b-dirt mixtape

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Reprox

Bericht door Reprox » wo feb 04, 2009 9:46 pm

Afbeelding

Teen +1

Jammer dat DP nog niets is veranderd.. :thumbsdown:

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo feb 04, 2009 11:17 pm

Aerial schreef:
de GURU schreef: naar stichting ikbentedomomsarcasmeteherkennen.nl

BiKeRbOi schreef: en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is :|
Vandale zegt: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Dat filmpje kan veel zijn, maar sarcastisch is het in ieder geval niet.
toch wel; alle vooroordelen over bas/b-dirt (die hij zelf overigens gedeeltelijk in het leven heeft geroepen maar goed) en het lage niveau van dit subforum worden in dat filmpje uitvergroot en belachelijk gemaakt om jullie voor lul te zetten/een spiegel voor te houden/whatever

en bijtend is het ook, vraag maar aan katinas en cyberhawk :lol:
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo feb 04, 2009 11:19 pm

.....................
Laatst gewijzigd door de G U R U op wo feb 04, 2009 11:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo feb 04, 2009 11:23 pm

Levi-Punk schreef:
Elike schreef:man,man,man
Myn gedacht
Toch grappig hoe mensen reageren op een filmpje :D
Kvraag me af of ze in "real life" ook zo tege elkaar zoude prate :?
Tsjah boeie kzou zegge hoop allemaal dat het goei weer wordt en dat we goe kunne ryde

sowieso niet, 90% van de mensen zijn internethelden (ahum, mrtnrider, ahum)

mensen begonnen eindelijk een beetje in te zien dat b-dirt gewoon sarcastische grapjes maakt, maar nu opeens door internethelden is het weer teruggevallen :|

@ sharvan (steelheadrider): ja tuurlijk weet ik dat het leven serieus is, dat hoef je mij niet te vertellen. geloof me ik werk me kapot, ik zit standaard van 9 tot half 6 op school en soms avondsessies van half 7 tot half 9 's avonds (ben dan pas half 10 thuis). en daarnaast thuis nog huiswerk makenen leren voor toetsen enzo.
maar wat ik iig wel weet is dat je sowieso gewoon lekker lol moet maken ondanks alles, je moet het leven wel leuk houden natuurlijk :) en lachen is gezond

@ flo (cyberhawk): ben het totaal met bas eens, hoeveel mensen zie je met roze truckerscaps, paarse zonnebrillen en shit?? ik noem het eerder trendsetten dan meelopen, plus mensen vinden het ook nog vet, terwijl het best fout/gewaagd is. Dan heb je tenminste het lef om anders te zijn, in tegenstelling tot mensen die alleen maar zwart grijs en bruin dragen. De enigen die ons haten zijn de mooiboyfoben :lol:

maarja, wat mijn punt iig is (persoonlijk gerichte comments buitengelaten) is dat je gewoon lol moet hebben en je niet druk moet maken om de kleinste dingen :arms:

bas zn filmpje en veel van zijn comments zijn gewoon sarcastisch / voor de grap.
door je er druk om te maken laat je juist hem winnen, aangezien hij gewoon lol heeft en iedereen heel serieus op hem in gaat.

peace out :shades:

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo feb 04, 2009 11:27 pm

de G U R U schreef:
Aerial schreef:
de GURU schreef: naar stichting ikbentedomomsarcasmeteherkennen.nl

BiKeRbOi schreef: en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is :|
Vandale zegt: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Dat filmpje kan veel zijn, maar sarcastisch is het in ieder geval niet.
toch wel; alle vooroordelen over bas/b-dirt (die hij zelf overigens gedeeltelijk in het leven heeft geroepen maar goed) en
het lage niveau van dit subforum worden in dat filmpje uitvergroot en belachelijk gemaakt om jullie voor lul te zetten/een spiegel voor te houden/whatever

en bijtend is het ook, vraag maar aan katinas en cyberhawk :lol:
klopt, hij zet zichzelf wel voor lul maar ook de mensen die er serieus op in gaan worden er een beetje belachelijk gemaakt

maarja als mensen het nog steeds niet in zien is dat hun eigen probleem :angelnot:

