Nog even terugkomen op de Kata;
Dat is toch wel een prettige tas, door de vele mogelijkheden van de tas zal hij veel gebruikers aanspreken denk ik.
Ik heb hem nu als sling gebruikt, waarbij mij opviel dat de heupband erg kort is, terwijl ik toch niet echt vet ben rond de heupen....of zou dit toch een signaal zijn......
Als je de tas in de slingstand naar voren draait heb je na het losklikken van een gesp en het openen van 2 ritjes gelijk toegang tot de tas; het hoofdcompartiment met ruimte voor een een 1DS en een 70-200 incl. een 1.4 converter.
Aan beide zijkanten van het hoofdcompartiment had ik gisteren toegang tot: flitser/50mm/28mm & 85mm. Dit is uiteraard allemaal naar wens in te delen.
Naast de slingdraagstand kan je hem als gewone rugzak gebruiken maar ook met de schouderbanden gerkuist; je hebt dan het comfort van een rugzak en als je 1 schouderband losklikt zit je weer in de slingstand en kan je de tas weer simpel naar je buik draaien.
Er is nog een compartiment voor een extra jasje of wat drinken/eten en aan de zijkanten zitten nog 2 kleine, handige, afritsbare vakjes voor kaartjes, batterijen oid.
Uiteraard zit er een regenhoes bij.
Enige wat ik miste was een bevestiging voor een monopod aan de buitenkant, maar daar verzin ik zelf wel wat op, ik heb hem toch meestal in de hand om vervelend publiek een mep te verkopen
Ik zeg: "Een aanrader!"
Iemand nog een Lowepro Slingshot 300AW kopen?
dussssssssss©