Ouwhoer : gocart Plons stijl
Moderator:Beheerders
Re:Ouwhoer : gocart Plons stijl
oud nieuws ...
MAAR WEL SNEL!! ;D ;D ;D
grtz
grtz
Lekker heftig door de bocht heen sliden... jammie...
Outdoor-karten rulet gewoon. Deze zomer nog eens doen. Zijn daar trouwens regelementen voor?
Outdoor-karten rulet gewoon. Deze zomer nog eens doen. Zijn daar trouwens regelementen voor?
wel leuk 
ps : weet iemand hoe dat nummer/artiest heet bij dat filmpje

DOc schreef:
wel leuk![]()
The Prodigy - Firestarter
Wel leuk die benzinetank bij je ballen.

Dn Helle schreef:
Hoezo regelementen? Wat ben je van plan?
Je kunt gewoon naar een baan gaan en daar een kartje huren, meestal 4 takt (gewoon karte ong 65 km/h of prokartje en ong 110 klm/h)
Of je kunt zelf een kart aanschaffen en dan vrij gaan rijden/gummen!
Dan kan je natuurlijk van alles kopen, prokart, rotax max, 100cc, 125cc geschakeld etc
Ik weet niet of ze je zomaar op de baan toelaten als je zelf iets gefabriceerd hebt.
Denk niet dat ze t kunnen warderen als jij met je gasturbine op je kart de baan onveilig gaat maken!
grtz
michel schreef:
Wel leuk die benzinetank bij je ballen.![]()
zal maar een vlam in moeten slaan

Faxmulder schreef:
[Dn Helle schreef:
Hoezo regelementen? Wat ben je van plan?
Je kunt gewoon naar een baan gaan en daar een kartje huren, meestal 4 takt (gewoon karte ong 65 km/h of prokartje en ong 110 klm/h)
Of je kunt zelf een kart aanschaffen en dan vrij gaan rijden/gummen!
Dan kan je natuurlijk van alles kopen, prokart, rotax max, 100cc, 125cc geschakeld etc
Ik weet niet of ze je zomaar op de baan toelaten als je zelf iets gefabriceerd hebt.
Denk niet dat ze t kunnen warderen als jij met je gasturbine op je kart de baan onveilig gaat maken!
grtz
Kart vaak genoeg... Belgie, maasmechelen is wel relaxed om te rijden, maar as zomer zou ik graag outdoor willen karten. Ik dacht namelijk dat je daar je rijbewijs voor moest hebben...