Re:HILLZ&THRILLZ bikemovie (eindelijk online)

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

box one bastard
HILLZ & THRILLZ v2

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 1:08 pm

Hallo beste kijkers,
na lang dralen zijn wij trots u uiteindelijk de eerste versie van "Hill&Thrillz" voor te mogen schotelen!

Dit is een korte clip, geschoten tijdens de meeting van oktober, met wat fragmentjes van de stad en de "bergskes". Voorlopig nog enkel met locals gedraaid, in de volgende (langere) versie hoop ik meer rijders aan bod te laten komen. De kwaliteit is wel een beetje lager vanwege de grootte van het filmpje, waarvoor excuus. En als je een trage verbinding hebt zul je wel ff geduld moeten hebben...

Check it out en laat me maar weten wat je er goed dan wel slecht aan vindt, alle reacties welkom!!!

[s] GO TO http://www.adrenalinks.com/maarten/hills/ [/s] (werkt ff nie...)

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » vr dec 19, 2003 1:31 pm

Euh, ik hoor een hele hoop woeste geluiden, maar krijg niks te zien..., heb nochtans laatste nieuwe quicktime en win med player + codecs

DMR-rider

Bericht door DMR-rider » vr dec 19, 2003 1:37 pm

Mooi samen gesteld Maarten!
Zijn al die beelden van u of zijn der ook bij van de Scizo?
Spijtig dat het niet zo duidelijk is want anders zou het echt proper zijn.
Jammer dat ge dus ook amper ziet wie dat wie is.
Maar voor de rest ziet het er goed uit, waarschijnlijk ook veel tijd in gestoken zeker?

Greetz
DMR"ke

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 1:45 pm

Eigelek heb ik het maar raprap geknipt en geplakt, de volgende keer steek ik er zeker meeeer werk in. En idd allemaal beelden van ikke, maar ik dacht zo het zou veel beter zijn als we alles samen zouden kunnen bewerken, dus da moet es besproken worden!
En ik zal proberen er straks ff een iets kleiner formaat op te zetten, dan gaat er minder kwaliteit verloren...
Sorry als het nie werkt, dan ligt het aan je plugin (of heb jij osx?) want ik heb het met Quicktime 5 plugin ge-exporteerd, en op een paar computers gecheckt, ik zou echt nie weten waaraaan dat ligt? Als ik dit weekend ff tijd heb zal ik er eens naar kijken en er ev. een andere versie bijzetten ofzo, ok?
BOB :-*

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » vr dec 19, 2003 1:57 pm

Nice filmpje.

Heb ondertussen al gevonden wat het is, je moet je browser echt maximaliseren anders toont ie hem niet omdat ie in z"on groot formaat is.

Ik zou hem wel kleiner maken qua formaat, alles zal veel duidelijker worden.

grtz

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 2:02 pm

Hydraulic_Pimp schreef: Ik zou hem wel kleiner maken qua formaat, alles zal veel duidelijker worden.
ja zeker, dat was me al duidelek , ik zal het ff posten als de kleinere versie erop staat! kzit nu op werk en had alleen deze versie bij vandaar...

trouwes mr Pimp, zijde gij van de kanten van de westvlaanders ofzo? waar zijn er daar sjieke trails?

dada!BOB

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 2:06 pm

box one bastard schreef:
trouwes mr Pimp, zijde gij van de kanten van de westvlaanders ofzo? waar zijn er daar sjieke trails?

oei ik was een beetje dom ik zie dat ge van Ieper zijt! toevallig kom ik geregeld in poperinge dus wou ik ff weten of er daar behalve de zwarte&rode nog interessante bergskes ofzo zijn? als je da wil verklappen tenminste...
CU!

DMR-rider

Bericht door DMR-rider » vr dec 19, 2003 3:56 pm

Inderdaad een kleinere versie zou echt de max zijn!
[off topic] Gaat gij vanavond naar de Yare man om zijn maxxis"en erop leggen? [off topic]

Greetz
DMR"ke

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » vr dec 19, 2003 4:27 pm

box one bastard schreef:
[
box one bastard schreef:

oei ik was een beetje dom ik zie dat ge van Ieper zijt! toevallig kom ik geregeld in poperinge dus wou ik ff weten of er daar behalve de zwarte&rode nog interessante bergskes ofzo zijn? als je da wil verklappen tenminste...
CU!

Yow, ik ben idd van ieper, hier ligt er niet veel, beetje freeriden kan idd wel op zwarte-rode en kemmelberg en streeten kan altijd in het stad.

Op de katsberg, in Frankrijk dan al, liggen enkel jumpjes, en een stukje "north shore".

Maar als ik in je filmpje zie welke dirts je gewoon bent, zal je hier niks vinden om over naar huis te schrijven.

Mss tegen de zomer, want in Veurne mogen ze van de gemeente dirts leggen, de mannen krijgen stuk grond en enkele camions aarde en waarschijnlijk bobcat om te gebruiken.

Grtz

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 4:27 pm

DMR-rider schreef:
[off topic] Gaat gij vanavond naar de Yare man om zijn maxxis"en erop leggen? [off topic]

CHECK uwe mail ff DMR! cu!

Tuup J

Bericht door Tuup J » vr dec 19, 2003 4:30 pm

Hey, waar is dat opgenomen. In de buurt van Antwerpen ???

