Volwassen antwoordFry schreef:Ik moet niks manSteelhead Rider schreef:Staat toch achter het gedeelte wat je gequote hebt? Dan moet je gewoon je mond houden over mensen die het wel kunnen.Fry schreef: Nee en dan?

Moderator:Beheerders
Maar BMX'ers doen het vaak toch ook gewoon beter? En da's ook niet meer dan normaal, er wordt al decennia op BMX'n gestreet, er zijn massa's mensen die het doen, en de fietsen zijn er al jaren naar aangepast op zoek naar de perfecte geometrie.Steelhead Rider schreef:Ja, die BMX-ers kunnen het inderdaad, maar kan jij 't ook? Zo nee hou je bek dan gewoon. Want ik heb teveel respect voor de mensen op MTB die zo ziek rijden als de filmpjes die Bikerboi gepost heeft, om te zien hoe ze afgekraakt worden door mensen die zelf voor geen flikker kunnen rijden.Fry schreef:Al die filmpjes die je hier nu post bevatten dingen die BMX'ers ook kunnen maar dan nog veel meer en beter
goh, ik vergelijk het een beetje als de tour de france meedoen op een XC bike. 26" wielen, voorvork, etc. Het gaat perfect, en echt, respect dat je het doet, maar het is een pak moeilijker.cyberhawk schreef:BMXers doen het beter ? en das normaal .... jaja..![]()
hoop van niet.cyberhawk schreef:nou volgens mij gaan we van slap geouwehoer over stijl..![]()
nu verder met bmx contra mtb