Natuurlijk maak je geen doortekende foto met tegenlicht, je maakt het gewoon niet

Je zou eens wat vaker moeten kijken naar hoe pro's hun foto's schieten en wat minder blijven hangen, dat is goed voor je, trust me.
En nooit blijven roeien in een zinkend schip mijn vriend.
Wat betreft slecht tegen kritiek kunnen lijken we wel op elkaar dan heh haha.

We hebben het er nog wel eens over. Tegen het scherm praten vind ik niet vruchtbaar.
BOSS schreef:Kijk, deze opbouwende kritiek van je geeft dus precies aan dat je het niet snapt. Natuurlijk had die lucht doortekend kunnen zijn, maar dat ziet er niet uit.........Dennis Katinas schreef:
Wat dat betreft vind ik dat: "JE MOET DAT LICHT ECHTER WEL WETEN HOE DAT LICHT TE GEBRUIKEN!!!!!" En "Als fotograaf voel ik mij vaak MacGyver" een beetje kortzichtig en een blijk van onkunde als er foto's op je site staan met dikke highlights in de lucht om een gebouw er maar goed belicht op te kunnen krijgen. Dat is in mijn ogen weer totaal niet nodig. Zonder flits kun je prima een foto creeeren waarin alle details behouden blijven. Maar dan moet je wel genoeg tijd nemen en weten hoe je het licht moet gebruiken. Zoals jij dat zegt.
Een lucht in tegenlicht die doortekend is??????
Vergis ik me nou of kan jij slecht tegen kritiek??![]()
![]()
dussssssssss©