Cheape memorystick gezocht
Moderator:Beheerders
Weet iemand nog n goed adresje voor cheape memorysticks?
hoeft niet persé van Sony te zijn
hoeft niet persé van Sony te zijn
Re:Cheape memorystick gezocht
ik zou zowiezo geen sony nemen (tenzij je hem voor een sony apparaat nodig hebt) want niet iedereen heeft een memory stick card reader. Ik zou en USB geheugen nemen, bijna iedereen heeft namelijk wel een USB poort op zijn PC zitten, en die dingen overal te krijgen vanaf +/- E28 voor 64 Mb (Aldi voor aanbiedingen in de gaten houden, ze geven ze nu gratis weg, moet je er alleen wel een laptop bijkopen
)

Ik denk dat Donnie em nodig heeft voor z"n sony camera dus dan zit je er wel aan vast hè
(heb je trouwens nog leuke foto"s van toen in willingen)
Maar er zit wel een usb uitgang op die Sony. Jammer dat je daar niet naartoe kan wegschrijven, dan zou je je memorystick af en toe leeg kunnen maken naar zo"n cheape USB geheugen

Maar er zit wel een usb uitgang op die Sony. Jammer dat je daar niet naartoe kan wegschrijven, dan zou je je memorystick af en toe leeg kunnen maken naar zo"n cheape USB geheugen

Radical schreef:
Kweet niet of het goedkoop is maar misschien moet je ff op www.mycom.nl kijken.
Greetings...
niet cheaper, toch bedankt

[
Wytze schreef:
Ik denk dat Donnie em nodig heeft voor z"n sony camera dus dan zit je er wel aan vast hè(heb je trouwens nog leuke foto"s van toen in willingen)
Maar er zit wel een usb uitgang op die Sony. Jammer dat je daar niet naartoe kan wegschrijven, dan zou je je memorystick af en toe leeg kunnen maken naar zo"n cheape USB geheugen![]()
idd is voor mn camera, en flash of smartmedia in n memorystick gaatje gaat niet lukken heb ik zo t vermoeden

foto"s van willingen staan al lang onlijn man! kijk maar op www.adrenalinsports.nl gallery, mountainbike, rideguide, willingen
en je kan dr wel naar toe schrijven hoor! pc ziet dat ding gewoon als n verwisselbare schijf.
tot nu toe heb ik 256mb voor 115 euro als cheapste gevonden, t gekke is dat 512mb duurder is dan 2 * 256 ::)
minimaal 256 mb dus wat ik zoek!
die 256 die je gevonden hebt is dat zo"n 2x128 (klinkt raar maar bestaat, twee halve memorysticks van beide 128mb aan elkaar vast, geloof ik) of is dat echt die nieuwe 256, want die nieuwe serie van 256, 512, 1GB zijn ook een stuk sneller met wegschrijven en dat lijkt me wel heel erg fijn!! (die 2x128 is nml. nog langzaam, das vervelend als je meer dan 4megapixels hebt)
thnx ga gelijk ff kijken, enne als je een goede deal hebt gevonden post het hier dan ff, ben ook erg geïnteresseerd
thnx ga gelijk ff kijken, enne als je een goede deal hebt gevonden post het hier dan ff, ben ook erg geïnteresseerd

Hai.
Ik zal wel "ns kijken of iets leuks voor jullie kan vinden, zit voor dit soort dingen wat dichter bij "t vuur.
"K ga morgen wel ff "n rondje bellen, welke leverancier ze goedkoop aanbiedt.
Hold on.
Shark
Ik zal wel "ns kijken of iets leuks voor jullie kan vinden, zit voor dit soort dingen wat dichter bij "t vuur.
Hold on.
Shark
Bodyguard, anders kiek je even op Tweakers.net bij de Pricewatch?
zou erg mooi zijn!Shark schreef: Hai.
Hold on.
Shark
ga op reis en weet dus niet wanneer ik mn mem stick kan lozen zeg maar :P
en wil wel zoveel mogelijk op max. reso. shooten
@ Wytze
is nie zown half/half ding
MyCom is redelijk goedkoop en heeft het ook op voorraad. Op dit moment zit er tussen de "echte" sony en de B merken ook niet veel verschil meer in prijs.
Heb drie weken geleden nog een extra 128mb gekocht, die was op dat moment schaars, drie grote winkels in Rdam hadden ze niet, toen bij MyCom gekocht.
De 256 (niet de 2x 128versie), 512 en 1Gb versie, de Memorystick Pro passen dus niet in alle camera"s, alleen de allernieuwste. Vraag bij je LFS of het kan, bij mijn S85 kan het het dus niet
.
Alternatieven voor Sony zijn Apacer (uit dezelfde fabriek waar sony vandaan komt) en Lexar heeft de 2x128mb.
MemoryStick prijzen (de cheap deals met name) ontlopen elkaar niet zo heel veel.
Oh ja ik heb gehoord dat er een triple 128mb uit zo komen aan het eind van het jaar.
@ DD heb jij toevallig een foto van die BMX drop afgelopen zondag. Ik heb een filmpje en daar zie ik jou met een digicam op staan. Als je die pics ergens heb staan laat het mij dan ff weten.
Hope this helps,
stzr
Heb drie weken geleden nog een extra 128mb gekocht, die was op dat moment schaars, drie grote winkels in Rdam hadden ze niet, toen bij MyCom gekocht.
De 256 (niet de 2x 128versie), 512 en 1Gb versie, de Memorystick Pro passen dus niet in alle camera"s, alleen de allernieuwste. Vraag bij je LFS of het kan, bij mijn S85 kan het het dus niet

Alternatieven voor Sony zijn Apacer (uit dezelfde fabriek waar sony vandaan komt) en Lexar heeft de 2x128mb.
MemoryStick prijzen (de cheap deals met name) ontlopen elkaar niet zo heel veel.
Oh ja ik heb gehoord dat er een triple 128mb uit zo komen aan het eind van het jaar.
@ DD heb jij toevallig een foto van die BMX drop afgelopen zondag. Ik heb een filmpje en daar zie ik jou met een digicam op staan. Als je die pics ergens heb staan laat het mij dan ff weten.
Hope this helps,
stzr
Ik heb die van mij van marktplaats (origineel 128 van Sony).
Gekocht voor 40 euro.
Gekocht voor 40 euro.
Wel te krijgen, onder de 100,-- euro.
Alleen onze leverancier heeft "m niet op voorraad, duurt 3 weken.
Als interesse hoor ik "t wel
PS: "t is DaneElec (merk)
shark
shark
Shark schreef:
Wel te krijgen, onder de 100,-- euro.
shark
3 weken boeien niet. 100 euro incl btw voor 256 mb mem. stick? Als t 100% comp. is met mn foto cam, dan doe mij dr maar ene!
Da"s oke,
zeker 100% comp. is vergelijkbaar in snelheid met de Memstick pro.
Laat "t wel weten als ie er is
Prijs is niet exact bekend zal tussen de 95 en 99 euro incl. BTW liggen
Shark
Shark
ik weet het is niet veel maar ik heb nog een nieuwe nooit gebruikte 16 mb van sony. (heb gelijk een 128 er in gekocht)
mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
gr mark
mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
gr mark
Shark schreef:
Da"s oke,
Shark
thanks!
mail me maar ff als ie binnen is
floris@adrenalinsports.nl