De auto van de Biker; Part 6

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
tijn

Bericht door tijn » wo jan 23, 2008 2:06 pm

didadunlop schreef:
En ajb geen loze coments geven als je niet zelf weet waar je het over hebt. Mensen durven het gewoon niet te ontkennen omdat je dan vies aangeken wordt door iedereen. En als dan een politicus dat dus wil doen word ie gespammed en gestalked door allemaal dat extreem linkse tuig en dan kun je dus voor het welzijn van je werk/baan beter meelopen met wat de media allemaal uit blaat.
Dus jouw video van Google is de waarheid? Dan ben je net zo naief als al die mensen die "de media" volgen. En jouw filmpje staat nu niet echt bekend als een "objectieve bron".

Co2 zorgt voor chemische processen in de atmosfeer. Hoe meer hoe slechter. waar die co2 vandaan komt is een tweede. Ik zou maar eens met meer bronnen aankomen dan die ene die je geeft.

Kijk maar eens hier:

http://gristmill.grist.org/story/2006/12/17/223957/72

en niks over linkse politici etc. Je kent mijn politieke spectrum niet. Dus daar zou ik maar je mond over houden.
Voel je niet meteen op je tenen getrapt jah, ik speceficieer jou toch niet als linkse ? En ik mijn mond houden daarover? Dat is mijn mening en die mag ik hebben, zo simpel ligt dat. Maar iig ik zeg ook niet dat co2 niet bestaat, ik zeg niet dat de co2 die de mensen uitstoten mee helpt aan het broeikaseffect, ik zeg alleen dat de aarde zelf meer co2 uitstoot dan wij als totale menselijke populatie veroorzaken. En goh no shit dat er meer bronnen dan die 1e die ik noemde in mijn vorige post zijn, Echt ik wil je rewarden met een medaille voor je oplettendheid hoor ... En mijn filmpje geen betrouwbare bron? Nee, zeker niet, maar daar is meer van aangetoond dat het waar is uit dat filmpje dan de bullshit die zoveel politicy uitblaten. en btw.. is die link die jij plaatste dan niet naief om dat meteen aan te nemen? Ik zeg alleen dat er meer pijlen de kant van de leugens over co2 uit staan dan het gelijk van de politicy.

Denk er maar eens over na. Als je als politicy gaat zeggen, co2 is een leugen. Hoeveel supporters, stemmen of whatever zou je dan wel niet verliezen? En hoeveel geld word wel niet uit al die anti co2 campagnes en al die andere dingen voor co2 tegen te gaan, geslagen. Ik bedoel maar, De enige reden dat ze bijvoorbeeld slurptax kunne rechtvaardigen, is zeggen dat co2 een grote bedreiging is en dat daar iets aan gedaan moet worden..

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo jan 23, 2008 2:29 pm

Gelukkig zeggen de politici wel meer wat we met een korreltje zout moeten nemen. dat is iets wat ik onderschrijf. Het probleem wat jij stelt is dat het hele klimaat debat een verzinsel is van politici om ons een "slurptax" etc op te leggen.

Dat is pertinent onjuist. Als je ook maar enige wetenschappelijke publicatie opzoekt over klimaatverandering kan je daarin lezen dat sinds de industriele revolutie de hoeveelheid CO2 in de atmosfeer hoger is geworden. Met alle negatieve gevolgen van dien.

De pijlen wijzen allemaal in de richting van de mens. Het probleem is dat er enige groepen zijn (industrieel en politiek) die systematisch alle onafhankelijke gegevens ondermijnen en onderuithalen met valse argumenten. En daar trapt iedereen die een natuurlijke afkeer heeft van de overheid/regels met open ogen in. zoek daar maar eens op. De "junk science" in het klimaat debat en de denial technieken van bedrijven en mensen die het niet eens zijn met de wetenschappelijke consensus over klimaatverandering.

