
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Moderator:Beheerders
Die Holden hadden ze hier als de vervanger van de Calibra oid, moeten uitbrengen... ipv die Astra Coupé...

Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Oké, betrouwbaarheid. Maar dat heb je met elke oldtimer. We hebben er zelf ook een, en we hebben er pas één keer een probleempje mee gehad. Het moertje voor het draatje dat de benzine pomp aard was los getrild waardoor hij uitviel. Dat was zo weer opgelost. Verder gewoon lekker toeren met het beestje (vooral nu het seizoen weer begint).
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Faxmulder schreef:
![]()
Hebah weer zo"n subaru"tje. Als gezinsauto ziet ie er al niet uit en met een paar spoilertjes en luchthappers extra zul je d"r nooit een mooie wagen van kunnen maken. het blijft gewoon een lelijke vierkante bak. Ik snap niet wat iedereen daar in ziet zeg. Hoewel ik die velgen wel mooi vind, das misschien wel iets voor onder m"n audi
-
- Berichten:820
- Lid geworden op:wo okt 31, 2001 10:06 am
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
[boktor schreef:
![]()
Hebah weer zo"n subaru"tje. Als gezinsauto ziet ie er al niet uit en met een paar spoilertjes en luchthappers extra zul je d"r nooit een mooie wagen van kunnen maken. het blijft gewoon een lelijke vierkante bak. Ik snap niet wat iedereen daar in ziet zeg. Hoewel ik die velgen wel mooi vind, das misschien wel iets voor onder m"n audi
Misschien dat als je compleet word zoekgereden door zo"n auto dat je het dan snapt.
Re:De auto van de biker 3, het vervolg

en wat vinden jullie van me Bentley
-
- Berichten:817
- Lid geworden op:do feb 27, 2003 2:35 pm
Re:De auto van de biker 3, het vervolg

mijnen droombak de fiat panda 4x4


Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Hij is goed! Gelukkig gaan ze van de nieuwe ook een 4x4 maken.
Als ik later groot ben...
Als ik later groot ben...
-
- Forumbeheerder
- Berichten:5232
- Lid geworden op:ma okt 01, 2001 9:01 am
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Holden Monaro. Echt vet kraam.
Kan zo naast een BMW 330 coup staan, en aan de lichten er ver voorbij.
T is trouwens een rotlelijke uitvoering.
De 2004 modellen zijn zalig. Vooral als ze van Holden Special Vehicles komen. 0-100 in 5.1 not bad
maar je moet ze vooral horen! Dikke 5.7 Chevy erin en stampen maar
hier nog lekkeldel: De SS ute
Kan zo naast een BMW 330 coup staan, en aan de lichten er ver voorbij.
T is trouwens een rotlelijke uitvoering.
De 2004 modellen zijn zalig. Vooral als ze van Holden Special Vehicles komen. 0-100 in 5.1 not bad

maar je moet ze vooral horen! Dikke 5.7 Chevy erin en stampen maar
hier nog lekkeldel: De SS ute

Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Of als je er zelf een keer in gereden hebt. Dan ben je naar mijn mening zwaar onder de indruk van t vermogen, de remmen, de handeling (4wd is zo lekker, zeker als t regent) en t geluid.......heerlijk.De Paashaas schreef:Misschien dat als je compleet word zoekgereden door zo"n auto dat je het dan snapt.[boktor schreef:
Hebah weer zo"n subaru"tje. Als gezinsauto ziet ie er al niet uit en met een paar spoilertjes en luchthappers extra zul je d"r nooit een mooie wagen van kunnen maken. het blijft gewoon een lelijke vierkante bak. Ik snap niet wat iedereen daar in ziet zeg. Hoewel ik die velgen wel mooi vind, das misschien wel iets voor onder m"n audi
Ik ben t wel met je eens dat mooi anders is (of kan zijn) maar dat zie je niet als je erin zit. EN DAN geniet je toch echt t meest ;D
grtz
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Mooi of niet???
The BlackJag, a two-seater sports car conceived for a 10-cylinder engine, 4 valves/cylinder, DOHC, 427 cu in, (7000 cc) and 640 hp (477 kW) (1350 kg), raises expectations with excellent projected performance data: 0 to 62 mp/h in 3.8 seconds. Top speeds should lie at around 210 mph (338 kph), if not restricted.
grtz



The BlackJag, a two-seater sports car conceived for a 10-cylinder engine, 4 valves/cylinder, DOHC, 427 cu in, (7000 cc) and 640 hp (477 kW) (1350 kg), raises expectations with excellent projected performance data: 0 to 62 mp/h in 3.8 seconds. Top speeds should lie at around 210 mph (338 kph), if not restricted.
grtz
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
En dan nu een echte krachtbron voor kerels met ballen:
Meer info (mogelijk over prijs en levertijd):
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

Meer info (mogelijk over prijs en levertijd):
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
- cHoc
- Berichten:1079
- Lid geworden op:do nov 07, 2002 5:23 pm
- Locatie:Portes du Soleil (in my dreams...)
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
niks mis met die jag
maarre de nieuwe TVR Sagaris is ook niet mis
net een kleinere versie van het Batmobiel, maar dan mooier ;D
de rest van de foto"s
leuk detail verder is de plaatsing van de uitlaat...

