Teen +1
Jammer dat DP nog niets is veranderd..

Groeten,
Daan
Moderator:Beheerders
toch wel; alle vooroordelen over bas/b-dirt (die hij zelf overigens gedeeltelijk in het leven heeft geroepen maar goed) en het lage niveau van dit subforum worden in dat filmpje uitvergroot en belachelijk gemaakt om jullie voor lul te zetten/een spiegel voor te houden/whateverAerial schreef:de GURU schreef: naar stichting ikbentedomomsarcasmeteherkennen.nl
Vandale zegt: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotBiKeRbOi schreef: en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is![]()
Dat filmpje kan veel zijn, maar sarcastisch is het in ieder geval niet.
Levi-Punk schreef:Myn gedachtElike schreef:man,man,man
Toch grappig hoe mensen reageren op een filmpje
Kvraag me af of ze in "real life" ook zo tege elkaar zoude prate![]()
Tsjah boeie kzou zegge hoop allemaal dat het goei weer wordt en dat we goe kunne ryde
klopt, hij zet zichzelf wel voor lul maar ook de mensen die er serieus op in gaan worden er een beetje belachelijk gemaaktde G U R U schreef:toch wel; alle vooroordelen over bas/b-dirt (die hij zelf overigens gedeeltelijk in het leven heeft geroepen maar goed) enAerial schreef:de GURU schreef: naar stichting ikbentedomomsarcasmeteherkennen.nl
Vandale zegt: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotBiKeRbOi schreef: en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is![]()
Dat filmpje kan veel zijn, maar sarcastisch is het in ieder geval niet.
het lage niveau van dit subforum worden in dat filmpje uitvergroot en belachelijk gemaakt om jullie voor lul te zetten/een spiegel voor te houden/whatever
en bijtend is het ook, vraag maar aan katinas en cyberhawk
cyberhawk schreef:
als iemand meelopers zijn
ZIJN JULLIE HET>>
we nemen jullie niet serieus we irriteren ons aan jullie