Ikzelf ben kritisch. Die Al Gore vind ik een volksmenner en een misleider met zijn populistische boodschap. Maar jouw stelling dat de mens slechts een klein radertje is in het geheel is gewoon onjuist. De mens is ervoor verantwoordelijk dat het klimaat verandert. En de enige manier om dat op te lossen is verminderen van onze uitstoot van schadelijke emissies en minder energie te gebruiken.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

tijn

Bericht door tijn » wo jan 23, 2008 2:34 pm

didadunlop schreef:Gelukkig zeggen de politici wel meer wat we met een korreltje zout moeten nemen. dat is iets wat ik onderschrijf. Het probleem wat jij stelt is dat het hele klimaat debat een verzinsel is van politici om ons een "slurptax" etc op te leggen.

Dat is pertinent onjuist. Als je ook maar enige wetenschappelijke publicatie opzoekt over klimaatverandering kan je daarin lezen dat sinds de industriele revolutie de hoeveelheid CO2 in de atmosfeer hoger is geworden. Met alle negatieve gevolgen van dien.

De pijlen wijzen allemaal in de richting van de mens. Het probleem is dat er enige groepen zijn (industrieel en politiek) die systematisch alle onafhankelijke gegevens ondermijnen en onderuithalen met valse argumenten. En daar trapt iedereen die een natuurlijke afkeer heeft van de overheid/regels met open ogen in. zoek daar maar eens op. De "junk science" in het klimaat debat en de denial technieken van bedrijven en mensen die het niet eens zijn met de wetenschappelijke consensus over klimaatverandering.

Ikzelf ben kritisch. Die Al Gore vind ik een volksmenner en een misleider met zijn populistische boodschap. Maar jouw stelling dat de mens slechts een klein radertje is in het geheel is gewoon onjuist. De mens is ervoor verantwoordelijk dat het klimaat verandert. En de enige manier om dat op te lossen is verminderen van onze uitstoot van schadelijke emissies en minder energie te gebruiken.
Ik zeg niet dat ze dat alleen maar doen om ons geld af te troggellen. Ik ben voorderest ook geen persoon die anti regering of anti staat is ofzo. Tegendeel zelfs, maar ik geloof wel dat er ook zat wordt geprofiteerd door mensen van het global warming verhaal. Maar gelijk heb je ook wel met dingen, Maar net omdat dat allemaal gebeurt(veel loze verhalen) is t lastig om de waarheid(of het gene wat het dichtst bij de waarheid ligt) te vinden. Ik zeg ook niet dat mensen er helemaal niet aan bijdragen, maar het is in veel mindere mate dan dat gezegt wordt. Ik zeg ook niet dat die hele google.video de waarheid verteld, maar het zou wel grappig zijn om hem eerst eens helemaal te kijken en me dan gaat vertellen wat je vindt. Maarja .. back ontopic(tzou wel cool zijn als j m daadwerkelijk ging kijken;))

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » wo jan 23, 2008 7:17 pm

Bla,Bla,Bla:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vette shit ouwe! :lol:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo jan 23, 2008 8:04 pm

Kijk dat is gaaf..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

tijn

Bericht door tijn » do jan 24, 2008 9:07 am

Het interieur van die skoda is gewoon te cheap. Ze hebbe gewoon de tv en koelkast uit iemand zn woonkamer ingevorderd en die gewoon neergezet(niet ingebouwd!:P) in de auto.

Maarja.. die ouwe oostblok dingen hebben wel wat

didadunlop

Bericht door didadunlop » do jan 24, 2008 9:23 am

Het interieur van die skoda is gewoon te cheap. Ze hebbe gewoon de tv en koelkast uit iemand zn woonkamer ingevorderd en die gewoon neergezet(niet ingebouwd!:P) in de auto.
No shit sherlock!

:arms:

tijn

Bericht door tijn » do jan 24, 2008 9:32 am

didadunlop schreef:
No shit sherlock!

