Voel je niet meteen op je tenen getrapt jah, ik speceficieer jou toch niet als linkse ? En ik mijn mond houden daarover? Dat is mijn mening en die mag ik hebben, zo simpel ligt dat. Maar iig ik zeg ook niet dat co2 niet bestaat, ik zeg niet dat de co2 die de mensen uitstoten mee helpt aan het broeikaseffect, ik zeg alleen dat de aarde zelf meer co2 uitstoot dan wij als totale menselijke populatie veroorzaken. En goh no shit dat er meer bronnen dan die 1e die ik noemde in mijn vorige post zijn, Echt ik wil je rewarden met een medaille voor je oplettendheid hoor ... En mijn filmpje geen betrouwbare bron? Nee, zeker niet, maar daar is meer van aangetoond dat het waar is uit dat filmpje dan de bullshit die zoveel politicy uitblaten. en btw.. is die link die jij plaatste dan niet naief om dat meteen aan te nemen? Ik zeg alleen dat er meer pijlen de kant van de leugens over co2 uit staan dan het gelijk van de politicy.didadunlop schreef:Dus jouw video van Google is de waarheid? Dan ben je net zo naief als al die mensen die "de media" volgen. En jouw filmpje staat nu niet echt bekend als een "objectieve bron".En ajb geen loze coments geven als je niet zelf weet waar je het over hebt. Mensen durven het gewoon niet te ontkennen omdat je dan vies aangeken wordt door iedereen. En als dan een politicus dat dus wil doen word ie gespammed en gestalked door allemaal dat extreem linkse tuig en dan kun je dus voor het welzijn van je werk/baan beter meelopen met wat de media allemaal uit blaat.
Co2 zorgt voor chemische processen in de atmosfeer. Hoe meer hoe slechter. waar die co2 vandaan komt is een tweede. Ik zou maar eens met meer bronnen aankomen dan die ene die je geeft.
Kijk maar eens hier:
http://gristmill.grist.org/story/2006/12/17/223957/72
en niks over linkse politici etc. Je kent mijn politieke spectrum niet. Dus daar zou ik maar je mond over houden.
Denk er maar eens over na. Als je als politicy gaat zeggen, co2 is een leugen. Hoeveel supporters, stemmen of whatever zou je dan wel niet verliezen? En hoeveel geld word wel niet uit al die anti co2 campagnes en al die andere dingen voor co2 tegen te gaan, geslagen. Ik bedoel maar, De enige reden dat ze bijvoorbeeld slurptax kunne rechtvaardigen, is zeggen dat co2 een grote bedreiging is en dat daar iets aan gedaan moet worden..