maarre de nieuwe TVR Sagaris is ook niet mis


net een kleinere versie van het Batmobiel, maar dan mooier ;D
de rest van de foto"s
leuk detail verder is de plaatsing van de uitlaat...
-
- Berichten:851
- Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
was al geplaatst
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Ja errug vet die tvr, beetje dom alleen om het stuur aan de verkeerde kant te plaatsen
jeetje, het wordt nu wel erg moeilijk kiezen als die Blackjag ook in productie gaat.

jeetje, het wordt nu wel erg moeilijk kiezen als die Blackjag ook in productie gaat.
-
- Berichten:851
- Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
boktor schreef:
Ja errug vet die tvr, beetje dom alleen om het stuur aan de verkeerde kant te plaatsen![]()
jeetje, het wordt nu wel erg moeilijk kiezen als die Blackjag ook in productie gaat.
ja idd echt dom ::), en hij zit ook echt aan de verkeerde kant
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Deze is ook wel tof!!

Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Pino schreef:
En dan nu een echte krachtbron voor kerels met ballen:
![]()
Meer info (mogelijk over prijs en levertijd):
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Goeiendag zeg... Erg gaaf hoe ze zo iets kunnen maken. Vraag me af hoe groot de apparatuur moet zijn om zo"n blok te vlakken bijv.

Daarbij; ik wil wel eens horen hoe zo"n motor klinkt... kan me daar werkelijk geen idee van krijgen...
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Rustig met grote klappen!
Draait maar iets van 100 rpm max of zo!
De contructie van t blok zag er ook wel erg intressant uit op die site!
Niet normaal (waarbij de zuiger aan de drijfstang zit) maar hierbij zit er nog een stang tussen!
;D
grtz
Draait maar iets van 100 rpm max of zo!
De contructie van t blok zag er ook wel erg intressant uit op die site!
Niet normaal (waarbij de zuiger aan de drijfstang zit) maar hierbij zit er nog een stang tussen!
;D
grtz
-
- Berichten:851
- Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
heel leuk allemaal maar hoe gaan ze dat ding omdraaien, en hoe krijgen ze hem aan de praat
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
met en GLOEIPLUG in de vorm van een vuurtoren?
foei, zane
foei, zane
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Tis een scheepsDIESEL!!!!!!!!!!!!
I rest my case!
De intressante constructie:
grtz
I rest my case!
De intressante constructie:

grtz
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
turbocharged 2stroke 14 cilinders
let wel het plaatje is niet zo groot maar het blok meet 27 meter ruim bij 23 meter ruim hoog !
draait maar 102 rpm en draait op ruwe stook olie
ik heb ooit een keer in zo"n machine kamer mogen lopen weliswaar iets kleiner (blok van 6lang en 3 meter hoog) maar toch dat is al super imposant
trouwens wärtsila zit ook in nederlands en maken schroeven.
let wel het plaatje is niet zo groot maar het blok meet 27 meter ruim bij 23 meter ruim hoog !
draait maar 102 rpm en draait op ruwe stook olie
ik heb ooit een keer in zo"n machine kamer mogen lopen weliswaar iets kleiner (blok van 6lang en 3 meter hoog) maar toch dat is al super imposant
trouwens wärtsila zit ook in nederlands en maken schroeven.
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Jaja blijven leuke apparaten die scheeps motoren! Al is t maar om de constructie!
Normaal gesproken kan je een 2 takt niet voorzien van een turbo (oid), anders gingen die rotscooters nog harder ;D
grtz
Normaal gesproken kan je een 2 takt niet voorzien van een turbo (oid), anders gingen die rotscooters nog harder ;D
grtz
-
- Berichten:851
- Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Faxmulder schreef:
Normaal gesproken kan je een 2 takt niet voorzien van een turbo (oid), anders gingen die rotscooters nog harder ;D
grtz
hoe kom je daar nou opeens bij ?
Re:De auto van de biker 3, het vervolg
turbocharged 2stroke 14 cilinders (dat is die scheepsmotor)
Nou normaal gesproken is t niet mogelijk een turbo op een 2 takt te zetten! Is niet echt goed voor je rendement om druk ONDER de zuiger te zetten ipv er op (erboven)
Duidelijk? of moet t 2 taktprincipe eerst uitgelegd worden?
Bij die scheepsmotor is de contructie aangepast zodat t wel mogelijk is! Hierbij komt er GEEN druk onder de zuigen te staan.
Het komt hierbij via de zijkant van het blok.
grtz
Nou normaal gesproken is t niet mogelijk een turbo op een 2 takt te zetten! Is niet echt goed voor je rendement om druk ONDER de zuiger te zetten ipv er op (erboven)
Duidelijk? of moet t 2 taktprincipe eerst uitgelegd worden?
Bij die scheepsmotor is de contructie aangepast zodat t wel mogelijk is! Hierbij komt er GEEN druk onder de zuigen te staan.
Het komt hierbij via de zijkant van het blok.
grtz