Geef één van de beste trialrijders ter wereld een XC bike...

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do jun 12, 2008 12:21 am

Fry schreef:
Steelhead Rider schreef:
Fry schreef: Nee en dan?
Staat toch achter het gedeelte wat je gequote hebt? Dan moet je gewoon je mond houden over mensen die het wel kunnen.
Ik moet niks man
Volwassen antwoord :clap:

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » do jun 12, 2008 1:20 am

Steelhead Rider schreef:
Fry schreef:Al die filmpjes die je hier nu post bevatten dingen die BMX'ers ook kunnen maar dan nog veel meer en beter
Ja, die BMX-ers kunnen het inderdaad, maar kan jij 't ook? Zo nee hou je bek dan gewoon. Want ik heb teveel respect voor de mensen op MTB die zo ziek rijden als de filmpjes die Bikerboi gepost heeft, om te zien hoe ze afgekraakt worden door mensen die zelf voor geen flikker kunnen rijden.
Maar BMX'ers doen het vaak toch ook gewoon beter? En da's ook niet meer dan normaal, er wordt al decennia op BMX'n gestreet, er zijn massa's mensen die het doen, en de fietsen zijn er al jaren naar aangepast op zoek naar de perfecte geometrie.

tot een paar jaar geleden (toen de meesten in dit topic nog niet reden) was een hardtail een fiets voor beginners, voordat je je "echte" fiets kocht, een fully. Iedereen keek naar de shore, want daar werd het freeriden naar nieuwe hoogten gebracht. En streeten (jib, anyone?) was meer drops en trappen dan wat anders. de gasten van 24 waren op dat vlak hun tijd vooruit.

En nu zie je meer en meer street op 26", en elke keer verbaas ik me wel weer over hoever het nu al staat. Bunny-whips? F*cl! Maar er is gewoon nog nix waar mtb streeters in uitblinken, volgens mij moeten ze gewoon hun draai nog zoeken.
Je hebt een fiets met grotere wielen die makkelijker over obstakels rollen, die stabieler is, en een voorveer voor grote klappen, daar moet toch een eigen stijl mee te maken zijn? En dan wordt het boeiend, de sport vooruit duwen in plaats van copieren.

dusja, respect... respect maakt niet voor iedereen een boeiende film.

Maargoed, da's mijn mening he 8)

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do jun 12, 2008 9:18 am

BMXers doen het beter ? en das normaal .... jaja.. :?

nou volgens mij gaan we van slap geouwehoer over stijl.. :lol:

nu verder met bmx contra mtb :cry:

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » do jun 12, 2008 12:12 pm

cyberhawk schreef:BMXers doen het beter ? en das normaal .... jaja.. :?
goh, ik vergelijk het een beetje als de tour de france meedoen op een XC bike. 26" wielen, voorvork, etc. Het gaat perfect, en echt, respect dat je het doet, maar het is een pak moeilijker.

Niemand hier gaat ontkennen dat een b-hop-whip op een 26" makkelijker is dan op een 20".
cyberhawk schreef:nou volgens mij gaan we van slap geouwehoer over stijl.. :lol:

nu verder met bmx contra mtb :cry:
hoop van niet.

ik zeg trouwes nergens dat mtb streeters minder skills zouden hebben dan bmx'ers he! 't zijn gewoon verschillende dingen, met elks hun "positieve en negatieve pluspunten" ( :D ).

Verder, echt een geweldig topic is dit nooit geweest :roll:

Fry

Bericht door Fry » do jun 12, 2008 12:40 pm

Steelhead Rider schreef:
Fry schreef:
Steelhead Rider schreef: Staat toch achter het gedeelte wat je gequote hebt? Dan moet je gewoon je mond houden over mensen die het wel kunnen.
Ik moet niks man
Volwassen antwoord :clap:
zwak hoor, lees liever drooze zijn post eens door, hij heeft gelijk.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » do jun 12, 2008 12:47 pm

Weer een topic om zeep geholpen.

Al had de Topic Starter zijn post wel in het internet topic kunnen plaatsen.

Maar sommige reacties zijn echt niet nodig.

Dus ook deze gaat op slot.

Gesloten