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 4:38 pm

Jawel jawel
het eerste stukje is "s avonds in de stad zelf (Steen, Noorderterras, Groenplaats, voetgangerstunnel ook maar footage kwijt VREED SPIJTIG) en overdag achter het KNS, en het tweede stuk is in de bergskes van Edegem, met de doubles.
NB Volgende keer probeer ik wat meer uiteenlopende locaties erin te steken...
En we moeten ook es een goede route plannen in de stad, kun je nog veel meer doen miss...
CU!bob

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr dec 19, 2003 5:32 pm

sorry jongens de update van het filmke is voor morgen ik ga rijden int stadje sebietjes!
dada!
:-*BOB

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » vr dec 19, 2003 7:16 pm

beestig fimlke ge ziet allen niets duidelijk :? maarja redelijk vette dirts. kende waasmunster? ge moet ies afkomen alles ligt er goed (na 2 dagen graafwerk pffff).
tziet er nog goed uit in edegem ik was van plan met die meeting af te komen mor dirk zei dat het er op niet trok.

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 3:12 am

jack flash schreef:
beestig fimlke ge ziet allen niets duidelijk :? maarja redelijk vette dirts. kende waasmunster? ge moet ies afkomen alles ligt er goed (na 2 dagen graafwerk pffff).
tziet er nog goed uit in edegem ik was van plan met die meeting af te komen mor dirk zei dat het er op niet trok.

O ja, ik zeg dat het heeel fijn vertoeven is in de bergskes...

(Noem ook Dirk dussss...)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 3:40 am

en O ja, ik heb toch per toeval geen duidelijke grote versie van da filmken zekers... 8)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 8:00 pm

box one bastard schreef:
komt dat zien komt dat zien!
de kleinere/hopelijk duidelijkere versie staat nu op

http://www.newbits.be/hills/

enjoy!

al bekeken voor je de verandering doorvoerde!!!

box one bastard

Bericht door box one bastard » zo dec 21, 2003 8:02 pm

ja kweetet zeus gij zijt altij de rapste!
(werkt da ook goe bij de meiskes ;) ;D)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 8:02 pm

en by the weg, ebde gij nu ook vakantie of moete gij nog gouwe pagina"s gaan likken... anders kunde mee gaan rijden in de minder kwade dagen...

greetz King Zeus

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 8:03 pm

box one bastard schreef: ja kweetet zeus gij zijt altij de rapste!
(werkt da ook goe bij de meiskes ;) ;D)

toch nie denk ik...

maar ja wa wilt ge nen DH-er...

de yare vraagt of ge al beeldmateriaal van Namur ebt?

box one bastard

Bericht door box one bastard » zo dec 21, 2003 8:09 pm

ja dat kan ik nog nie op mn computer zetten ik moet eerst nog da programma vinden voor mac om het over te zetten, of ik zal van de week es proberen om het met mn pc te recorden, maar daar heb ik pas vanaf woensdag tijd voor... :?
dus ff wachten nog sorry
tziet er in elk geval SUPER uit op den tv!!! ;D
maar zeg maar dak woensdag wel afkom alst tenminste nie gesneeuwd heeft want dan gaan we boarden in dardennen! ik bel nog wel es morgen ofzo, ok?CU!

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo dec 21, 2003 8:11 pm

box one bastard schreef: ja dat kan ik nog nie op mn computer zetten ik moet eerst nog da programma vinden voor mac om het over te zetten, of ik zal van de week es proberen om het met mn pc te recorden, maar daar heb ik pas vanaf woensdag tijd voor... :?
dus ff wachten nog sorry
maar zeg maar dak woensdag wel afkom alst tenminste nie gesneeuwd heeft want dan gaan we boarden in dardennen! ik bel nog wel es morgen ofzo, ok?CU!
ik zal het em mededelen, of kom in de baargen boaaarden of in da city van trappen sjeeeeezen
onder het motto West VLaamsch

Fry

Bericht door Fry » zo dec 21, 2003 8:25 pm

t begin vind ik mooi in elkaar gestoken en de editing van de video is ook leuk. maar tis idd een beetje onduidelijk met de slechte kwaliteit en in het donker is het zeker moeilijk om zien, maar nice footage en leuke bergskes in edegem natuurlijk.
seems like you guys had a lot of fun ;D

box one bastard

Bericht door box one bastard » ma dec 22, 2003 8:57 am

goeiemorgen altegader!
BOB is weer aan het werk!
ik vroeg me af: weet er soms iemand een geschikte combinatie van mediafile-codec voor zulke kleine clipjes als dit, want ik probeer vanalles en deze quicktime doet het wel ok, maar kan beter vind ik, nie? hoe embed ik bvb een windowsmedia video in een pagina? ik kan da ook wel opzoeken maar als iemand mij een hint kan geven waar, gaat het wel een stuk sneller...

ennieweejs, niet meer zagen over de kwaliteit nu want anders hebde ofwel nen overjaarse monitor die zn dagen geteld heeft ofwel moet ge dringend uw temporary files opkuisen, want ik heb op 4 configuraties getest en het zag er prima uit... :D

(PS Zeus: alster sneeuw ligt in de bergen verwittigt mij dan kom ik drekt af mee mn plankske!!!)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » ma dec 22, 2003 11:59 am

box one bastard schreef:
goeiemorgen altegader!
BOB is weer aan het werk!
ik vroeg me af: weet er soms iemand een geschikte combinatie van mediafile-codec voor zulke kleine clipjes als dit, want ik probeer vanalles en deze quicktime doet het wel ok, maar kan beter vind ik, nie? hoe embed ik bvb een windowsmedia video in een pagina? ik kan da ook wel opzoeken maar als iemand mij een hint kan geven waar, gaat het wel een stuk sneller...

ennieweejs, niet meer zagen over de kwaliteit nu want anders hebde ofwel nen overjaarse monitor die zn dagen geteld heeft ofwel moet ge dringend uw temporary files opkuisen, want ik heb op 4 configuraties getest en het zag er prima uit... :D

(PS Zeus: alster sneeuw ligt in de bergen verwittigt mij dan kom ik drekt af mee mn plankske!!!)

tis aant sneeuwen, en hard!!!

Plaats reactie