Re:Kazaa lite
Moderator:Beheerders
Na lange tijd iet online te zijn geweest, heb ik uit verveling eens kazaa lite aangeklikt.
Zie ik onderin de balk (waar normaal fenomenale getallen staan aan gebruikers, bestanden en Ghz"en) Zie ik nu nog maar net 20 Ghz staan, verdeeld over iets van 3400 gebruikers.
Is er dan toch iets flink mis?
Zie ik onderin de balk (waar normaal fenomenale getallen staan aan gebruikers, bestanden en Ghz"en) Zie ik nu nog maar net 20 Ghz staan, verdeeld over iets van 3400 gebruikers.
Is er dan toch iets flink mis?
yep, er is iets goed mis met je pc eerder... hier is nog altijd een dikke 4 milj. Gigabyte ter beschikking.
Na een re-install: werkt ie weer.... wazige sh*t... nooit meer gebruiken... :P
Thnx for the advice!
Ik zeg:
Thnx for the advice!
Ik zeg:

Kazaa zuigt, maakt niet welke versie je gebruikt, voor muziek SoulSeek gebruiken, check http://www.slsknet.org
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
Animine schreef:
Kazaa zuigt, maakt niet welke versie je gebruikt, voor muziek SoulSeek gebruiken, check http://www.slsknet.org
Greetz,
Animine
Hmmms... klinkt goed.
Maaarrr: er staat ook dat je 5$ kan betalen waardoor je download privileges krijgt. Duurt dan een maand.
Handig of niet?
Ik dacht dat Kazaa Lite zoiezo al niet meer goed werkte omdat de eigenaar van Kazaa en het netwerk eromheen, niets meer met Kazaa Lite te maken wou hebben en op hun netwerk wou hebben. Correct me if I"am wrong.
Weet iemand trouwens nog een linkje naar versie 2.4.3
Weet iemand trouwens nog een linkje naar versie 2.4.3

kazaa lite werkt prima, geen problemen mee. Hoewel er wel steeds vaker slechte mp3tjes tussen zitten...
Beetje googlen werkt best hoor, voor Kazaa Lite 2.4.3
Linkje
Beetje googlen werkt best hoor, voor Kazaa Lite 2.4.3
Linkje
KAzaa zuigt, zit vol spyware.
Kazaalite is al beter, maar outdated
Kazaalite k++ is da new shit...werkt heel lekker
JD
Kazaalite is al beter, maar outdated
Kazaalite k++ is da new shit...werkt heel lekker

JD
Dn Helle schreef:
[Animine schreef:
Greetz,
Animine
Hmmms... klinkt goed.
Maaarrr: er staat ook dat je 5$ kan betalen waardoor je download privileges krijgt. Duurt dan een maand.
Handig of niet?
Nee niet handig, gewoon zoeken naar mensen met hoge snelheidsconnecties, die in je userlist zetten, soms heb ik dagen dat ik tegen gemiddeld 100 k/s mp3s aan het downen ben op SoulSeek, dat is bij kazaa een heel stuk minder en daarenboven bevat SoulSeek geen spyware.
Greetz,
Animine
- dobbel our zero
ik zeg directconnect
je moet ff weten hoe het inelkaar steekt,
daarna werkt het simpel, en er is veel meer spul te downloaden dan kazaa
je moet ff weten hoe het inelkaar steekt,
daarna werkt het simpel, en er is veel meer spul te downloaden dan kazaa