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo feb 04, 2009 11:36 pm

cyberhawk schreef:
als iemand meelopers zijn
ZIJN JULLIE HET>>

we nemen jullie niet serieus we irriteren ons aan jullie

wie bedoel je nou eigenlijk met 'jullie' ?

degenen die het voor bas op namen/tegen de rest in gingen zijn naar mijn weten zo'n beetje de eersten in NL die street begonnen te rijden ipv urban assault; degene die het filmpje postte rijdt met alu cranks stuur en frame, b-dirt heeft een bmx en ik heb een blk mrkt frame met lichte onderdelen (dus dubbel fout).

allemaal niet erg hip dus..

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » wo feb 04, 2009 11:40 pm

Heren, lief zijn voor elkaar, en aangezien het volledig off-topic gaat nu kan het eerst wel naar de zandbak.

Aerial

Bericht door Aerial » wo feb 04, 2009 11:55 pm

b-dirt schreef: ik heb nog nooit iemand gezien die het zelfde heefd als dat ik heb, dus ik ben toevallig wel een trentsetter
Ik draag graag een roze onderbroek met witte bolletjes op men hoofd. Heb nog nooit iemand anders zoiets zien dragen dus ik moet wel een trendsetter zijn!

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do feb 05, 2009 8:17 am

Dennis Katinas schreef:Groepsknuffel ! :arms: :ban: :arms:
Afbeelding

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do feb 05, 2009 8:38 am

t gaat niet om het filmpje maar de gedachte erachter.. als die er al eigenijk is bij jullie..dit filmpje is alles behalve een "statement " althans niet het statement dat jij er van probeerd te maken

ik lees nou dat een stelletje kinderen de eerste waren die street begonne
tuurlijk ventje wat jij wil..

t enige wat ik zie is een triest ventje zonder plakspullen :guru
en met een lekke band verdwijnt van een meeting ,

de ander die niet eens weet hoe die zn spaken moet aan draaien : BBoi
of enig ander technisch verstand..en geen verschil ziet tussen octalink en ISIS :lol:
en geloof me ik zie helaas genoeg verwijfde ventjes gekleed zoals jij .. kom is in dord kijken > je loopt achter :bandana:

en een ventje ...ach een ventje die .. zichzelf graag voor lul zet op you tube...
als je lol ondervind van de irritatie van anderen heb je een groot sociaal probleem..

wij keuren je filmpje af en de reactie die jullie geven op wat wij aan commentaar leveren..
wat gewoon zeer te verwachten was

10-4 ?

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do feb 05, 2009 9:22 am

Ik erger me dood hier!!! En ik weet dat ik met het plaatsen van deze comment ook het risico loop onderwerp van forumterreur te worden (zoals gebruikelijk hier), maar ik bedoel het goed.

Heeft iedereen hier nou van die lange tenen of hoe zit dat? Het zijn ook contant dezelfde types die toch nog even het laatste woord moeten hebben. HEEL IRRITANT!!! En niet anders te noemen dan haantjesgedrag.

B-dirt heeft precies de reactie die hij wil en jullie gaan er allemaal volgas in mee. Op het moment dat ik dit schrijf heeft hij op zijn topic al ongeveer 45 totaal zinloze reacties die alleen het forum en de sfeer verzieken. Bovendien plaatst hij nu een filmpje die inderdaad nergens over gaat maar waar tenminste nog enige aandacht aan besteed is qua edit, hetgeen bij sommige anderen ver te zoeken is.

Live and let live.

Misschien komt het door mijn leeftijd dat ik er zo over denk, maar wordt het niet eens tijd om wat tolleranter naar elkaar te zijn in plaats van als een stel hoetoes en tutsi's elkaar te lijf te gaan. Zoek elkaar dan gewoon op en sla elkaar de hersens in. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik weet niet hoe anderen hier over denken maar is het niet eens tijd dat hier een slotje op gaat? :ban:

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do feb 05, 2009 9:34 am

Mooie afsluiter inderdaad, slotje bij deze.

Gesloten