worm verspreid zich razendsnel. hier heeft ie net eens geprobeerd maar is gevangen door de norton hier op de zaak.
http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=mydoom
greetz
bettes
Worm [high risk]
Moderator:Beheerders
Re:Worm [high risk]
Als we nou eens geen meeltjes van onbekende afzenders zouden openen, dan zou de wereld een stuk virusvrijer zijn. Volgens mij is dit ook een email virus.
SERIEUS! De alarmbel is bij ons ook al geslagen. Het gaat om mails met een titel als:
An electronic postcard for you
An electronic flower for you
Het virus dat ier inzit is het meest agressieve virus ooit schijnt het. Het zorgt ervoor dat je pc crashed en op het moment dat jij de resetknop indrukt of op ctrl alt del drukt vernietigd het je complete harddisk. D.w.z. dat het ook alle onmisbare info wist, zoals bijvoorbeeld het opstartprogramma.
Dit is de allerergste dus, er is er nog een...
Ook een pittige, deze verwijdert al je .DLL bestanden waardoor de pc ook niet meer op wil starten. (dynamic link libraries)
help...ik heb geeneens een firewall a ce moment
EDIT: mogelijk bedoel ik een ander virus dat nog niet erg bekend is. Onze netwerk-beheerder kwam daar mee aanzetten (op een a3 blad)
JD
An electronic postcard for you
An electronic flower for you
Het virus dat ier inzit is het meest agressieve virus ooit schijnt het. Het zorgt ervoor dat je pc crashed en op het moment dat jij de resetknop indrukt of op ctrl alt del drukt vernietigd het je complete harddisk. D.w.z. dat het ook alle onmisbare info wist, zoals bijvoorbeeld het opstartprogramma.
Ook een pittige, deze verwijdert al je .DLL bestanden waardoor de pc ook niet meer op wil starten. (dynamic link libraries)
help...ik heb geeneens een firewall a ce moment
EDIT: mogelijk bedoel ik een ander virus dat nog niet erg bekend is. Onze netwerk-beheerder kwam daar mee aanzetten (op een a3 blad)
JD
-
ELVIS schreef:
Als we nou eens geen meeltjes van onbekende afzenders zouden openen, dan zou de wereld een stuk virusvrijer zijn. Volgens mij is dit ook een email virus.
idd ja, doe gewoon geeeen enkel meeltje open als je niet weet wie het gestuurd heeft , het onderwerp je vaag lijkt of er een .exe of andere programma-bijlage inzit, ook al staat de naam van je beste maat eronder. trashen die boel, dan moeten ze maar duidelijker zijn of de bijlage in een zipje steken ofzo!
Oh ja op dit moment vooral zip-files openen ;D zeker als ze in de lijst voorkomen die op deze site staan http://vil.nai.com/vil/content/v_100983.htm
Gewoon McAfee ff op scherp zetten en nergens last van.
Greetz,
Animine
Gewoon McAfee ff op scherp zetten en nergens last van.
Greetz,
Animine
JD JD JD schreef:
Meest agressieve virus ooit? My ass, waarom worden die virussen altijd zo overroepen als t gewoon over mass mailer worm virus gaat? Het enigste wat die doen zijn zichzelf verspreiden via smtp en het Dimaru virus wat nu ook weer actief is hernoemt idd een aantal files op je HD, maar files deleten en HD leegmaken? Nope...
Greetz,
Animine