:arms:
ben net wakker hoor :oops:

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » za feb 23, 2008 6:07 pm

Race LADA gaat ook echt gebruikt worden!!!

Afbeelding
Lada komt dit seizoen aan de start met twee auto�s in het WTCC. E�n ervan wordt bestuurd door de Nederlander Jaap van Lagen.
Lada had al eerder plannen om de handschoen in het WTCC op de pikken. Na een aanvankelijke aankondiging werd het stil rond de Russen. In 2008 gaat Lada werkelijk van start in dit kampioenschap. Eén van de twee 110’s wordt bestuurd door de Nederlander Jaap van Lagen, de ander door de Rus Viktor Shapovalov.
De Lada’s zijn geprepareerd door Russian Bears Motorsport dat is gevestigd in het Friese Franeker. Vorig jaar stond dat team met twee BMW’s aan de start van het WTCC. Jaap van Lagen heeft vorig jaar geholpen de Lada’s klaar te maken voor het kampioenschap. Daar is een zitje uitgerold. Naast zijn bemoeienissen met het Lada WTCC-team racet Van Lagen in de Porsche Supercup.

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma feb 25, 2008 4:58 pm

Vet... Hard gaan met de LADA.. Die Lada niva's waren vroeger wel tha bomb in het terrein. Niet te slopen russische tanks.

+ de Dacia Logan pickup. Ik vind het wel een kek karretje met een nog kekkere prijs. Maar ik heb ook geen smaak..:D

Casper

Bericht door Casper » vr feb 29, 2008 2:12 am

zonder gekheid: dit is de biker Truck!

http://nl.youtube.com/watch?v=ftLC0Um5mew

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr feb 29, 2008 9:35 pm

Casper schreef:zonder gekheid: dit is de biker Truck!

http://nl.youtube.com/watch?v=ftLC0Um5mew
Moet in nou het topic verneukende CO2 geleuter gaan quoten?

:ban:

Florian

Bericht door Florian » za mar 01, 2008 11:03 am

Afbeelding

De linker is van mij, de rechter fiets van mn vrindinnetje :D
voorjekijkendoorfietsuhh

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » vr mar 07, 2008 12:13 pm

C30 versplaatst naar het andere topic, met 'echte' auto's van de bikers.

Plip

Bericht door Plip » vr mar 21, 2008 7:37 pm

Rangerovers zijn klein.
Afbeelding
Afbeelding

BLRacing

Bericht door BLRacing » ma apr 14, 2008 7:31 pm

:D
Afbeelding

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr mei 09, 2008 5:12 pm

Binne een week is hij hier :lol:
Afbeelding
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr mei 09, 2008 9:13 pm

BLRacing schreef::D
Afbeelding
Die woont in het centrum van Berlijn vlakbij de locale BMW dealer! :lol:

BLRacing

Bericht door BLRacing » za mei 17, 2008 8:47 pm

Het gaat bergafwaarts bij de politie.
Afbeelding

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jun 06, 2008 3:20 pm

Stel: je laat wat Japanners frunniken aan een Bentley...:

Afbeelding

Timmos

Bericht door Timmos » vr jun 06, 2008 6:49 pm

die heb je van autogespot :lol:

maar wel vet :D

didadunlop

Bericht door didadunlop » za sep 20, 2008 7:57 pm

http://www.supertouchart.com/2008/09/16 ... ion-wagon/

Daarom is de olie zo duur, die ongein van de sheiks moet toch door iemand worden betaald..:D

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » ma sep 29, 2008 4:45 pm

Tijd voor een stukje leedvermaak!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

Twisah

Bericht door Twisah » ma sep 29, 2008 4:48 pm

als de politie wielklem vergeten is ;)
Go Fast,Go high,Go Dirt

x-tinction

Bericht door x-tinction » ma sep 29, 2008 7:10 pm

als iemand eerder nieuwe velgen nodig had :o

Plaats reactie